Εξαιρετική επίδοση από τον Βασίλη Παντελεάκη στο CEV!

Μόλις 24 χιλιοστά ο Παντελεάκης μακριά από μια μεγάλη επιτυχία
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/6/2021

Ο Βασίλης Παντελεάκης, το Σαββατοκύριακο 13-14 Ιουνίου βρέθηκε στην πίστα της Βαρκελώνης για να συμμετάσχει στο Ισπανικό πρωτάθλημα CEV REPSOL στην κατηγορία Hawkers European talent cup. Στην κατηγορία αυτή συμμετέχουν 54 αναβάτες από όλο τον κόσμο από 18 διαφορετικές χώρες και είναι η πιο δύσκολη κατηγορία παγκοσμίως για αναβάτες ηλικίας 12 έως 17 χρόνων. Επίσης στην κατηγορία αυτή συμμετέχουν και αναβάτες που αγωνίζονται στο Red Bull Rookies Cup, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το επίπεδο τους ανταγωνισμού.

Λόγω των πολλών συμμετοχών η κατηγορία χωρίζεται σε δύο γκρουπ, με τον Βασίλη να συμμετέχει στο πρώτο γκρουπ που αποτελούνταν από 27 αναβάτες. Στις κατατακτήριες δοκιμές οι 18 πρώτοι του κάθε γκρουπ παίρνουν το εισιτήριο για τον τελικό αγώνα της Κυριακής, ενώ οι υπόλοιποι 18 αναβάτες που δεν θα προκριθούν απευθείας συμμετέχουν στον αγώνα τελευταίας ευκαιρίας και από κει προκρίνονται οι δύο πρώτοι. Ο Παντελεάκης θα συμμετάσχει σε αυτό το πρωτάθλημα ως έκτακτη συμμετοχή (wild card) σε δύο με τρεις αγώνες, με σκοπό να αποκτήσει  μεγαλύτερη εμπειρία που θα τον βοηθήσει στο ιταλικό πρωτάθλημα, εκεί που δίνει το μεγαλύτερο βάρος για τη φετινή χρονιά.

Ο Βασίλης βρέθηκε εκεί να αγωνίζεται με μια καινούργια ομάδα την (Avatel-Cardoso Racing) μη έχοντας κάνει δοκιμές πριν τον αγώνα, μη γνωρίζοντας την πίστα και με μια νέα μοτοσυκλέτα, την οποία θα οδηγούσε για πρώτη φορά. Η Πέμπτη ήταν η ημέρα των ελεύθερων δοκιμών και ο Βασίλης Παντελεάκης με την ομάδα του εκμεταλλεύτηκαν άριστα τα τρία 35λεπτα sessions πετυχαίνοντας χρόνο 1.55.900. Την Παρασκευή το πρόγραμμα περιλάμβανε δυο 40λεπτα ελεύθερων δοκιμών. Χάνοντας όμως το πρώτο 40λεπτο λόγω προβλήματος στο ηλεκτρικό σύστημα της μοτοσυκλέτας του είχε ως αποτέλεσμα να αγχωθεί και να χάσει την αυτοσυγκέντρωση του για το δεύτερο κομμάτι των δοκιμών, γεγονός που του στέρησε την ευκαιρία να βελτιώσει την επίδοση της Πέμπτης φεύγοντας με χρόνο 1.56.612.

Το Σάββατο περιλάμβανε κι αυτό δυο 40λεπτα, αυτή τη φορά όμως χρονομετρημένων κατατακτήριων δοκιμών, όπου οι 18 πρώτοι θα έπαιρναν το απευθείας εισιτήριο για τον αγώνα της Κυριακής. Εκεί ο Βασίλης Παντελεάκης στα πρώτα χρονομετρημένα τα έδωσε όλα και κατάφερε να κάνει χρόνο 1.54.215 (2,2 διαφορά από τον πρώτο) βελτιώνοντας το  χρόνο της Παρασκευής κατά 2,4 δευτερόλεπτα. Αυτό ο χρόνος, μέχρι τον τελευταίο γύρο του έδινε την 16η θέση και την απευθείας πρόκριση στον αγώνα της Κυριακής. Όμως στον τελευταίο γύρο, τέσσερις αναβάτες βελτίωσαν το χρόνο τους στέλνοντας τον Βασίλη στην 20η θέση, χάνοντας την 18η θέση για 24χιλιοστά  του δευτερολέπτου.

