O Κορωνάκης στο Oschersleben

Εντυπωσίασε ο νεαρός αναβάτης με Ducati
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

26/8/2019

Ο Βασίλης Κορωνάκης ολοκλήρωσε με μεγάλη επιτυχία το διήμερο των δοκιμών στην πίστα του Oschersleben, μια προσπάθεια που στηρίχθηκε από τους Στάθη Πρεδάρη και Θόδωρο Τσαρούχη. Πιο συγκεκριμένα, ήταν ένα συντονισμένο project προκειμένου να καταφέρει ο νεαρός και ιδιαίτερα επιτυχημένος αναβάτης να εξασφαλίσει την συμμετοχή σε ομάδα του Ευρωπαϊκού ή του Γερμανικού Πρωταθλήματος Superbike με Ducati.
Οι σημαντικές του επιτυχίες στο ADAC Junior Cup δεν έχουν περάσει απαρατήρητες και οι άνθρωποι της Ducati Γερμανίας θέλησαν να δουν τις δυνατότητες του Κορωνάκη και με μεγάλες superbike μοτοσυκλέτες. Έτσι, μέσω του μεγαλύτερου dealer της Ducati στην Γερμανία, του Θόδωρου Τσαρούχη (ο οποίος είναι ιδιοκτήτης τριών κάθετων μονάδων Ducati στην χώρα) εξασφαλίστηκαν δύο μοτοσυκλέτες για τον Βασίλη, με τις οποίες συμμετείχε στην τελευταία διοργάνωση "Ducati 4U" για το 2019. Επρόκειτο για μία Panigale 959 Corse και μια Panigale V4R, στην στάνταρ μορφή.


Οι συμμετοχές στην διοργάνωση ήταν πάνω από 150, μεταξύ των οποίων και μεγάλα ονόματα του γερμανικού και ευρωπαϊκού πρωταθλήματος SBK, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία της πίστας για διήμερο τύπου track day της Ducati Deutchland. Την πρώτη ημέρα ο Κορωνάκης οδήγησε το 959 και την δεύτερη το Panigale, πετυχαίνοντας άτυπα και τον ταχύτερο γύρο της διοργάνωσης, συγκεντρώνοντας έτσι τον θαυμασμό των συμμετεχόντων, αλλά και τα συγχαρητήρια έμπειρων αγωνιζομένων.


Πλέον, ο Κορωνάκης βρίσκεται εν αναμονή της απόφασης της Ducati Γερμανίας για το αν θα του παραχωρήσει μοτοσυκλέτες για το πρωτάθλημα του 2020. Από εκεί και πέρα, σε ποιο πρωτάθλημα θα συμμετάσχει θα κριθεί σε δεύτερο επίπεδο καθώς θα πρέπει να βρεθεί κι ο αντίστοιχος χορηγός, αφού η συμμετοχή του για το γερμανικό SBK ανέρχεται στο ένα εκατομμύριο ευρώ και για το ευρωπαϊκό SBK στα 2,5 εκατομμύρια.
Το σίγουρο είναι πως ο Κορωνάκης έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον της Ducati Γερμανίας, η οποία είναι πολύ επιλεκτική στο πού θα παραχωρήσει αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, και όχι άδικα αφού πρόκειται για έναν από τους πλέον ταλαντούχους, Έλληνες αναβάτες.
Εμείς από την πλευρά μας να του ευχηθούμε να πάνε όλα καλά και θα σας ενημερώσουμε για την πορεία της προσπάθειάς του, με τις εξελίξεις να ανακοινώνονται λίγο πριν τα Χριστούγεννα.

Σκοτώθηκε αναβάτης στον αγώνα North West 200 – 1ο θανατηφόρο μετά από 10 χρόνια

Το δυστύχημα έγινε στην κατάταξη των Superbike
Σκοτώθηκε αναβάτης στον αγώνα North West 200 – 1ο θανατηφόρο μετά από 10 χρόνια
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/5/2026

Τραγικά τα νέα για την κόκκινη σημαία που βγήκε πριν λίγο στις δοκιμές κατάταξης των Superbike στον North West 200, το προοίμιο του Isle of Man TT.

Σκοτώθηκε αναβάτης μετά από πτώση με την κόκκινη σημαία να βγαίνει αμέσως και το ασθενοφόρο να τον προσεγγίζει ενώ είχε ακόμη σφυγμό προσπαθώντας να τον σταθεροποιήσει στο σημείο.

Η οικογένεια του θανούντα έδωσε την συγκατάθεσή της να συνεχίσουν οι δοκιμές και η διεξαγωγή του αγώνα, αλλά ζήτησε να μην δημοσιευτεί προς το παρόν το όνομα του νεκρού.

Παρότι υπάρχει αντίθετη φήμη, είναι το πρώτο θανατηφόρο εδώ και μία δεκαετία στον συγκεκριμένο αγώνα, όπου το τελευταίο δυστύχημα έγινε το 2016.

Στον North West έχει σκοτωθεί και ένας από τους πολλούς Dunlop που έχουν χάσει την ζωή τους σε αυτό το είδος αγώνων, ο πατέρας του Micheal, Robert Dunlop που σκοτώθηκε στις δοκιμές των 250αριών, στις 15 Μαΐου 2008.

Σήμερα το δυστύχημα έγινε στην στροφή Station και δεν αναφέρεται συμμετοχή άλλων αναβατών.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια.

 

UPDATE:
 

North West 200: Κατονομάστηκε ο νεκρός αναβάτης - Ο Kamil Holan ήταν Τσέχος αγωνιζόμενος γνώριμος για το είδος αγώνων

Οικογένεια και ομάδα έδωσαν το όνομα στην δημοσιότητα