MOTUL WSBK: Σε νέα πίστα με νικητή τον Razgatlioglu!

Δύο πτώσεις για Rea και φοβερό θέαμα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/8/2021

Σχεδόν μηδενική η εμπειρία τους στην πίστα του Most, 300 χιλιόμετρα μακριά από το Brno μπροστά στο μικρό, εξαιτίας των συνθηκών, αλλά πολύ ζωντανό τσέχικο κοινό. Ο Rea έχασε την πρώτη στροφή στην εκκίνηση από τον Toprak Razgatlioglu την ώρα που ο Tom Sykes δεν έστριψε ποτέ και έφυγε ευθεία μπαίνοντας πέμπτος τελικά με τον Redding να κάνει μία πολύ κακή εκκίνηση. Ωστόσο αμέσως μετά κατάφερε να ενωθεί με τους πρώτους και να αρχίσει να ξεφεύγει από τους πιο πίσω, τους Rinaldi, Sykes και Andrea Locatelli.

Ο Rea πήρε μία επιθετική γραμμή για να περάσει τον Razgatlioglu επιτρέποντας στον Redding να κάνει την δική του επίθεση. Ο Redding δεν κρατήθηκε καθόλου μετά από αυτό και πέρασε και τον Razgatlioglu στην πρώτη στροφή. Ο Rea συνέχισε την επίθεσή του στον αναβάτη της Yamaha την ώρα που ο Redding έκανε άλλον ένα ταχύτερο γύρο χωρίς να κινδυνεύει άμεσα από τον Rea. Πιο πίσω ο Rinaldi προηγούνταν των Locatelli και Sykes που πάλευαν για τις θέσεις.

Ο Rea έκανε ταχύτερο χρόνο στον τέταρτο γύρο, την ώρα που ο Lowes και ο Davies έπεφταν στην ίδια στροφή χωρίς όμως να σχετίζονται οι δύο πτώσεις. Είχε ήδη χτιστεί μία απόσταση 2 δευτερολέπτων από την τριάδα Redding, Rea και Razgatlioglu όταν ο Redding ξεκόλλησε από τους άλλους δύο και έχτισε μαζί τους διαφορά ενός δευτερολέπτου. Τότε ο Razgatlioglu άρχισε να κάνει επιθέσεις στον Rea μέχρι που ο Rea έχασε γραμμή στην 14η στροφή και ο αναβάτης της Yamaha πέρασε μπροστά. Η μάχη συνεχίστηκε με τον Rea να παίρνει την θέση πίσω και ο Razgatlioglu να κάνει τότε κάτι για το οποίο είναι πολύ γνωστός, φρέναρε πολύ-πολύ αργά και στην πρώτη στροφή του 8ου γύρου πέρασε ξανά.

Με τον Rea κολλημένο πίσω του κυνήγησαν τον Redding χαρίζοντας εκπληκτικό θέαμα. Πίσω τους ο Locatelli πέρασε τον Rinaldi και ανέβασε ρυθμό ξεκόβοντας αλλά όχι τόσο ώστε να πιάσει τους τρεις πρώτους.

Η συνεχή πίεση έφερε και το λάθος για τον Rea χάνοντας πρόσφυση εμπρός στα φρένα της πρώτης στροφής και σημειώνοντας πτώση. Κατάφερε να συνεχίσει εκείνη την στιγμή από την 11η θέση με τον Razgatlioglu να απελευθερώνεται μόλις έμαθε πως ο Rea έπεσε και χωρίς να χρειάζεται αμυντική οδήγηση επικεντρώθηκε μπροστά, στον Redding.

Η τρίτη θέση του βάθρου ήταν πολύ πίσω και ο αγώνας έδειξε πως είχε κριθεί όταν ο Rea έπεσε και πάλι. Εκείνη την ώρα ο Redding έκανε κι εκείνος το λάθος, ο Razgatlioglu πέρασε πρώτος και άλλαξαν ξανά θέσεις χαρίζοντας ακόμη περισσότερο θέαμα.

Η μάχη μεταξύ τους ήταν εξαιρετικά έντονη με τον Redding να οδηγεί όσο πιο αμυντικά μπορούσε μέχρι που ο Razgatlioglu έκανε μία πολύ επιθετική κίνηση η οποία απέδωσε και μπήκε μπροστά στον τελευταίο γύρο. Η νίκη του είναι πιο σημαντική, τώρα που ο Rea δεν σημείωσε πόντους και έχει κάθε δικαιολογία να είναι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτό.

Με 13,7 δευτερόλεπτα, τόσο πολύ, ο Locatelli έκλεισε το βάθρο σε έναν εξαιρετικό αγώνα με έντονες μάχες που μας κάνει να ανυπομονούμε για τον αυριανό.

