Εντυπωσιακός ο Περιστεράς στο Μπάρι!

Αυλαία για τις επίσημες δοκιμές
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/12/2020

Ο μικρός Γιάννης Περιστεράς ολοκλήρωσε το τελευταίο κομμάτι των επίσημων δοκιμών στην πίστα του Μπάρι, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καθώς έγραψε ταχύτατους χρόνους, εντυπωσιάζοντας τους ανθρώπους της ομάδας του και όσους βρέθηκαν στην ίδια πίστα με τον νεαρό Έλληνα αναβάτη.

Περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά και τις δηλώσεις του "δασκάλου" του Alex De Angelis, του ίδιου του Γιάννη Περιστερά και του πατέρα του (και Team Manager Νίκου Περιστερά) μπορείτε να τις βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ταχύτερος ο Γιάννης Περιστεράς στο Μπάρι

1ος χρόνος και άριστες εντυπώσεις

 

Οι επίσημες δοκιμές του 2020 έκλεισαν με τον καλύτερο τρόπο για τον 15χρονο Πρωταθλητή Ελλάδας Γιάννη Περιστερά, που βρέθηκε στην πίστα Autodromo Del Levante στο Μπάρι της Ιταλίας, με την ομάδα του Team Roc 'n' DeA, για να οδηγήσει την Yamaha R3 με την οποία πήρε μέρος στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV στην κατηγορία Supersport 300, τη χρονιά που πέρασε.

Ο Περιστεράς εξοικειώθηκε αμέσως με τις εννέα στροφές της μικρής διαδρομής των 1,577μ. και ακολουθώντας τον Πρωταθλητή Ιταλίας και νικητή στην Moto2, Massimo Roccoli στο τρίτο του εικοσάλεπτο στην πίστα κατέβασε χρόνο στο 52.76 που τον έφερε στην πρώτη θέση από όλες τις Supersport 300 που ήταν στην πίστα.

Στο επόμενο 20λεπτο σε ρόλο δασκάλου ο Alex De Angelis και ο Γιάννης “πετούσε” κατεβάζοντας το χρόνο στο 52.313 που ήταν ο καλύτερος χρόνος της πίστας, με μόνο τον Luca Bernardi, Πρωταθλητή Ιταλίας στην κατηγορία Supersport με την Yamaha R6 να είναι ταχύτερος από τον Έλληνα οδηγό!

Η συνέχεια ήταν ανάλογα καλή με την ομάδα να κάνει προσομοιώσεις Αγώνα, με τον Roccoli να συναγωνίζεται και να πιέζει τους Περιστερά και Palladino (που ήταν οι δύο ταχύτεροι) και τον 15χρονο οδηγό μας να κερδίζει και τις τρεις προσπάθειες που έγιναν. Μάλιστα ο Περιστεράς ήταν σταθερός στο 52.43 ακόμη και αργά το απόγευμα όταν η πιο κρύα πίστα δεν μπορούσε πια να “βγάλει” καλούς χρόνους.

 

Alex De Angelis – οδηγός MotoGP

“Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση του Γιάννη Περιστερά σήμερα και πιστεύω ότι αυτός είναι ο δρόμος προς την επιτυχία: να προπονείται με ταχύτερους οδηγούς και να προσπαθεί να βελτιώνεται! Γιατί δυστυχώς στην Ελλάδα ο ανταγωνισμός είναι χαμηλότερου επιπέδου και δεν έχει νόημα να είναι πρώτος χωρίς έντονο συναγωνισμό. Εδώ πίεσε στα όρια και έδειξε πολύ καλά στοιχεία και ακολουθώντας μας βελτίωσε τα σημεία που χρειαζόταν, ενώ ήταν δυνατός και σε αντοχή στην πίεση”.

