Γιάννης Περιστεράς: Η καλύτερη εμφάνιση του στο WorldSSP300 του 2022

Στο Portimao, έμεινε εκτός βαθμών για μόλις 0.072 δευτερόλεπα
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

11/10/2022

Η πίστα του Portimao στην Πορτογαλία φιλοξένησε τους δύο τελευταίους Αγώνες της χρονιάς για την κατηγορία WSSP300 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WSBK, στους οποίους συμμετέχει ο 17χρονος Γιάννης Περιστεράς. Ο οδηγός της ProGP Racing Team με την Yamaha R3 της Ιταλικής ομάδας είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα την Παρασκευή με τεχνικό πρόβλημα στο μπροστινό σύστημα. Στον Αγώνα του Σαββάτου μετά από μια επαφή με ένα άλλο αγωνιζόμενο έμεινε πίσω και τερμάτισε 28ος. Όμως στον αγώνα της Κυριακής η απόδοση του νεαρού Έλληνα αγωνιζόμενου ήταν η καλύτερη όλης της χρονιάς!

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας του Γιάννη Περιστερά:

"Στον Αγώνα της Κυριακής από το ξεκίνημα του Αγώνα ο Γιάννης Περιστεράς βρήκε καλό ρυθμό και πάλεψε στο γκρουπ των πρωτοπόρων, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους γύρου, παρά το ότι η μοτοσυκλέτα του υστερούσε σε επιτάχυνση. Πιέζοντας πολύ δυνατά στο φρενάρισμα κατάφερνε να κερδίζει το χρόνο που έχανε στην ευθεία. Λίγο πριν το τέλος του Αγώνα μια πτώση χώρισε το γκρουπ των πρωτοπόρων σε δύο και έτσι έδωσε τη μάχη για τη 12η θέση, περνώντας στον τελευταίο γύρο 14ος, αλλά μια ακόμη πτώση ακριβώς μπροστά του τον ανάγκασε να κλείσει το γκάζι και την ίδια στιγμή τον πέρασαν δύο αντίπαλοί του, με αποτέλεσμα να δει την καρό σημεία του τερματισμού στην 16η θέση, μόλις 0.072 του δευτερολέπτου από την 15η θέση που θα του έδινε τον πρώτο του βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Η συνολική αποτίμηση της ημέρας ήταν όμως εξαιρετική, καθώς τερμάτισε μόλις 5.541 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή που είναι η μικρότερή του διαφορά όλην τη χρονιά, πέτυχε τον 9ο ταχύτερο γύρο του Αγώνα, είχε τον 9ο καλύτερο χρόνο στο 1ο κομμάτι της πίστας και γενικά έδειξε, όπως και στον Αγώνα του Misano ότι δεν έχει να ζηλέψει πολλά από τους πρωταγωνιστές της WSSP300.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ – 16ος, ταχύτερος γύρος 1'56.606

“Από τη μια μεριά είμαι απογοητευμένος που δεν κατάφερα να πάρω τουλάχιστον ένα βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αλλά από την άλλη είμαι ευχαριστημένος με το σημερινό αγώνα, αφού έμεινα μέχρι το τέλος στο γκρουπ της μάχης για τις πρώτες θέσεις. Παρά το ότι δεν είχα την τέλεια αίσθηση από τη μοτοσυκλέτα μου, που έχανε λίγο σε επιτάχυνση, προσπάθησα να εκμεταλλευτώ τα φρένα και έκανα εκεί τα προσπεράσματά μου. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την προσπάθεια όλης της χρονιάς και τον προπονητή μου Γιάννη Μπούστα που είχε την υπομονή να προετοιμάσει τη συμμετοχή μας τέλεια. Επίσης τον πατέρα μου και όλους τους χορηγούς που βοήθησαν στο να γίνει πραγματικότητα αυτή η συμμετοχή”.

OMAR MENGHI – Ιδιοκτήτης ProGP Racing Team

“Σήμερα ο Γιάννης έκανε τον καλύτερό του Αγώνα όλης της χρονιάς και οδήγησε πάρα πολύ καλά. Έδειξε ότι αξίζει να βρίσκεται ανάμεσα στους δέκα πρώτους και αν αποκτήσει λίγο περισσότερη σταθερότητα και αυτοσυγκέντρωση θα είναι στο μέλλον μόνιμα στη μάχη για τις πρώτες θέσεις. Έχει ταχύτητα και μπορεί να κάνει καλούς αγώνες. Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω για τη συνεργασία και τη βοήθεια στην ομάδα τον Γιάννη Μπούστα και βέβαια τον Νίκο Περιστερά”.

Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Visit Greece ΕΟΤ (Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού), Kenon caffe Le Greche, MouratisGP, SHOEI, IXS, SIDI, TZORTZOPOULOS MOTO & FASHION, Pirelli – INTRAMOTO, TECNO MOTO Performance, Akrapovic, DNA Filters, KARASSULIS International Transport, Georgopoulos Racing, Extreme Track Days, Rider Repair Graphics, Extra Products Tassoulis, Papastavrou Shops, RISE, AM Παπαγεωργίου, Tsokos Racing, MGP.gr, DXL Graphics, Peristeras Tyres."

Σε αναμμένα κάρβουνα ο Laverty!

Πιθανή επιστροφή μετά από δύο μήνες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/7/2019

Μετά την ανακοίνωση για τον Leon Camier (Moriwaki Althea Honda Team) ότι θα χάσει τους δύο επόμενους γύρους του πρωταθλήματος, στο Donington Park και τη Laguna Seca, ο Eugene Laverty (Team Goeleven) μαζεύει όλες του τις δυνάμεις για να επιστρέψει δριμύτερος στο πρωτάθλημα. Πριν από σχεδόν δυο μήνες, στα δοκιμαστικά της Imola, ο Laverty είχε ένα τρομακτικό highside και απ’ την πτώση του έσπασε και τους δύο του καρπούς. Παρά το γεγονός ότι ο κορυφαίος γιατρός του είδους τον ανέλαβε ως περιστατικό και δέχτηκε την πρόκληση να αποκαταστήσει τους θρυμματισμένους του καρπούς, δεν κατάφερε να κάνει άλλη μια φορά το θαύμα του, με αποτέλεσμα ο Laverty να χάσει ήδη τρείς γύρους απ’ το πρωτάθλημα.
Όπως σε κάθε αγωνιζόμενο έτσι και στον Laverty η δίψα του για να ξαναμπεί στην πίστα και να αγωνιστεί δεν έχει κορεσμό. Για αυτό το λόγο ο Laverty, ενώ γνωρίζει πως οι καρποί του δεν έχουν θεραπευτεί πλήρως, θα επιχειρήσει να περάσει τις εξετάσεις της αγωνιστικής επιτροπής την Παρασκευή πριν την έναρξη των δοκιμών ώστε να ξανακαβαλήσει τη V4 R του. “Πριν από δέκα μέρες είχα συμβιβαστεί με το γεγονός ότι θα χάσω τόσο τον αγώνα στο Donington Park όσο και στη Laguna Seca.” Παραδέχτηκε. “Είχα αποθαρρυνθεί τελείως επειδή δεν είχα κάποιο στόχο κι έτσι ξεκίνησα να λέω στον εαυτό μου ότι ίσως καταφέρω να λάβω μέρος στη Laguna Seca, αν συνέχιζα να δουλεύω σκληρά με την αποκατάστασή μου. Είναι μια πίστα που γυρνάμε αντίθετα απ’ τη φορά του ρολογιού και έτσι δεν καταπονείται τόσο ο δεξιός μου καρπός.”

Με αυτές τις σκέψεις ο Laverty πήρε δύναμη και συνέχισε να προπονείται και μετά από έξι εβδομάδες και με σχετικά αργή πρόοδο κατάφερε να ξεφύγει απ’ την οξεία φάση της κατάστασής του και του δημιουργήθηκαν ελπίδες μήπως λάβει μέρος Donington Park. Οδήγησε μάλιστα και μια μοτοσυκλέτα 300cc με στόχο να αναπροσαρμόσει τη θέση οδήγησης ώστε να μην καταπονούνται τόσο τα χέρια του. “Το Donington αποτελεί μια μεγάλη δοκιμασία για το σώμα μου αλλά έχω κουραστεί πνευματικά πλέον να μένω στο περιθώριο (λόγω του τραυματισμού του) και αν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να μπορέσω να αγωνιστώ θα το κάνω! Δεν μπορώ να περιορίσω άλλον τον αναβάτη μέσα μου που θέλει να αγωνιστεί!”

Ετικέτες