WSBK 2023, Imola - Επιτέλους κάτι διαφορετικό

Ο Toprak τις δύο από τις τρεις νίκες, ο Bautista κέρδισε αλλά μέτρησε και μία πτώση
WSBK
Από το

motomag

17/7/2023

Στην Imola είχαμε αντιστροφή των όσων έχουμε δει όλο αυτό το διάστημα στο WSBK, καθώς ο Toprak Razgatlioglu με την Yamaha R1 της Pata Yamaha Prometeon WorldSBK, κατάφερε να κερδίσει τους δύο από τους τρεις αγώνες, με τον Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati), να πετυχαίνει μία νίκη αλλά να έχει και μία πτώση.

1ος αγώνας

WSBK Imola

Ο πρώτος αγώνας του έβδομου γύρου του WSBK, ξεκίνησε έχοντας διαφορετικούς πρωταγωνιστές από ότι είχαμε συνηθίσει. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι Axel Bassani (Motocorsa Racing) και Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) έφυγαν μπροστά αλλάζοντας συνεχώς θέσεις, με τον Locatelli να οδηγεί τον αγώνα για αρκετούς γύρους. Ο Ιταλός αναβάτης δεν κατάφερε να μείνει για πολύ στην κορυφή καθώς ένα λάθος τον έκανε να χάσει χρόνο αλλά και θέσεις. Όπως ήταν αναμενόμενο αυτό το λάθος το εκμεταλλεύτηκε το “Titanic Trio”, με τους Bautista, Razgatlioglu, Rea να παλεύουν για την νίκη στον πρώτο αγώνα στην Imola. Με λιγότερο από δέκα γύρους να απομένουν στην τελική μάχη έμειναν οι Bautista και Razgatlioglu καθώς ο Rea έχανε χρόνο. Ο Ισπανός προσπαθούσε συνεχώς να περάσει τον μεγάλο του αντίπαλο αλλά ο Τούρκος αναβάτης της Yamaha έπαιζε καταπληκτική άμυνα. Ωστόσο αυτή η επίθεση απέδωσε καρπούς για τον Bautista οκτώ γύρους πριν το τέλος, με τον Ισπανό αναβάτη της Ducati να περνά στην πρώτη θέση. Από εκεί και έπειτα το έργο για όλους μας ήταν γνωστό. Ο Bautista έχοντας σταθερό γυρολόγιο άνοιγε συνεχώς τη διαφορά με αποτέλεσμα να πανηγυρίσει την 17η νίκη του στη σεζόν. Από την άλλη ο Toprak αρκέστηκε στους βαθμούς της δεύτερης θέσης, με τον Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) να συμπληρώνει το βάθρο. Ο αρχικός πρωταγωνιστής του αγώνα Andrea Locatelli, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην τέταρτη θέση, με τον Michael Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati), να κλείνει την πεντάδα.

Ακολουθεί η πρώτη πεντάδα του 1ου αγώνα στην Imola

1. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati)

2. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) + 3.672

3. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) + 7.847

4. Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) + 13.543

5. Michael Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) + 15.898

Superpole Race

WSBK Imola

Ο αγώνας Superpole Race στην Imola είχε και πάλι ως αρχικό πρωταγωνιστή τον Andrea Locatelli, ο οποίος βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα στους πρώτους γύρους. Αυτό ωστόσο δεν κράτησε για πολύ καθώς οι Toprak Razgatlioglu και Alvaro Bautista κατάφεραν να βρεθούν μπροστά από τον Ιταλό αναβάτη. Στη συνέχεια η μάχη της νίκης είχε και πάλι δύο πρωταγωνιστές. Ο αναβάτης της Yamaha πίεζε την μοτοσυκλέτα του στο όριο και πολλές φορές ακόμη παραπάνω ώστε να κρατηθεί μπροστά από την Ducati Panagale V4 R του Alvaro Bautista. Αυτό εν τέλει τελεσφόρησε για τον Toprak καθώς κατάφερε να περάσει την γραμμή του τερματισμού στην πρώτη θέση έχοντας ελάχιστα πίσω του τον Bautista. Η νίκη του Toprak ήταν η τρίτη για φέτος, ενώ το αξιοσημείωτο είναι πως και οι τρεις έχουν σημειωθεί σε αγώνες Superpole Race. Ο Alvaro Bautista ολοκλήρωσε τον αγώνα στη δεύτερη θέση έχοντας διαφορά λιγότερη από τρία δέκατα από τον Razgatlioglu. Το βάθρο συμπλήρωσε ο μαχητικός Andrea Locatelli, ο οποίος κατάφερε να αντέξει στις επιθέσεις του Jonathan Rea, με τον Βρετανό αναβάτη της Kawasaki να τερματίζει στην τέταρτη θέση. Ο Michael Rinaldi και στον αγώνα Supepole Race στην Imola βρέθηκε στην πέμπτη θέση.