Στα δεύτερα χρονομετρημένα, ο Βασίλης Παντελεάκης πήρε την 17η θέση, αλλά λόγω της υψηλής θερμοκρασίας της ασφάλτου κανένας αναβάτης δεν μπόρεσε να βελτιώσει τους χρόνους των πρώτων χρονομετρημένων, με αποτέλεσμα να μετρήσουν οι καλύτεροι χρόνοι που είχαν έρθει από τα πρώτα χρονομετρημένα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να στείλει τον Έλληνα αναβάτη στον αγώνα τελευταίας ευκαιρίας όπου οι δύο πρώτοι θα έπαιρναν το εισιτήριο για τον αγώνα της Κυριακής.

Στον αγώνα της τελευταίας ευκαιρίας ο Βασίλης ξεκίνησε από την τρίτη θέση και κάνοντας μία καταπληκτική εκκίνηση έστριψε στην πρώτη στροφή δεύτερος. Μετά ακολούθησε ένας αγώνας οκτώ γύρων και μετά από εναλλαγές θέσεων τον πρώτων έξι αναβατών που πάλευαν για τις δυο πρώτες θέσεις, δεν κατάφερε να προκριθεί τερματίζοντας στην έκτη θέση με διαφορά 600 χιλιοστά διαφορά από τον πρώτο.

Ο Βασίλης Παντελεάκης δήλωσε πως "ήταν ένα δυνατό τριήμερ,ο αποκόμισα πολλές εμπειρίες, γνώρισα καινούργιους φίλους και πήγα σε μία καινούργια ομάδα που δουλέψαμε πάρα πολύ καλά μαζί. Προσπαθήσαμε να βρούμε λύσεις και να τα καταφέρω να προκριθώ στον αγώνα, μέχρι τον τελευταίο γύρο στα χρονομετρημένα στην ταμπέλα μου έβλεπα ότι είμαι στη 16η θέση που μου έδινε την πρόκριση. Ήμουν πολύ χαρούμενος και απογοητεύτηκα όταν έμαθα ότι ήμουν 20ος ερχόμενος στα pit. Στον αγώνα τελευταίας ευκαιρίας δεν ήμουν τόσο επιθετικός όσο θα 'πρεπε κι αυτός ήταν ο λόγος που δεν κατάφερα να είμαι στις δύο πρώτες θέσεις που θα μου έδιναν την πρόκριση. Γενικά όμως απέκτησα πολλές εμπειρίες και ανυπομονώ να ξαναγωνιστώ στο ισπανικό πρωτάθλημα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου και όλους αυτούς που υποστηρίζουν την προσπάθεια μου."

Ο José Luis Cardoso, Team Manager της Avatel-Cardoso Racing, είπε στις δηλώσεις του: "Ο Βασίλης Παντελεάκης είναι ένας αναβάτης που αγωνίστηκε για πρώτη φορά στο ισπανικό πρωτάθλημα που είναι άκρως απαιτητικό και ανταγωνιστικό. Η περίοδος προσαρμογής αυτές τις μέρες ήταν πολύ γρήγορη και παραγωγική. Μέρα με τη μέρα μείωσε τις διαφορές με τους αντιπάλους του και αυτό είναι εντυπωσιακό και σημαντικό πράγμα. Απέκτησε σημαντική εμπειρία θα τον βοηθήσει στη συνέχεια και θα είναι μαζί μας στους επόμενους αγώνες που δεν συμπίπτουν με άλλες δεσμεύσεις του, οπότε είμαστε πολύ χαρούμενοι που τον έχουμε μαζί μας και τον καλωσορίζουμε στην ομάδα μας Avatel-Cardoso Racing."

