Motul WSBK 2020: Το Oschersleben επιστρέφει στο καλεντάρι

Μετά από 15 χρόνια
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

12/11/2019

Η Γερμανία αποτελούσε πάντοτε μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbikes από την απαρχή του θεσμού, καθώς από 1988 φιλοξενούσε έναν αγώνα του, εκτός από τα τελευταία δύο χρόνια. Μάλιστα, η πρώτη πίστα στην οποία πραγματοποιήθηκε αγώνας των Superbikes ήταν το Hockenheimring το ’88 και ο Alex Vieira είχε την pole position. Το 2001 έχασε τη θέση του στο ημερολόγιο, πριν αλλάξει ριζικά η χάραξη της πίστας και από τότε το Hockenheimring δεν έχει ξαναενταχθεί στο πρόγραμμα των αγώνων.

Το 1998, το Nurburgring προστέθηκε ως η δεύτερη γερμανική πίστα που φιλοξένησε αγώνα των Superbikes, αντικαθιστώντας το Hockenheimring εκείνη τη σεζόν. Τα βουνά του Eifel ήταν αμείλικτα όσον αφορά τις καιρικές συνθήκες κι έτσι οι αγώνες έγιναν στο βρεγμένο με νικητές τους Aaron Slight και Pierfrancesco Chili. Ένα χρόνο αργότερα ήταν και οι δύο πίστες (Hockenheimring και Nurburgring) στο πρόγραμμα όμως, ένα περιστατικό με λάδια στο Nurbugring συνέβαλε στην απόφαση να βγει απ’ το πρόγραμμα, μέχρι το 2008 που επέστρεψε έως το 2013. Μετά την επιστροφή του, είδαμε τους Tom Sykes και Chaz Davies να κατακτούν τις πρώτες  νίκες στην καριέρα τους στα Superbikes.

Ωστόσο, στις αρχές της χιλιετίας το Oscherleben αντικατέστησε το Nurburgring και μας πρόσφερε θεαματικούς αγώνες, που κρίνονταν συνήθως στους τελευταίους γύρους, λόγω της χάραξής του που επιτρέπει στους αναβάτες να οδηγούν γρήγορα και με ροή μέσα στη πίστα. Μάλιστα, ο πιο επιτυχημένος αναβάτης στο Oscherleben δεν είναι άλλος απ’ τον Colin Edwards, ο οποίος έχει στεφθεί νικητής πέντε φορές. Το Oscherleben μπορεί να μην έχει την τεράστια ιστορία του Nurburgring ή του Hockenheimring, όμως είναι μια εξαιρετική πίστα που θα ταιριάξει τέλεια στο καλεντάρι της επερχόμενης σεζόν.

Συγκεκριμένα, οι αγώνες στη Γερμανία θα πραγματοποιηθούν από τις 31 Ιουλίου έως τις 2 Αυγούστου και μας υπόσχεται μπόλικο θέαμα, μάχες! Ο Διευθυντής του Oscherleben, Ralph Bohnhorst ανέφερε: “Πρώτα απ’ όλα είμαι πολύ χαρούμενος που τα Superbikes επιστρέφουν στη Γερμανία. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τη Motosport Arena (σ.σ. το Oscherleben) να φιλοξενήσει έναν αγώνα του πρωταθλήματος. Μάλιστα, έχω αναλάβει το θέμα πολύ σοβαρά ώστε να επιστρέψει επιτυχώς το Motul WSBK απ’ την τελευταία του φορά απ’ το 2000 έως το 2004.”

Ο Gregorio Lavilla, εκτελεστικός διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος του Motul WSBK δήλωσε πως είναι πολύ χαρούμενος με την επιστροφή του πρωταθλήματος στο Oscherleben καθώς έχει πολλές αναμνήσεις και καλά αποτελέσματα σε αυτό. “Ανυπομονώ για τον αγώνα μπροστά στο γερμανικό κοινό και την ώρα που θα δούμε τη δράση να αναβιώνετε στη γερμανία μετά από τρία χρόνια.”
Ετικέτες

MOTUL WSBK: Χάνει τον επόμενο αγώνα ο Miguel Oliveira – Στην θέση του ο Michael van der Mark

Ο τραυματισμός του φαίνεται σοβαρότερος από την αρχική εκτίμηση
miguel
Από τον

Παύλο Καρατζά

6/5/2026

Ο Miguel Oliveira θα χάσει τον αγώνα στη Most στα μέσα Μαΐου, λόγω τραυματισμού μετά το ατύχημα στη Balaton Park, καθώς τη θέση του στην εργοστασιακή ομάδα της BMW θα πάρει ο Michael van der Mark.

Ο Πορτογάλος αναβάτης τραυματίστηκε στη Balaton Park χωρίς να φταίει, καθώς οι Sam Lowes και Andrea Locatelli είχαν επαφή, με τον δεύτερο να πέφτει και να συμπαρασύρει τον άτυχο Oliveira, που έτσι δεν θα συμμετέχει στον 5ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike στην Τσεχία στα μέσα του Μάη. Ο Oliveira διαγνώστηκε με διάσειση, υπέστη κατάγματα στα πλευρά και τραυματίστηκε και στον αριστερό του ώμο.

Ο ίδιος δήλωσε: “Φυσικά, είμαι πολύ απογοητευμένος, γιατί με το βάθρο στον αγώνα του Σαββάτου στην Ουγγαρία, δείξαμε ότι βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο προς την επιτυχία. Δυστυχώς, αναποδιές όπως οι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν στους αγώνες. Τώρα θα επικεντρωθώ πλήρως στο να επανέλθω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης και να επιστρέψω στην ομάδα μου και στη BMW M 1000 RR μου το συντομότερο δυνατό. Ευχαριστώ όλους όσους με βοήθησαν μετά τον τραυματισμό μου στην Ουγγαρία. Ευχαριστώ επίσης τον Mickey – ξέρω ότι η μοτοσυκλέτα μου είναι σε καλά χέρια στο Most.”

Ο Van der Mark είναι πλέον αναβάτης δοκιμών για τη βαυαρική εταιρεία και δήλωσε: “Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Miguel γρήγορη ανάρρωση. Είμαι έτοιμος και θα δώσω τα πάντα για να προσαρμοστώ γρήγορα. Ο στόχος μου θα είναι να υποστηρίξω τη BMW Motorrad Motorsport και την ομάδα όσο το δυνατόν καλύτερα στο Most, να συλλέξω σημαντικά δεδομένα για το υπόλοιπο της σεζόν και, φυσικά, να κερδίσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.”