Motul WSBK: O Leon Camier στη BARNI Racing Team

Αποχωρεί από τη Honda
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

22/10/2019

Όταν γράφαμε για τη μεταγραφή του Bautista στη Honda για το 2020, δεν ήταν ακόμη γνωστό ποιον αναβάτη θα αντικαταστήσει… Ο γρίφος φαίνεται πως λύθηκε σήμερα με την ανακοίνωση της ιταλική ομάδας BARNI Racing Team, πως ο Βρετανός Leon Camier θα είναι μαζί της από του χρόνου. Έτσι, εκτός απροόπτου, ο Ryuichi Kiyonari θα είναι ο ομόσταβλος του Bautista.

Ο Leon Camier έκανε το ντεμπούτο του στα Superbikes πριν από δέκα χρόνια ως wildcard συμμετοχή στο Donington Park, με την πρώην ομάδα της GSE Racing που χρησιμοποιούσε την R1 της Yamaha και κατάφερε να τερματίσει έκτος στο δεύτερο σκέλος, ενώ αργότερα την ίδια χρονιά στέφθηκε πρωταθλητής στο BSB, όπου συμμετείχε. Το 2010 έλαβε κανονικά μέρος στο Motul WSBK, όντας εργοστασιακός αναβάτης της Aprilia με teammate τον Max Biaggi. Κατάφερε να βρεθεί τρεις φορές στο βάθρο πριν χάσει τους τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος, λόγω του κατάγματος που απέκτησε στον καρπό στον αγώνα της Γερμανίας. Παρέμεινε άλλη μια χρονιά στην Aprilia και μάλιστα τερμάτισε τέσσερις φορές ανάμεσα στους τρεις πρώτους, ενώ ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα στην έβδομη θέση. Τα επόμενα δύο χρόνια, το 2012 και το 2013 πήγε στην Voltcom Crescent Suzuki Team, όπου παρά τους τραυματισμούς που είχε εκείνες τις σεζόν κατάφερε να βρεθεί δύο φορές σε μια θέση του βάθρου. Την επόμενη σεζόν, πέρασε στο παρασκήνιο και αγωνιζόταν μόνο όταν χρειαζόταν να αντικαταστήσει κάποιον αναβάτη που είχε τραυματιστεί. Ωστόσο, οι επιδόσεις του τράβηξαν το ενδιαφέρον της MV Agusta και από το 2015 έως και το 2018 έτρεχε με τα χρώματά της. Την τελευταία διετία αγωνίζεται για την ομάδα της Honda και ο καλύτερος τερματισμός του ήταν πέρσι στην Ταϊλάνδη, όπου ήρθε τέταρτος. Η BARNI Racing Team θα είναι η έκτη ομάδα με την οποία θα συμμετέχει ο Camier στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike και σε συνδυασμό με την εμπειρία του, αλλά και την V4 R, ο Βρετανός αναβάτης στοχεύει για μια θέση στο βάθρο, που όπως φαίνεται κυνηγά εδώ και αρκετό καιρό...

Οι πρώτες επίσημες δοκιμές για την ερχόμενη σεζόν δεν αργούν και για την ακρίβεια θα πραγματοποιηθούν σε λιγότερο από ένα μήνα, στις 13 και 14 Νοεμβρίου. Εκεί, ο Camier θα έρθει για πρώτη φορά σε επαφή με την Ducati V4 R της ομάδας και θα ξεκινήσει να την φέρνει στα μέτρα του, ώστε να είναι έτοιμος για την ερχόμενη χρονιά. Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Ανυπομονώ να αντιμετωπίσω τις προκλήσεις της νέας χρονιάς. Θα χρησιμοποιήσω όλες μου τις γνώσεις και ικανότητες, ώστε μαζί με τον Marco (σ.σ. διευθυντή της ομάδας) και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Έχουν πολύ στενές σχέσεις με τη Ducati και είναι ένα μια ομάδα μηχανικών που οδηγείται απ’ το πάθος με στόχο τις επιτυχίες και πιστεύω πως θα έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία.”

Το φετινό πρωτάθλημα οδεύει στον τελευταίο του γύρο και ο χορός των μεταγραφών κοντεύει να τελειώσει, αφού οι περισσότερες ομάδες έχουν εξασφαλίσει τα συμβόλαια με τους αναβάτες που ήθελαν. Σιγά – σιγά, περνάμε στη φάση των δοκιμών και αναμένουμε την επόμενη σεζόν με μεγάλη ανυπομονησία, μιας και αναμένεται να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον!

Ετικέτες

Jonathan Rea - “Είμαι σώος και αβλαβής, έπεσα την ώρα που έβρισκα την αυτοπεποίθηση μου πάνω στην R1”

Από την αρχή πρέπει να χτίσει ο Ιρλανδός την εμπιστοσύνη του στην R1...
motomag Motul WSBK – “Είμαι σώος και αβλαβής, έπεσα την ώρα που έβρισκα την αυτοπεποίθηση μου πάνω στην R1”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/2/2024

Ο Jonathan Rea είχε μία τρομακτική πτώση στη στροφή 11 στον δεύτερο αγώνα του Philip Island με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο κοντινότερο νοσοκομείο ώστε να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

Ο Rea θα θέλει να ξεχάσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Ο νέος αναβάτης της Yamaha καθόλη τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός με τη νέα του μοτοσυκλέτα ενώ σαν να μην έφτανε αυτό, στον δεύτερο αγώνα είχε και μια τρομακτική πτώση στη στροφή 11.

Motul WSBK – “Είμαι σώος και αβλαβής, έπεσα την ώρα που έβρισκα την αυτοπεποίθηση μου πάνω στην R1”

Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WSBΚ, κατέληξε μετά από αυτή την πτώση στο κοντινότερο νοσοκομείο ενώ το ότι δεν είχαμε ενημέρωση για την κατάσταση του -παρά μόνο ότι έχει τις αισθήσεις του- ήταν άκρως ανησυχητικό. Ωστόσο ο Rea με ανακοίνωση του καθησύχασε τους φαν του για την κατάσταση της υγείας του.

Rea

"Πρώτα απ' όλα, σωματικά είμαι εντάξει, εκτός από το ότι χτύπησα αρκετά δυνατά το ισχίο μου από την πτώση, ωστόσο δεν υπάρχουν περαιτέρω τραυματισμοί. Είχα δύο μεγάλες πτώσεις (σσ. εκτός από τον αγώνα έπεσε και στα δοκιμαστικά) στο Philip Island αλλά είμαι σώος και αβλαβής. Είμαι πραγματικά απογοητευμένος, επειδή η πτώση ήρθε χωρίς να το περιμένω.

Αυτή συνέβη όταν αποκτούσα αυτοπεποίθηση πάνω στην μοτοσυκλέτα και εκείνες τις στιγμές ένιωθα αρκετά καλά πάνω στην R1. Είχα κερδίσει και κάποιες θέσεις μετά το πρόβλημα του σπασμένου κινητήρα του Toprak, αλλά μόλις ένιωσα αυτοπεποίθηση, έπεσα. Τώρα θα επιστρέψω σπίτι μου και θα προετοιμαστούμε ώστε να επιστρέψουμε πιο δυνατοί στην Βαρκελώνη.”

Motul WSBK – “Είμαι σώος και αβλαβής, έπεσα την ώρα που έβρισκα την αυτοπεποίθηση μου πάνω στην R1”