 

Γιάννης Περιστεράς

“Ήταν μια πολύ καλή προπόνηση, ίσως η καλύτερη της χρονιάς, αφού είχα την ευκαιρία να οδηγήσω και να δώσω μάχη μέσα στην πίστα με δύο οδηγούς όπως ο De Angelis και ο Roccoli. Πραγματικά έμαθα πολλά πράγματα πίσω τους, αλλά και στην ανάλυση που κάναμε μετά. Ευχαριστώ πολύ και όλη την ομάδα που μου είχε μια τέλεια ρυθμισμένη Yamaha R3. Περιμένω την επόμενη προπόνηση που θα γίνει στην Βαλένθια στα τέλη Ιανουαρίου”.

 

Νίκος Περιστεράς – Team Manager

“Είναι ευχάριστο να βλέπεις την πρόοδο του οδηγού μας, στο τελείωμα της χρονιάς και ως πατέρας ένιωσα ωραία παρακολουθώντας το ψηλό επίπεδο της σημερινής προπόνησης. Ο Γιάννης τελευταία δουλεύει και στην Ελλάδα σκληρά και αυτό βοήθησε στην καλή του απόδοση εδώ. Θα προσπαθήσουμε με όλες μας τις δυνάμεις για ένα καλό 2021”.

 

Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: REPSOL Petrolmak S.A., Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Γαλακτοποιήματα Πάτσης, Akrapovic, DNA Filters, TECNO MOTO Performance, SHOEI, KARASSULIS International Transport, Rider Repair Graphics, Peristeras Tyres, Pirelli – INTRAMOTO.

Τα hashtag για την επικοινωνία του στα social media είναι: #racing4greece #johnperisteras41 #blucruyamaha #yamaharacinghellas #repsol #akrapovic #dnafilters #technomoto #shoei #ixs #sidi #tzortzopoulosmotofashion #yamahar3 #rise #mgpgr #karassulisinternationaltransport #galaktopiimatapatsis #riderrepairgraphics #mouratisgp #ermax #georgopoulosracing #extraproductstasoulis #extremetrackdays #papageorgiou #spiliotis #motogpworldmagazine #lekaredesign #intramoto #andelitouring #papastavroushops #pipposracing #serrescircuit

Hero MotoSports: H αγωνιστική ομάδα της έτοιμη για Dakar και W2RC το 2026

Η Hero MotoSports Team Rally ετοιμάζεται για τη 10η συμμετοχή της στο Dakar Rally
Hero MotoSports Team Rally
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/12/2025

Με τους Ross Branch, Nacho Cornejo και Tobias Ebster, η Hero MotoSports παρατάσσει μια ισχυρή τριάδα για το Dakar 2026, στοχεύοντας σε διακρίσεις τόσο στη κατηγορία RallyGP όσο και στη Rally2.

Η Hero MotoSports Team Rally θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο με το Dakar Rally 2026, το οποίο αποτελεί και τον πρώτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally-Raid (W2RC), με μια τριμελή εργοστασιακή σύνθεση. Η φετινή διοργάνωση σηματοδοτεί τη 10η συνεχόμενη συμμετοχή της ομάδας στον πιο σκληρό αγώνα αντοχής στον κόσμο, επιβεβαιώνοντας τη μακροχρόνια δέσμευση της Hero στο rally-raid.

Hero MotoSports Team Rally

Στην κορυφαία κατηγορία RallyGP, η Hero θα εκπροσωπηθεί από δύο εργοστασιακούς αναβάτες: τον πρωταθλητή W2RC 2024, Ross Branch από τη Μποτσουάνα, και τον Χιλιανό Nacho Cornejo, ενώ στη Rally2, τις ελπίδες της ομάδας για διάκριση θα υπερασπιστεί ο ανερχόμενος Αυστριακός Tobias Ebster.

