MOTUL WSBK: Με Sykes και van der Mark η BMW το ’21!

Χτίζεται η «αντίσταση»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2020

Η BMW χτίζει σιγά σιγά την αντίστασή της στους Ιάπωνες και την Ducati που κυριαρχούν στο MOTUL WSBK. Ο Tom Sykes θα παραμείνει για μία ακόμη σεζόν, ανανεώνοντας για ένα χρόνο το συμβόλαιό του, και μαζί του ο Michael van der Mark που έχει ανέβει αρκετά αυτή την προβληματική σεζόν, χαρίζοντας δυνατές μάχες, και θα αφήσει την Yamaha.

Η ανανέωση του Tom Sykes δεν αποτελεί έκπληξη γιατί είναι και εξαιρετικός αναβάτης που φέρνει αποτελέσματα, αν προσμετρήσει κανείς το γεγονός πως η BMW είναι πρακτικά μία νέα ομάδα που βρίσκει τον ρυθμό της σεζόν με σεζόν.

Αυτό που αποτέλεσε σκληρή διαπραγμάτευση ήταν η «αρπαγή» του Ολλανδού από την PATA YAMAHA φέτος που πηγαίνει καλύτερα από άλλες χρονιές! Η BMW είναι πεπεισμένη να φέρει δυνατότερα αποτελέσματα στο MOTUL WSBK και εκτός από μία καλή μοτοσυκλέτα και γρήγορους αναβάτες, πρέπει να χτίσει την ομάδα σαν λειτουργία και να την στελεχώσει κατάλληλα, πράγμα που αποτελεί εξίσου δύσκολο βήμα.

Για αυτό και ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της BMW Motorrad, Marc Bongers, δήλωσε πως είναι ευτυχείς με την ανανέωση του Sykes για μία ακόμη χρονιά, καθώς κρατούν μία συνέχεια της πορείας που αν κοβόταν θα επηρέαζε την ομαλή εξέλιξη. Από τον Δεκέμβριο του 2018, η νέα παρουσία της BMW στους αγώνες προχωρά με σταθερά βήματα. Παράλληλα η έλευση του van der Mark στην ομάδα θα φέρει την απαραίτητη ανανέωση, ιδιαίτερα από την στιγμή που έρχεται από μία ευθέως ανταγωνιστική Ιαπωνική μοτοσυκλέτα.

Με την εμπειρία του Sykes στην μοτοσυκλέτα και την φρέσκια ματιά του van der Mark, στόχος της BMW το 2021 είναι να κλείσει την ψαλίδα με τους πρώτους. Κυρίως η Kawasaki θα είναι δύσκολη υπόθεση, χωρίς να εξαιρεί κανείς την πανίσχυρη μοτοσυκλέτα της Ducati. Η Yamaha βρίσκεται ήδη εκεί που θέλει η BMW να φτάσει το 2021 και η Honda έρχεται ολοταχώς στο νέο δικό της άνοιγμα στα WSBK με μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει.

Ήδη αυτή η σεζόν έχει δυνατό ανταγωνισμό, η επόμενη σεζόν -όπως όλα δείχνουν- θα γίνει μία από τις καλύτερες των MOTUL WSBK!

Ετικέτες

Η Kawasaki στον 8ωρο της Suzuka

Με την Dream Team
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/3/2018

Η Kawasaki όχι μόνο θα έχει επίσημη εργοστασιακή συμμετοχή στον πιο διάσημο διεθνώς ιαπωνικό αγώνα αντοχής, αλλά θα δημιουργήσει και μια dream team από τρεις αναβάτες.

Το μεγάλο αστέρι της από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, Jonathan Rea μαζί με τους Leon Haslam και τον Ιάπωνα  Kazuma Watanabe θα οδηγήσουν μια ειδικά προετοιμασμένη ZX10-RR, με σκοπό φυσικά την νίκη. Ο 8ωρος αγώνας της Suzuka έχει τεράστια αίγλη για τα Ιαπωνικά εργοστάσια και η κάθε νίκη προσθέτει στο γόητρο των εταιρειών.

Τα χαρακτηριστικά του αγώνα συνδυάζουν όλα τα στοιχεία της κατηγορίας endurance, όμως λόγο της μέτριας διάρκειάς του, απαιτεί ταυτόχρονα πολύ γρήγορα γυρολόγια και αντίστοιχα γρήγορες μοτοσυκλέτες και δεν περιορίζεται μόνο στην αντοχή και την στρατηγική των pit-stop. Τα τελευταία τρία χρόνια η Yamaha πήρε τις αντίστοιχες νίκες κατεβάζοντας εργοστασιακή ομάδα και μοτοσυκλέτες, όμως φέτος τόσο η Kawasaki, όσο και η Honda θα έχουν κι αυτές 100% εργοστασιακές ομάδες και μοτοσυκλέτες, ανεβάζοντας τον ανταγωνισμό στο μέγιστο.

Εκτός από το καθαρά αγωνιστικό μέρος του αγώνα, το 8ωρο της Suzuka είναι μια μεγάλη γιορτή για τους λάτρεις των σπορ μοτοσυκλετών στην Ιαπωνία και τα εργοστάσια φροντίζουν πάντα να έχουν διάσημους αναβάτες  του παρελθόντος και του παρόντος, είτε πάνω στις σέλες των μοτοσυκλετών του αγώνα, είτε στα πιτς. Μεγάλα ονόματα των GP και των SBK έχουν τρέξει στο παρελθόν εκεί, όπως ο Carl Fogarty, Casey Stoner, Mick Doohan Wayne Gardner κ.τ.λ.