Διαβητικός αναβάτης συμμετείχε στο Baja 1000 κάνοντας συνεχές video-call με τη μάνα του μέσω Starlink! [VIDEO]

Μόνο έτσι τον άφησε να αγωνιστεί η μαμά, για να ελέγχει πως είναι καλά στην υγεία του! - Με την κεραία στο κεφάλι και την μπαταρία στη σέλα
Διαβητικός αναβάτης με starlink
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/11/2024

Στον τερματισμό του αγώνα ράλι Baja 1000 2024, βρέθηκε η μοτοσυκλέτα των αδελφών Ben & David Hundter, που τράβηξε δικαίως την προσοχή των τηλεοπτικών συνεργείων που κάλυπταν το event, αφού ο Ben που πάσχει από Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 1 συμμετείχε κάνοντας διαρκώς face-time (video call) με τη μητέρα του, η οποία ήθελε να είναι σίγουρη πως το παιδί της ήταν εντάξει!

Όταν η μητέρα του Ben έμαθε πως ο γιος της ήθελε να αγωνιστεί στο εξαντλητικό ράλι Baja 1000 του έθεσε όρο να μπορεί να τον βλέπει καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα μέσω live-streaming για να είναι σίγουρη πως είναι καλά στην υγεία του. Εκείνος συμφώνησε, αλλά η τεχνική λύση για την πραγματοποίηση της υπόσχεσής του δεν ήταν καθόλου εύκολη.

Τελικά η λύση βρέθηκε με την βοήθεια του δορυφορικού internet Starlink, με τον Ben να δένει στην κορυφή του κράνους του την κεραία εύρεσης δορυφόρων (σε μέγεθος τοστιέρας), έχοντας το smartphone του στο στήθος, μια 360 κάμερα πάνω από το κεφάλι του στηριγμένη σε μακρύ κοντάρι, και μια τεραστίων διαστάσεων μπαταρία δεμένη στη σέλα με μονωτική ταινία! Σίγουρα δεν ήταν και το καλύτερο setup σε περίπτωση πτώσης, όμως η υπόσχεση στη μαμά ήταν ιερή.

Έτσι τα αδέλφια συμμετείχαν στον αγώνα, καβάλα σε μια μοτοσυκλέτα της Sherco, καταφέρνοντας να τερματίσουν με χρόνο 31 ωρών και 30 λεπτών, που τους χάρισε τη 2η θέση στην κατηγορία τους, πριν όμως δεχθούν εξοντωτική ποινή 17 ωρών για μη προβλεπόμενη παράκαμψη στη διαδρομή, και βρεθούν έτσι τελευταίοι.

Ben Hundter

Ο Ben δήλωσε, κάνοντας και λίγη πλάκα με το όνομα του Musk: “Bασικά εγώ, ο Elon Musk, και η ομάδα μας -Baja Ready-, βρήκαμε αυτή τη λύση τοποθετώντας την κεραία στο κεφάλι μου. Ναι, είναι λίγο βαριά, αλλά τα καταφέραμε!” 

Στον τερματισμό, ο πατέρας του Ben έχοντας κι αυτός την ίδια αίσθηση χιούμορ με τον γιο του δήλωσε από την πλευρά του: “Δεν μου αρέσει να περηφανεύομαι, αλλά ο Elon και εγώ βρήκαμε τη λύση. Εγώ με τη μονωτική ταινία, ο Elon με το Starlink. Elon, αν μας ακούς, στείλε συγχαρητήρια στο Team Sherco. Woo-hoo!”

Κι η ευχή του πατέρα δεν πήγε χαμένη, καθώς αργότερα ο Musk έγραψε κάτω από την ανάρτηση "cool".

