Honda WSBK Team 2020: Επίσημη παρουσίαση εργοστασιακής ομάδας

Υπό τον φόβο του Κορονοϊού!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/2/2020

Μετά από την ολοκλήρωση των ιδιωτικών δοκιμών στην πίστα της Jerez, το HRC παρουσίασε στο Honda Welcome Plaza της Aoyama την εργοστασιακή ομάδα των SBK για το 2020 με αναβάτες τους Leon Haslam και Alvaro Bautista, η οποία συμπληρώνεται από την δορυφορική ομάδα της  MIE Althea και αναβάτη τον Ιάπωνα Takumi Takahashi (ο δεύτερος αναβάτης θα είναι Jordi Torres, ο οποίος όμως δεν ήταν παρόν στην Ιαπωνία). Πέρα από την ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα, η Honda έχει κάνει τεράστιες δομικές αλλαγές στο επιτελείο της ομάδας, που πλέον ελέγχεται απευθείας από το HRC. Μάλιστα η έδρα της είναι μαζί με εκείνη των MotoGP στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, κάτι που δείχνει πόσο σοβαρή είναι πλέον η εμπλοκή της Honda στο θεσμό των WSBK από την στιγμή που τα ανέλαβε η Dorna. Μάλιστα επικεφαλής για την εργοστασιακή ομάδα των WSBK είναι ένας πολύ γνωστός άνθρωπος στον κόσμο των GP, ο κύριος Jaume Colom, που ήταν “ομαδάρχης” του Dani Pedrosa όταν κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα των GP250.

Επιπρόσθετα, η επιλογή του Haslam και του Bautista, αποτελεί άλλη μια ένδειξη πως ο στόχος φέτος είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος και τίποτα λιγότερο. Η Honda πλήρωσε πάρα πολλά χρήματα τον Bautista για να τον πάρει από την Ducati, κι όπως είπε ο Carmelo Ezpeleta της Dorna: “Βγάζει περισσότερα χρήματα στα SBK από εκείνα που παίρνουν οι δορυφορικοί αναβάτες στα MotoGP”. Όμως και ο Leon Haslam  είναι από τα “βαριά” ονόματα στον κόσμο των SBK, με πολλές νίκες στο ενεργητικό του και μεγάλη εμπειρία από την οδήγηση διαφορετικών εργοστασιακών μοτοσυκλετών, ενώ είχε κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά για την BMW στα πρώτα χρόνια της εμπλοκής της στον θεσμό.

Η παρουσίαση έγινε χωρίς την παρουσία κοινού, δηλαδή κεκλεισμένων των θυρών υπό τον φόβο του… Κορονοϊού! Στις 24-25 Φεβρουαρίου όλες οι ομάδες του παγκοσμίου πρωταθλήματος SBK θα βρεθούν μαζί στο Philip Island της Αυστραλίας στα πλαίσια των επίσημων δοκιμών. Μία εβδομάδα αργότερα (28-1) θα φιλοξενηθεί και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς στην ίδια πίστα.  

Motul WSBK 2019: Έκλεισε η συμφωνία Honda – Bautista

Μαζί από τη νέα σεζόν
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

23/9/2019

Το γεγονός ότι ο Alvaro Bautista θα πάει στη Honda του χρόνου, το γνωρίζαμε νωρίτερα από τα συμφραζόμενα των δηλώσεων τόσο του ίδιου όσο και του αγωνιστικού διευθυντή της Ducati, Paolo Ciabatti. Συγκεκριμένα, ο Ισπανός αναβάτης αρνήθηκε την πρόταση της Ducati –με βαριά καρδιά-, που τον ήθελε μαζί της για το 2020 και το 2021, καθώς λίγο νωρίτερα τον είχε πλησιάσει η Honda με μία δελεαστική πρόταση, παίρνοντάς τον τελικά με το μέρος της.