Hero MotoSports Team Rally

Ο Ross Branch ετοιμάζεται για το τέταρτο Dakar του με την Hero MotoSports και παραμένει ένας από τους βασικούς διεκδικητές της νίκης. Στο Dakar 2025 βρισκόταν μέσα στην πρώτη τριάδα της γενικής κατάταξης στο πρώτο μισό του αγώνα, πριν μια πτώση βάλει τέλος στις φιλοδοξίες του για το βάθρο. Η κορυφαία του εμφάνιση ήρθε το 2024, όταν κατέκτησε τη δεύτερη θέση γενικής, χαρίζοντας στην Hero το πρώτο βάθρο Dakar στην ιστορία ινδικού κατασκευαστή. Την ίδια χρονιά στέφθηκε και Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rally-Raid, γράφοντας ιστορία για τον ίδιο, την ομάδα του και τη χώρα του.

Hero MotoSports Team Rally

Ο Nacho Cornejo προετοιμάζεται για το δεύτερο Dakar του με τη Hero MotoSports, φέρνοντας μαζί του ένα ιδιαίτερα ισχυρό βιογραφικό στον θεσμό. Ο Χιλιανός μετρά εννέα νίκες σε ειδικές διαδρομές Dakar και καλύτερο αποτέλεσμα την 4η θέση γενικής το 2020. Στο Dakar 2025 ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 7η θέση, σε μια χρονιά προσαρμογής στη Hero Rally 450, συμβάλλοντας παράλληλα στο δεύτερο καλύτερο συνολικό αποτέλεσμα της ομάδας στην ιστορία της διοργάνωσης.

Hero MotoSports Team Rally

Στη Rally2, ο Tobias Ebster αποτελεί ένα από τα πιο ελπιδοφόρα ταλέντα του rally-raid. Ο Αυστριακός εντάχθηκε στην Hero MotoSports το 2025 και το Dakar 2026 θα είναι το πρώτο του ως εργοστασιακός αναβάτης. Έκανε αίσθηση το 2024, κερδίζοντας την κατηγορία "Original by Motul" στο ντεμπούτο του στο Dakar και τερματίζοντας 20ός γενικής, επίδοση που του χάρισε και τον τίτλο του Best Rookie. Το 2025 ανέβηκε ακόμη ψηλότερα, κατακτώντας την 9η θέση γενικής και αναδεικνυόμενος κορυφαίος ιδιώτης αναβάτης.

Hero MotoSports Team Rally

Ο Team Manager της Hero MotoSports Team Rally, Wolfgang Fischer, δήλωσε,
“Καθώς πλησιάζουμε στο Dakar 2026 και στον πρώτο γύρο του νέου W2RC, η προετοιμασία μας βρίσκεται στο τελικό στάδιο. Όλες οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, τα ανταλλακτικά, τα οχήματα υποστήριξης και ο εξοπλισμός έχουν δοκιμαστεί και αποσταλεί από τη Βαρκελώνη και θα φτάσουν στη Yanbu στις 30 Δεκεμβρίου. Οι αναβάτες βρίσκονται στην τελευταία φάση της προπόνησης τους, με έμφαση στην πλοήγηση και τις προσομοιώσεις αγώνα.

Hero MotoSports Team Rally

Συμπλήρωσε επίσης, “Μετά τις προκλήσεις του 2025 και τη σημαντική πρόοδο στην εξέλιξη της Hero 450 Rally, ανυπομονούμε να δούμε τον Ross Branch και τον Nacho Cornejo να επιτίθενται ξανά στη RallyGP, ενώ περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον τον Tobias Ebster να διεκδικεί κορυφαίες διακρίσεις στη Rally2. Με μια εξαιρετική ομάδα στο πλευρό μας και τη συνεχή υποστήριξη της παγκόσμιας οικογένειας της Hero, είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε την έρημο, να δοκιμάσουμε τα όριά μας και να κυνηγήσουμε νέους σταθμούς επιτυχίας. Η περιπέτεια ξεκινά πολύ σύντομα”.

Hero MotoSports Team Rally