Αξίζει να σημειωθεί πως στο βίντεο που θα δείτε, στην αρχή βλέπουμε τον πατέρα να τερματίζει πριν χρόνια το Baja και να λέει "τα παιδιά μου είναι χαζά, δεν θα πάνε ποτέ στο Πανεπιστήμιο, αλλά θα γίνουν σίγουρα Πρωταθλητές Baja! Σας αγαπώ παιδιά." Και στη συνέχεια βλέπουμε τον Ben να τερματίζει με το mini-starlink στο κεφάλι... το μήλο κάτω από τη μηλιά

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BAJA (@bajaready)

 

 

Ετικέτες

Wolf-racing Motul WRRS BMW Μotorrad: Πέτυχε μία 5η και μία 7η θέση στην Ουγγαρία

Βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην τρίτη θέση του Βαλκανικού Πρωταθλήματος BMU
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/6/2026

Το περασμένο Σαββατοκύριακο η ομάδα Wolf-racing Motul WRRS BMW Μotorrad βρέθηκε στην πίστα Pannonia Ring, όπου διεξαγόταν αγώνας που προσμετρά τόσο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Alpe Adria, όσο και στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα BMU.

Η ομάδα συμμετείχε στην κατηγορία CUP 1000, που ήταν και η πολυπληθέστερη κατηγορία του αγώνα, με 42 συμμετοχές. Στον πρώτο αγώνα ο Γιώργος Παρασκευάς τερμάτισε 21ος στο Alpe Adria και 5ος στο Βαλκανικό και στον αγώνα της Κυριακής κατάφερε μία 25η θέση στο Alpe Adria και μία 7η θέση στο Βαλκανικό. Τα παραπάνω αποτελέσματα τον τοποθετούν μάλιστα στην τρίτη θέση του Βαλκανικού Πρωταθλήματος BMU.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ομάδας:

Δώσαμε ένα ακόμη παρών στην πίστα της Ουγγαρίας αποκομίζοντας μια 5η και μια 7η θέση.

Σχόλιο Γ. Παρασκευά, team manager και αναβάτη.

“Ήρθαμε την Πέμπτη και πραγματοποιήσαμε ένα μονοήμερο track day και τα σημάδια ήταν αισιόδοξα πολύ, καθώς βελτιώσαμε το χρόνο μας κατευθείαν και στήσαμε μια καλή BMW.

"Τα δεδομένα όμως έχουν αλλάξει και παράλληλα και ο ανταγωνισμός οπότε είδαμε στον πρώτο αγώνα ότι η προσδοκούμενη επίδοση δεν ήρθε από μια λάθος επιλογή ελαστικού.

"Σίγουρα είμαστε καλύτεροι από πέρυσι, σίγουρα έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, αλλά τρέχουμε να βελτιώσουμε το σύνολο που τόσα χρόνια μας έχει βάλει μόνιμα στην 5αδα ενός πρωταθλήματος-φωτιά!

"Πολλές δυνατές συμμετοχές και μάχες μέχρι την καρό σημαία και μια λάθος επιλογή ελαστικού δεν μας έδωσαν κάτι καλύτερο από αυτά τα αποτελέσματα στον πρώτο αγώνα, πάραυτα η 5η θέση είναι πολύ καλή και στον δεύτερο αγώνα είχαμε μια 7η θέση προσπαθώντας να διαχειριστούμε την κόπωση.

"Κρατάμε το νέο προσωπικό ρεκόρ και τη μεγάλη βελτίωση από πέρυσι και δίνουμε ραντεβού στην Τσεχία σε ένα μήνα!”

Την προσπάθεια στηρίζουν από το 2023:

BMW MOTORRAD HELLAS

DNA HIGH PERFORMANCE AIR FILTERS

TECNO MOTO PERFORMANCE

INTRAMOTO PIRELLI

BMW MOTORRAD SFAKIANAKIS

PAPASTAVROU SHOPS

QNT SPORTS

DXL GRAPHICS

BIKELALERT HELLAS

MOTUL GREECE

HELMET HOME

RIDER GRAPHICS

K-TECH SUSPENSION UK

MOTUL GREECE