ΑΜΑ Supercross 2025, 5ος γύρος, Tampa - Νίκη για Malcom Stewart και Husqvarna

1η νίκη στην κατηγορία για του 32χρονο αδερφό του James "Bubba" Stewart
aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/2/2025

Με μια εξαιρετική εμφάνιση μπροστά στους συντοπίτες του, ο Malcom Stewart κατάφερε να πάρει τη νίκη στον γύρο που πραγματοποιήθηκε στη Florida των ΗΠΑ.

Στο στάδιο Raymond James στην Tampa έγινε ο 5ος γύρος του ΑΜΑ Supercross, με τον μικρό αδερφό του James Stewart να εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο την πτώση του Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) προς το τέλος του αγώνα. Ο Malcom Stewart (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) είχε βρει πολύ καλό ρυθμό, προσπερνούσε τους πάντες και όλα έδειχναν ότι θα γίνει μάχη στο τέλος με τον Sexton.

aMA supercross 2025, Tampa 5ος γύρος

Ωστόσο ο αναβάτης της ΚΤΜ, που έγινε στον προηγούμενο γύρο μόλις ο τρίτος στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας (6η φορά και στις δύο) που κερδίζει Triple Crown χωρίς να πάρει νίκη, έπεσε άσχημα στα σαμαράκια, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί, τη στιγμή που ο Stewart, ο οποίος τους περνούσε όλους σαν σε προπόνηση, βρέθηκε πίσω του. Πίσω από τον Stewart τρερμάτισε ο Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing), με τον Jason Anderson (Monster Energy Kawasaki) να βρίσκει τον καλό του εαυτό από το μέσο του αγώνα και έπειτα για να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 

Ο Sexton που δεν βρήκε ρυθμό μετά την πτώση του τερμάτισε τελικά στην πέμπτη θέση,  πίσω από τον Justin Cooper (Monster Energy Yamaha Star Racing) και έφυγε από τη Florida έχοντας ως παρηγοριά την πρώτη θέση της βαθμολογίας με 101 βαθμούς, μπροστά από τον Webb που έχει 96 και τον Anderson με 84.

 

Στα υπόλοιπα αξιομνημόνευτα του αγώνα η άσχημη πτώση του Hunter Lawrence (Honda HRC Progressive), έχασε τη γραμμή του και συγκρούστηκε με αχυρόμπαλα τελειώνοντας έτσι άδοξα τη βραδιά του, ενώ ο Eli Tomac αγωνίστηκε με τραυματισμό στο αριστερό του πόδι στο τελικό (δείτε στο video πώς σκάλωσε το πόδι του) για να πάρει τελικά τη 17η θέση.

Στα 250SX είχαμε τον πρώτο αγώνα για το πρωτάθλημα της Ανατολική Ακτής με τη νίκη να πηγαίνει στον Max Anstie (Monster Energy Yamaha Star Racing), έπειτα από πτώση του Pierce Brown που ηγούνταν (Monster Energy Yamaha Star Racing) που οδήγησε σε κόκκινη σημαία και επανεκκίνηση του αγώνα με οχτώ λεπτά να απομένουν. Δεύτερος ο ομόσταυλός του Anstie, Daxton Bennick και τρίτος ο Cameron McAddo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο έτερος αναβάτης της Kawasaki, Seth Hammaker με τον Tom Vialle (Red Bull KTM Factory Racing) να κλείνει την πρώτη πεντάδα.

Με πρωταθλητή RJ Hampshire (Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing) να παίρνει μέρος στον αγώνα αυτή ήταν μόλις η τρίτη φορά στην ιστορία της κατηγορίας 250SX όπου συναντήθηκαν οι εν ενεργεία πρωταθλητές των δύο ακτών, με τον Hampshire ωστόσο να προσγειώνεται σε εμπόδιο της πίστας και να τερματίζει τελικά στη 18η θέση.