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
 
2
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
0.040
3
55
A. LOCATELLI
Yamaha YZF R1
13.798
4
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
16.650
5
47
A. BASSANI
Ducati Panigale V4 R
16.935
6
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
17.099
7
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000 RR-R
22.590
8
91
L. HASLAM
Honda CBR1000 RR-R
24.728
9
66
T. SYKES
BMW M 1000 RR
26.924
10
17
M. FRITZ
Yamaha YZF R1
39.559
11
23
C. PONSSON
Yamaha YZF R1
58.991
12
32
I. VINALES
Kawasaki ZX-10RR
59.105
13
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
1'21.929
14
3
K. NOZANE
Yamaha YZF R1
1 Lap
RET
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
5 Laps
RET
60
M. VAN DER MARK
BMW M 1000 RR
9 Laps
RET
84
L. CRESSON
Kawasaki ZX-10RR
12 Laps
RET
53
T. RABAT
Ducati Panigale V4 R
13 Laps
RET
94
J. FOLGER
BMW M 1000 RR
16 Laps
RET
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
17 Laps
RET
98
K. HANIKA
Yamaha YZF R1
19 Laps
RET
14
J. URIBE
Kawasaki ZX-10RR
19 Laps
RET
52
A. DELBIANCO
Honda CBR1000 RR-R
20 Laps

 

 

Ετικέτες

Motul WSBK: Ξεκινά η σεζόν του 2022 με δοκιμές στη Jerez

Τρεις μέρες, τρεις κατασκευαστές, τέσσερις ομάδες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/12/2021

Μπορεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motul FIM WSBK να έριξε την αυλαία πριν από ένα μόλις μήνα, αλλά ήδη τα εργοστάσια και οι ομάδες έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους για το πρωτάθλημα του 2022. Οι Honda, BMW και Kawasaki βρίσκονται ήδη στην πίστα της Jerez για τριήμερες δοκιμές.

Οι δοκιμές ξεκινούν από σήμερα και θα διαρκέσουν μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου και θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε σύσσωμη τη νέα σύνθεση της ομάδας HRC, με τους Iker Lecuona και Xavi Vierge να κάνουν το ντεμπούτο τους πάνω στα καινούργια CBR1000RR-R. Οι δύο αναβάτες προέρχονται από τα MotoGP και την Moto2 αντίστοιχα, χωρίς καμία εμπειρία με μοτοσυκλέτες του παγκοσμίου Superbikes.

Η BMW θα εκπροσωπηθεί από τέσσερις αναβάτες και δύο ομάδες. Στην BMW Motorrad WorldSBK Team ανήκει ο Scott Redding, με team mate τον Michael van der Mark, αν και για τον Redding δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα βρεθεί στη σέλα του Μ1000RR, καθώς είχε κάνει δοκιμές πρόσφατα στην πίστα του Estoril με την καινούργια του μοτοσυκλέτα. Θα είναι όμως οι πρώτη φορά που οι δύο αναβάτες θα συνεργαστούν και μάλιστα σε μια πίστα που η BMW είχε πετύχει τον καλύτερο τερματισμό της το 2021, στην έβδομη θέση.

Η δεύτερη ομάδα με μοτοσυκλέτες της BMW είναι η δορυφορική Bonovo Action BMW Racing Team, με αναβάτες τους Loris Baz και Eugene Laverty. Ο Ιρλανδός είχε τρέξει με την μοτοσυκλέτα της BMW και το 2021, καθώς αντικατέστησε τον τραυματία Tom Sykes, ενώ για τον Baz θα είναι η πρώτη φορά με τους Βαυαρούς μετά την σεζόν που πέρασε με την Ducati στις Η.Π.Α.

Ο τρίτος κατασκευαστής που θα βρεθεί στην Jerez είναι η εργοστασιακή Kawasaki Racing Team WorlsSBK, με τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Jonathan Rea, ο οποίος θα προσπαθήσει να διεκδικήσει ξανά το στέμμα από τον Razgatlioglu, έχοντας ως team mate τον Alex Lowes ο οποίος θέλει να επανακάμψει από τους τραυματισμού που είχε τη φετινή σεζόν.

Για την επόμενη σεζόν, ο Rea δήλωσε πως "είμαι ευτυχής που επιστρέφω στις πίστες λίγο πριν τα Χριστούγεννα, γιατί θέλουμε να διατηρήσουμε αυτή την καλή αίσθηση που έχουμε στα τέλη της προηγούμενης σεζόν. Η Jerez είναι μια καλή πίστα, καθώς έχουμε συγκεντρώσει πολλά δεδομένα από εκεί. Είναι επίσης μία από τις πίστες που δεν είμαστε πολύ δυνατοί, οπότε μπορούμε να δουλέψουμε πάνω σε επιμέρους τομείς. Θα έχουμε να δοκιμάσουμε κάποια καινούργια εξαρτήματα, γιατί η KMC και η KRT έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για ορισμένα καινούργια πράγματα στο πλαίσιο και τα ηλεκτρονικά."

Ο Lowes από την άλλη παραδέχτηκε πως δεν είναι ακόμη αρκετά δυνατός στο 100%, αλλά ανυπομονεί να ξεκινήσει τις δοκιμές. Όπως είπε, δεν θα επικεντρωθεί στην απόδοσή του, αλλά στην δοκιμή των νέων δεδομένων που ετοίμασαν οι μηχανικοί του.