WSBK: Ο Alvaro Bautista είναι μία ανάσα από την Barni team

Με Ducati θα αγωνίζεται πιθανότατα και την επόμενη σεζόν ο Ισπανός
Bautista
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/8/2025

Θέμα ημερών ίσως και ωρών είναι να πέσουν οι υπογραφές μεταξύ Alvaro Bautista και Barni Spark Racing Team, σύμφωνα με Ιταλικές πηγές.

Οι διαπραγματεύσεις έγιναν την προηγούμενη εβδομάδα και οι δύο πλευρές έχουν έρθει σε συμφωνία. Έτσι, ο Bautista θα αγωνίζεται και την επόμενη σεζόν με μοτοσυκλέτα Ducati, που θα πάρει την θέση του Danilo Petrucci ο οποίος μετακομίζει στην ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team, μετά την μετάβαση του στο MotoGP.

 Αν η συμφωνία υλοποιηθεί πριν το τέλος της εβδομάδας, την επόμενη εβδομάδα ο Bautista θα έχει την δυνατότητα να δοκιμάσει τη νέα Ducati V4 στις δοκιμές στο Aragon στις 25–26 Αυγούστου. Η Ducati είναι πολύ ξεκάθαρη ως προς αυτό: αν ένας αναβάτης θέλει να δοκιμάσει τη νέα μοτοσυκλέτα, πρέπει πρώτα να έχει υπογράψει συμβόλαιο για την επόμενη σεζόν. Πρόκειται για έναν περιορισμό από την πλευρά της Ducati, ο οποίος δεν μπορεί να παρακαμφθεί.

Ο Ισπανός πολυπρωταθλητής βρίσκεται φέτος στην 5η θέση της γενικής κατάταξης με 217 βαθμούς.

WSBK: Απορρίψη για τον Jonathan Rea από ακόμη μία ομάδα

Η Barni Spark Racing Team κλείνει την πόρτα για το 2026
Rea out of options
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/8/2025

Ο έξι φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής βλέπει τις επιλογές του να λιγοστεύουν, καθώς οι διαπραγματεύσεις με ακόμη μία ομάδα καταλήγουν σε αδιέξοδο

Ένα από τα μεγαλύτερα κομμάτια του παζλ που ακόμη δεν έχει μπει στη θέση του, για το grid του World Superbike 2026 είναι αυτό του Jonathan Rea, του Βορειοϊρλανδού έξι φορές πρωταθλητή.

Έχει γίνει σαφές ότι δεν υπάρχει μέλλον για τον Rea στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha, έπειτα από δύο απογοητευτικές χρονιές με τον Ιάπωνα κατασκευαστή.

Ωστόσο, ο 38χρονος δεν έχει δεχτεί βροχή προτάσεων για το 2026, με αποτέλεσμα να χρειάζεται ο ίδιος να προσεγγίζει ομάδες και κατασκευαστές.

Πρόσφατα, είχε αναφερθεί ότι βρισκόταν σε συνομιλίες με την Barni Spark Racing Team, με τη θέση να προορίζεται είτε για εκείνον είτε για τον Iker Lecuona.

Με τον Lecuona να έχει φέρεται να έχει δεχτεί προσφορά μονοετούς συμβολαίου από την Aruba.it Racing  Ducati, φαινόταν πως η θέση θα κατέληγε στον Rea.

Ωστόσο, ο Rea επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι οι διαπραγματεύσεις με την Barni Spark Racing Team κατέρρευσαν.

Φαίνεται πώς ο Rea έχει απορριφθεί από τις εργοστασιακές ομάδες Ducati και Honda, ενώ δεν βρίσκεται ψηλά στη λίστα της BMW για δεύτερο αναβάτη.

Με τις επιλογές του να εξαντλούνται, η μοναδική διέξοδος του Rea για το 2026 προς την σέλα μια Ducati Panigale φαίνεται να είναι η ομάδα GoEleven της Ducati, καθώς η ιταλική ομάδα έχει ήδη δηλώσει την πρόθεση της  να μην συνεχίσει με τον Andrea Iannone, με τον Ιταλό να αφήνει ανοιχτό ακόμα και το ενδεχόμενο απόσυρσης του.