Ακολουθεί η πρώτη πεντάδα του αγώνα Superpole στην Imola

1. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK)

2. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) + 0.244

3. Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) + 1.720

4. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) + 1.969

5. Michael Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) + 3.341

2ος αγώνας

WSBK Imola

Το αξιοσημείωτο γεγονός του δεύτερου αγώνα στην Imola με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ήταν η πτώση του Alvaro Bautista στην τρίτη στροφή της πίστας. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος μετά από πολύ καιρό δεν θα μάζευε βαθμούς στον δρόμο προς την κατάκτηση ακόμη ενός τίτλου στο WSBK. Αυτό όπως ήταν λογικό το εκμεταλλεύτηκαν οι υπόλοιποι αρχής γενομένης από τον Axel Bassani (Motocorsa Racing), με τον Ιταλό να προσπερνά τους πάντες και να οδηγεί την κούρσα για πολύ μεγάλο μέρος του αγώνα. Ωστόσο ο αναβάτης της Yamaha Razgatlioglu, ήθελε με κάθε τρόπο να κόψει βαθμούς από τον Bautista εκμεταλλευόμενος την πτώση του Ισπανού. Ανεβάζοντας συνεχώς τον ρυθμό κατάφερε να μειώσει τη διαφορά από τον Bassani, με τον Toprak εν τέλει να περνά τον Ιταλό λίγο πριν το τέλος και να πανηγυρίζει την τέταρτη φετινή του νίκη και την 36η νίκη του στο WSBK. O αναβάτης της Yamaha κατάφερε με αυτές τις δύο νίκες που πέτυχε στην Imola να κόψει πολύτιμους βαθμούς από τον Alvaro Bautista. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Axel Bassani, με τον Ιταλό να μην μπορεί στο τέλος να πανηγυρίσει μια εντός έδρας νίκη. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Jonathan Rea, με τον Βρετανό αναβάτη να είναι ανταγωνιστικός όλο το τριήμερο. Ακόμη μία τέταρτη θέση για τον Andrea Locatelli, με τον Ιταλό αναβάτη της Yamaha να κρατά πίσω του ακόμη έναν Ιταλό, τον Michael Rinaldi της Ducati ο οποίος τερμάτισε στην πέμπτη θέση.

Το WSBK στις 28 - 30 Ιουλίου μετακομίζει για λίγο στην Τσεχία για τον όγδοο γύρο της χρονιάς, ο οποίος θα διεξαχθεί στο Autodrom Most.

WSBK Imola

Ακολουθεί η πρώτη πεντάδα του 2ου αγώνα του Donington

1. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK)

2. Axel Bassani (Motocorsa Racing) +1.966

3. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +2.458

4. Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) +6.111

5. Michael Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati), +11.154

Ακολουθεί η βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών μετά τον αγώνα στην Imola

1. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing – Ducati) 391 βαθμούς

2. Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) 321 βαθμούς

3. Andrea Locatelli (Pata Yamaha Prometeon WorldSBK) 208 βαθμούς

4. Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 201 βαθμούς

5. Axel Bassani (Motocorsa Racing) 179 βαθμούς

6. Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) 129 βαθμούς

WSBK Imola
Ετικέτες

Motul WSBK & MotoGP – Το θρυλικό Assen θα συνεχίσει να γράφει ιστορία

Παραμένει ως γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, μέχρι και το 2031 τουλάχιστον
motomagMotul WSBK – Το θρυλικό Assen θα συνεχίσει να γράφει ιστορία
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

2/5/2024

Τα Motul WSBK ανακοίνωσαν την ανανέωση του συμβολαίου με την θρυλική πίστα του Assen, η οποία θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος του προγράμματος τουλάχιστον μέχρι και το 2031, ενώ αντίστοιχη επέκταση θα ισχύσει και στα MotoGP.

Μετά την ολοκλήρωση του ολλανδικού γύρου για το 2024, η πίστα TT του Assen και τα Motul WSBK, όπου έδωσαν το παρόν 56.734 θεατές κατά την διάρκεια του τριημέρου, οι δύο πλευρές ανακοίνωσαν την συνέχιση της συνεργασίας τους. Εξασφαλίζεται έτσι, ότι o “Καθεδρικός Ναός της Ταχύτητας”, ο οποίος μετρά ήδη πάνω από 30 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, θα συνεχίσει να γράφει την δική του ιστορία.

Η πίστα του Assen φιλοξενεί τα Motul WSBK από το 1992, με την μόνη χρονιά που δεν έλαβε χώρα αγώνας εκεί να είναι το 2020, που ο COVID είχε επιβάλει τους δικούς του κανόνες. Αποτελεί μάλιστα την έδρα μερικών εκ των αναβατών που αυτή τη στιγμή αγωνίζονται στην μεγάλη κατηγορία, όπως των Michael van der Mark και Jeffrey Buis, αλλά και ανερχόμενων ταλέντων όπως οι Loris Veneman και Glenn van Straalen. Ο τελευταίος μάλιστα, σημείωσε φέτος την πρώτη του νίκη στην κατηγορία WSSP.

Η ανανέωση αυτή, αφορά και τα MotoGP, για τα οποία η πίστα TT αποτελεί έναν κομβικό σταθμό στην ιστορία τους, από το 1949 όταν ο θεσμός ξεκίνησε την πορεία του, με μόνη χρονιά που τα εργοστασιακά πρωτότυπα δεν ταξίδεψαν μέχρι εκεί να είναι… καλά το μαντέψατε, το 2020. Αρχικά, οι αναβάτες των GP αγωνίζονταν στους δημόσιους δρόμους της ολλανδικής πόλης, στην ίδια χάραξη που χρησιμοποιούνταν ήδη από το 1926 για το Ολλανδικό TT. Το 1955 ήταν η χρονιά που η πίστα θα έπαιρνε εν μέρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα, κρατώντας ένα τμήμα από τον δημόσιο δρόμο, δίνοντας όμως χώρο για πτώσεις.

Από τότε, πέρασαν τόνοι νερού από το αυλάκι, που το μετέτρεψαν σε ποτάμι. Όσες, όμως, αλλαγές και να έχουν γίνει στην πάροδο των χρόνων, ο “Καθεδρικός της Ταχύτητας” παραμένει ένας ιστορικός σταθμός για το Παγκόσμιο στερέωμα των αγώνων μοτοσυκλέτας, έχοντας γράψει τα δικά του ξεχωριστά κιτάπια, στις χρυσές σελίδες του αθλήματος.

Ετικέτες