Επιστροφή Jordi Torres στα WorldSBK

Με νέα ομάδα και μοτοσυκλέτα!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/12/2018

Μετά την βραχυπρόθεσμη θητεία του στα MotoGP για την αντικατάσταση του τραυματισμένου Tito Rabat, ο Jordi Torres επιστρέφει στα WorldSBK δριμύτερος. Ο Ισπανός αναβάτης απ’ την αρχή της καριέρας του στην κατηγορία των WorldSBK, τραβούσε τα βλέμματα με τις επιδόσεις του. Φέτος αγωνιζόταν με την MV Agusta, ενώ την προηγούμενη διετία χρησιμοποιούσε την S1000RR της BMW. Το 2015που ήταν η παρθενική του συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα- αγωνίστηκε με την RSV4 RF της Aprilia, έχοντας για team mate τον Leon Haslam, ενώ κατάφερε να πάρει και την πρώτη του νίκη στον τελευταίο αγώνα, έχοντας ανεβεί αρκετές φορές στο βάθρο. Φέτος οι δύο αναβάτες ξανασυναντιούνται και θα χρησιμοποιούν τις ίδιες μοτοσυκλέτες, όμως πλέον θα είναι αντίπαλοι. Συγκεκριμένα ο Torres θα τρέχει με τα χρώματα της Pedercini Racing, χρησιμοποιώντας την ZX-10RR, ενώ ο Leon με τα χρώματα της εργοστασιακής ομάδας της Kawasaki. Σε δηλώσεις του εξέφρασε την ανυπομονησία του αναφέροντας: “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρήκα μια ιστορική ομάδα του πρωταθλήματος που χρησιμοποιεί μια αποδεδειγμένα νικηφόρα μοτοσυκλέτα. Η Kawasaki είναι η κατάλληλη μοτοσυκλέτα για το πρωτάθλημα των WorldSBK και ανυπομονώ να τη δοκιμάσω και να αναδείξω όλες τις δυνατότητες που προσφέρει στην πίστα. Πιστεύω πως εγώ και η ομάδα θα μείνουμε πολύ ευχαριστημένοι. Θα ήθελα ειδικά, να ευχαριστήσω τον Lucio Pedercini που μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ. Εμπιστεύομαι την ομάδα και γνωρίζω πως έχει την εμπειρία να με εφοδιάσει κατάλληλα ώστε να αναδείξω τις προοπτικές μου. Είναι τιμή μου να είμαι μέλος της ομάδας και ανυπομονώ να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε.” Απ’ την μεριά του, ο Team Manager Lucio Pedercini εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τον ερχομό του Ισπανού αναβάτη, αναφέροντας: “Είμαι πολύ ικανοποιημένος με ό,τι γίνεται στην ομάδα μετά από μια δύσκολη σεζόν και είμαι σίγουρος ότι έχουμε έναν τόσο ικανό αναβάτη όσο και μοτοσυκλέτα. Με τον Jordi θα είμαστε σίγουρα ανταγωνιστικοί και πάντα έτοιμοι να μπούμε στην δεκάδα. Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να προσκαλέσω όλους τους φίλους μας στην Motorbike Expo της Verona τον Ιανουάριο, όπου θα παρουσιαστεί όλη η ομάδα και το πρόγραμμα του 2019 και επίσης να ευχαριστήσω τον Jordi που θα μείνει μαζί μας για το 2019.”

Ετικέτες

MOTUL WSBK: Χάνει και το Most ο Jake Dixon της Honda HRC – Στη θέση του ξανά ο Yuki Kunii

Η ατυχία συνεχίζεται για την ιαπωνική ομάδα
yuki-kunii
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/5/2026

Το επόμενο Σαββατοκύριακο (15-17/5) διεξάγεται ο 5ος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στο Most της Τσεχίας και ο Jake Dixon δεν θα αγωνιστεί ούτε εκεί, καθώς δεν έχει αναρρώσει ακόμη. Στη θέση του θα αγωνιστεί ο Yuki Kunii.

Ο Ιάπωνας αναβάτης αντικατέστησε τον Dixon και στη Balaton Park, χωρίς όμως να καταφέρει να μαζέψει βαθμούς στο ντεμπούτο του στα WSBK, αφού τερμάτισε 21ος το Σάββατο και 16ος την Κυριακή. Οι συνθήκες δεν είναι καθόλου καλές φέτος για την ιαπωνική ομάδα, με τον Dixon να τραυματίζεται στο Phillip Island τον Φεβρουάριο πριν καν αρχίσει η σεζόν και τον Ταϊλανδό Somkiat Chantra πότε να πέφτει και πότε να τερματίζει στις τελευταίες θέσεις, ενώ ο παλαίμαχος Jonathan Rea είναι ο πιο πετυχημένος αναβάτης της, με 4 βαθμούς που πήρε αντικαθιστώντας τον Dixon για έναν αγώνα.

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Honda HRC:

“Ο Dixon συνεχίζει να εργάζεται σκληρά στο πρόγραμμα αποκατάστασής του μετά τον τραυματισμό που υπέστη νωρίτερα αυτή τη σεζόν. Αν και η διαδικασία αποκατάστασης προχωράει καλά, ο Βρετανός αναβάτης δεν είναι ακόμη έτοιμος να επιστρέψει στη δράση και, ως εκ τούτου, θα παραμείνει εκτός του γύρου στο Most, καθώς επικεντρώνεται στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης.”