Honda WSBK Team 2020: Επίσημη παρουσίαση εργοστασιακής ομάδας

Υπό τον φόβο του Κορονοϊού!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/2/2020

Μετά από την ολοκλήρωση των ιδιωτικών δοκιμών στην πίστα της Jerez, το HRC παρουσίασε στο Honda Welcome Plaza της Aoyama την εργοστασιακή ομάδα των SBK για το 2020 με αναβάτες τους Leon Haslam και Alvaro Bautista, η οποία συμπληρώνεται από την δορυφορική ομάδα της  MIE Althea και αναβάτη τον Ιάπωνα Takumi Takahashi (ο δεύτερος αναβάτης θα είναι Jordi Torres, ο οποίος όμως δεν ήταν παρόν στην Ιαπωνία). Πέρα από την ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα, η Honda έχει κάνει τεράστιες δομικές αλλαγές στο επιτελείο της ομάδας, που πλέον ελέγχεται απευθείας από το HRC. Μάλιστα η έδρα της είναι μαζί με εκείνη των MotoGP στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, κάτι που δείχνει πόσο σοβαρή είναι πλέον η εμπλοκή της Honda στο θεσμό των WSBK από την στιγμή που τα ανέλαβε η Dorna. Μάλιστα επικεφαλής για την εργοστασιακή ομάδα των WSBK είναι ένας πολύ γνωστός άνθρωπος στον κόσμο των GP, ο κύριος Jaume Colom, που ήταν “ομαδάρχης” του Dani Pedrosa όταν κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα των GP250.

Επιπρόσθετα, η επιλογή του Haslam και του Bautista, αποτελεί άλλη μια ένδειξη πως ο στόχος φέτος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και τίποτα λιγότερο. Η Honda πλήρωσε πάρα πολλά χρήματα τον Bautista για να τον πάρει από την Ducati, κι όπως είπε ο Carmelo Ezpeleta της Dorna: “Βγάζει περισσότερα χρήματα στα SBK από εκείνα που παίρνουν οι δορυφορικοί αναβάτες στα MotoGP”. Όμως και ο Leon Haslam  είναι από τα “βαριά” ονόματα στον κόσμο των SBK, με πολλές νίκες στο ενεργητικό του και μεγάλη εμπειρία από την οδήγηση διαφορετικών εργοστασιακών μοτοσυκλετών, ενώ είχε κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά για την BMW στα πρώτα χρόνια της εμπλοκής της στον θεσμό.

Η παρουσίαση έγινε χωρίς την παρουσία κοινού, δηλαδή κεκλεισμένων των θυρών υπό τον φόβο του… Κορονοϊού! Στις 24-25 Φεβρουαρίου όλες οι ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος SBK θα βρεθούν μαζί στο Philip Island της Αυστραλίας στα πλαίσια των επίσημων δοκιμών. Μία εβδομάδα αργότερα (28-1) θα φιλοξενηθεί και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στην ίδια πίστα.  

Motul WSBK: O Leon Camier στη BARNI Racing Team

Αποχωρεί από τη Honda
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

22/10/2019

Όταν γράφαμε για τη μεταγραφή του Bautista στη Honda για το 2020, δεν ήταν ακόμη γνωστό ποιον αναβάτη θα αντικαταστήσει… Ο γρίφος φαίνεται πως λύθηκε σήμερα με την ανακοίνωση της ιταλική ομάδας BARNI Racing Team, πως ο Βρετανός Leon Camier θα είναι μαζί της από του χρόνου. Έτσι, εκτός απροόπτου, ο Ryuichi Kiyonari θα είναι ο ομόσταβλος του Bautista.

Ο Leon Camier έκανε το ντεμπούτο του στα Superbikes πριν από δέκα χρόνια ως wildcard συμμετοχή στο Donington Park, με την πρώην ομάδα της GSE Racing που χρησιμοποιούσε την R1 της Yamaha και κατάφερε να τερματίσει έκτος στο δεύτερο σκέλος, ενώ αργότερα την ίδια χρονιά στέφθηκε πρωταθλητής στο BSB, όπου συμμετείχε. Το 2010 έλαβε κανονικά μέρος στο Motul WSBK, όντας εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia με teammate τον Max Biaggi. Κατάφερε να βρεθεί τρεις φορές στο βάθρο πριν χάσει τους τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος, λόγω του κατάγματος που απέκτησε στον καρπό στον αγώνα της Γερμανίας. Παρέμεινε άλλη μια χρονιά στην Aprilia και μάλιστα τερμάτισε τέσσερις φορές ανάμεσα στους τρεις πρώτους, ενώ ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα στην έβδομη θέση. Τα επόμενα δύο χρόνια, το 2012 και το 2013 πήγε στην Voltcom Crescent Suzuki Team, όπου παρά τους τραυματισμούς που είχε εκείνες τις σεζόν κατάφερε να βρεθεί δύο φορές σε μια θέση του βάθρου. Την επόμενη σεζόν, πέρασε στο παρασκήνιο και αγωνιζόταν μόνο όταν χρειαζόταν να αντικαταστήσει κάποιον αναβάτη που είχε τραυματιστεί. Ωστόσο, οι επιδόσεις του τράβηξαν το ενδιαφέρον της MV Agusta και από το 2015 έως και το 2018 έτρεχε με τα χρώματά της. Την τελευταία διετία αγωνίζεται για την ομάδα της Honda και ο καλύτερος τερματισμός του ήταν πέρσι στην Ταϊλάνδη, όπου ήρθε τέταρτος. Η BARNI Racing Team θα είναι η έκτη ομάδα με την οποία θα συμμετέχει ο Camier στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike και σε συνδυασμό με την εμπειρία του, αλλά και την V4 R, ο Βρετανός αναβάτης στοχεύει για μια θέση στο βάθρο, που όπως φαίνεται κυνηγά εδώ και αρκετό καιρό...

Οι πρώτες επίσημες δοκιμές για την ερχόμενη σεζόν δεν αργούν και για την ακρίβεια θα πραγματοποιηθούν σε λιγότερο από ένα μήνα, στις 13 και 14 Νοεμβρίου. Εκεί, ο Camier θα έρθει για πρώτη φορά σε επαφή με την Ducati V4 R της ομάδας και θα ξεκινήσει να την φέρνει στα μέτρα του, ώστε να είναι έτοιμος για την ερχόμενη χρονιά. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Ανυπομονώ να αντιμετωπίσω τις προκλήσεις της νέας χρονιάς. Θα χρησιμοποιήσω όλες μου τις γνώσεις και ικανότητες, ώστε μαζί με τον Marco (σ.σ. διευθυντή της ομάδας) και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Έχουν πολύ στενές σχέσεις με τη Ducati και είναι ένα μια ομάδα μηχανικών που οδηγείται απ’ το πάθος με στόχο τις επιτυχίες και πιστεύω πως θα έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία.”

Το φετινό πρωτάθλημα οδεύει στον τελευταίο του γύρο και ο χορός των μεταγραφών κοντεύει να τελειώσει, αφού οι περισσότερες ομάδες έχουν εξασφαλίσει τα συμβόλαια με τους αναβάτες που ήθελαν. Σιγά – σιγά, περνάμε στη φάση των δοκιμών και αναμένουμε την επόμενη σεζόν με μεγάλη ανυπομονησία, μιας και αναμένεται να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον!

Ετικέτες