Η απόφαση του Bautista να φύγει από την Ducati, έσκασε σαν βόμβα αν αναλογιστούμε πως στο ντεμπούτο του είχε καταφέρει να ηγείται του πρωταθλήματος και πως παρά τις ατυχίες που ακολούθησαν έχει ακόμη τη δυνατότητα να διεκδικήσει τον τίτλο. Έτσι, ο λόγος της αποχώρησής του ήταν σχετικά δυσδιάκριτος. Τώρα, με την επίσημη ανακοίνωση της Honda πως θα συνεργαστεί με τον Bautista, ο Ισπανός αναβάτης μιλά ελεύθερα και αποκαλύπτει τι ήταν αυτό που τον έκανε να φύγει από την Ducati. Ήταν ο ερχομός της νέας CBR1000RR, καθώς το σενάριο να βοηθήσει στην εξέλιξη και στο στήσιμό της, τον εξιτάρει ιδιαίτερα.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να θυμηθείτε τις αποκλειστικές πληροφορίες που είχε εξασφαλίσει το ΜΟΤΟ πρώτο από όλους, όπου πρακτικά αναφέραμε ακριβώς αυτή την προοπτική πίσω από την δημιουργία του νέου CBR1000RR, δείτε το εδώ

 

Ο Bautista εκκφράστηκε ελεύθερα: Για μένα το να αποφασίσω να φύγω από την οικογένεια της Ducati, δεν ήταν εύκολη απόφαση καθώς είμαι πολύ ευχαριστημένος μαζί της.” Συνέχισε λέγοντας: “Με την Ducati, ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πάνω σε μια νέα μοτοσυκλέτα, την ώρα που νικούσαμε πολλούς αγώνες. Δεν ήταν εύκολο, αλλά το πλάνο που μου πρότεινε η Honda με παρακίνησε ιδιαίτερα, καθώς θα ξεκινήσουμε από το μηδέν και με κάνει να νιώθω πως είμαι ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους σε αυτό το project.Πέραν αυτών, ο Bautista ανέφερε πως θα εστιάσει στις χειμερινές δοκιμές και στο να προετοιμάσει όσο το δυνατόν καλύτερα τη νέα μοτοσυκλέτα της Honda, ούτως ώστε όταν θα σβήσουν τα φώτα του πρώτου αγώνα της επόμενης σεζόν να είναι όσο πιο κοντά μπορεί στην κορυφή.

Από την άλλη, η "ανάγκη" της Honda να κλείσει τη συμφωνία με τον Bautista ήταν μεγάλη, από τη στιγμή που αποφάσισε να πάρει στα σοβαρά το Motul WSBK και να επιστρέψει στη μάχη για την κατάκτηση του τίτλου. Για αυτό το λόγο εξάλλου θα παρουσιάσει και τη νέα CBR1000RR, που υπόσχεται πως θα είναι η πιο δυνατή στην ιστορία της, καθώς το υφιστάμενο μοντέλο είναι τεχνολογικά ξεπερασμένο απέναντι στις υπόλοιπες Superbike, με αποτέλεσμα να βρίσκεται συχνά έξω από τη δεκάδα και ελάχιστα μέσα σε αυτή. Σε δηλώσεις του ο Πρόεδρος του HRC, Yoshishige Nomura εξέφρασε τη χαρά του και καλωσόρισε τον Bautista στην ομάδα. Τόνισε μάλιστα, πως με αυτό τον τρόπο υπογραμμίζεται η δέσμευση του HRC να αγωνίζεται σε οποιοδήποτε πρωτάθλημα στο μέγιστο της δύναμής του και να προσφέρει θέαμα στους θεατές αλλά και μοτοσυκλέτες με νέες καινοτομίες και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Τόσο η συνεργασία του Bautista με τη Honda όσο και η δημιουργία της νέας CBR1000RR είναι στοιχεία που θα κάνουν το πρωτάθλημα πιο ενδιαφέρον από ποτέ – αν το “πάντρεμά” τους στεφθεί με επιτυχία.

Ετικέτες