Yamaha WorldSBK Teams 2025 - Με αιχμή του δόρατος τον Jonathan Rea

Δίπλα του και οι Andrea Locatelli Remy Gardner και Dominique Aegerter
Yamaha Teams, WorldSBK 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/1/2025

Τρεις ομάδες της Yamaha θα λάβουν μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK, με την εργοστασιακή Pata Maxus Yamaha WorldSBK Team να έχει στις τάξεις της τους Jonathan Rea και Andrea Locatelli, την GYTR GRT Yamaha με τους Remy Gardner και Dominique Aegerter και την Yamaha MotoXRacing Team με τους Tito Rabat και Bahatin Sofuoglu.

Η Yamaha πέρυσι έπαιζε… τέταρτο βιολί απέναντι στο τρίο BMW, Ducati και Kawasaki, με καλύτερα τοποθετημένο αναβάτη της Iwata στο τέλος του WorldSBK 2025 τον Locatelli στην 7η θέση με 232 βαθμούς έναντι 527 του Πρωταθλητή Toprak. Και ο 6 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rea; Μόλις στην 13η θέση, με 127 βαθμούς…

Οι Ιάπωνες πρέπει να βάλουν τα δυνατά τους για την περαιτέρω εξέλιξη του R1, που πλέον θα έχει και αεροδυναμικά βοηθήματα, ώστε να βγουν από το τέλμα, και να μπορούν να ανταγωνίζονται τακτικά τα φαβορί Razgatlioglu και Bulega.

PATA Yamaha

Χωρίς αλλαγές στη σύνθεση των αναβατών της εμφανίζεται η εργοστασιακή Pata Yamaha, που τώρα έχει και πρόσθετο χορηγό τον Κινέζο κατασκευαστή αυτοκινήτων Maxus και το Harris Group, που είναι ο εισαγωγέας της κινέζικης εταιρείας σε Βρετανία και Ιρλανδία και όπως φαίνεται μπήκε στο “παιχνίδι” λόγω του Ιρλανδού Rea. Ο 37χρονος Rea και ο 28χρονος Locatelli θα προσπαθήσουν να κάνουν το επόμενο βήμα τους το 25, ανεβαίνοντας πάνω από τους μέτριους τερματισμούς της περασμένης σεζόν.

GYTR

Απαράλλαχτη παραμένει η σύνθεση και στη δεύτερη ομάδα των Ιαπώνων, στην ομάδα GYTR GRT, με τους Remy Gardner (10ος πέρυσι) και Dominique Aegerter (16ος), με τον Remy να παίρνει το πρώτο του βάθρο το 2024 και να θέλει να δείξει πως δεν είναι στην ομάδα μόνο και μόνο λόγω ονόματος.

Δεν έφταναν οι δυο ομάδες με R1, έχουμε και Τρίτη, την Yamaha MotoXRacing Team, που φέτος θα έχει δύο αναβάτες αντί για έναν. Αυτοί είναι ο Tito Rabat, που πήρε τον Παγκόσμιο Τίτλο σε Moto2 το 2014 και έκτοτε δεν έχει πείσει για τις δυνατότητές του, και ο Bahattin Sofuoglu -αδελφός του Kenan- που κάνει το ντεμπούτο του στο WorldSBK.

Τώρα, μετά την παρουσίαση των τριών ομάδων, σειρά έχει το δεύτερο pre-season test του WorldSBK που γίνεται στις 27-29 Ιανουαρίου στο Portimao, πριν τις τελευταίες δοκιμές, στην Αυστραλία στις 17-18 Φεβρουαρίου, πριν την έναρξη της σεζόν στην ίδια πίστα στις 21 Φεβρουαρίου.

Ετικέτες

WorldSBK: Χειρουργείο για Jonathan Rea αμέσως μετά το τέλος της αγωνιστικής καριέρας

Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Jonathan Rea υποβλήθηκε σε χειρουργείο στο γόνατο δύο εβδομάδες μετά τον τελευταίο αγώνα της καριέρας του στο WSΒΚ
Rea Surgery
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/10/2025

Ο Rea τραυματίστηκε στον αγώνα Superpole του ισπανικού γύρου, στον τελευταίο αγώνα της αγωνιστικής του καριέρας, μετά από σύγκρουση με τον Remy Gardner

Παρά τον αρχικό έλεγχο στην ιατρική μονάδα της πίστας, η κατάστασή του επιδεινώθηκε και κρίθηκε ακατάλληλος να συμμετάσχει στον δεύτερο αγώνα.

Στο πρώτο σκέλος είχε επίσης εγκαταλείψει στον τρίτο γύρο, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τη σεζόν χωρίς βαθμούς.

Στις 30 Οκτωβρίου, ο Rea ανακοίνωσε μέσω social media ότι υποβλήθηκε σε επιτυχημένη επέμβαση στη Βόρεια Ιρλανδία, ευχαριστώντας τον γιατρό του και την ιατρική ομάδα “για την εξαιρετική φροντίδα”.

Παρότι έχει ανακοινώσει την αποχώρησή του από την πλήρη αγωνιστική δράση, ο Rea δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να επιστρέψει σε περιορισμένη αγωνιστική παρουσία το 2026, ενώ έχει εκφράσει ενδιαφέρον να συμμετάσχει και σε αγώνες motocross την επόμενη χρονιά.

Στο μεταξύ, ο αντικαταστάτης του στη Pata Yamaha, Xavi Vierge, έκανε την πρώτη του δοκιμή με τη Yamaha R1 στις 21 Οκτωβρίου στη Jerez, αφήνοντας πολύ θετικές εντυπώσεις στον αγωνιστικό διευθυντή της Yamaha Europe, Niccolò Canepa, “Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι. Ο Xavi μας έδωσε αναλυτικό feedback, ενσωματώθηκε αμέσως με την ομάδα και ολοκλήρωσε την ημέρα ως ο ταχύτερος Yamaha αναβάτης. Ανυπομονώ να συνεχίσουμε τις δοκιμές μαζί του”, δήλωσε ο Canepa.

Ο Rea, πλέον εκτός της καθημερινής πίεσης των αγώνων, επικεντρώνεται στην αποκατάστασή του και στη νέα φάση της καριέρας του, είτε αυτή περιλαμβάνει επιλεκτικές συμμετοχές, είτε τη μετάβαση σε άλλες μορφές αγώνων.