Isle of Man TT: Οκτώ θεατές κι ένας αναβάτης στο νοσοκομείο – Η αιτία διακοπής των δοκιμών της Δευτέρας

Ευτυχώς εκτός κινδύνου όλοι οι εμπλεκόμενοι
iom-ramsey-parliament-square
Η είσοδος στην Parliament Square (φωτογραφία αρχείου)
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/5/2026

Με το αριστερό ξεκίνησε το Tourist Trophy του 2026 στο Isle of Man, καθώς οι ελεύθερες δοκιμές δοκιμές των κατηγοριών Superbike και Superstock σημαδεύτηκαν από ένα συμβάν που οδήγησε σε διακοπή όλης της δράσης της πρώτης μέρας.

Στις 13:50 τοπική ώρα (15:50 Ελλάδας) οι κόκκινες σημαίες σηματοδότησαν μια διακοπή των δοκιμών γι’ αυτό που οι διοργανωτές αποκάλεσα αρχικά ως “σοβαρό συμβάν” και λίγο αργότερα ως “ατύχημα”, χωρίς όμως να έχουν ξεκαθαρίσει τι ακριβώς συνέβη.

Αυτό ήρθε με ένα επίσημο ανακοινωθέν χτες αργά το απόγευμα, κατά το οποίο η διοργάνωση του αγώνα αποκάλυψε πως το συμβάν που είχε συμβεί στην Parliament Square της πόλης Ramsey ήταν πως ένας αναβάτης έπεσε και η μοτοσυκλέτα του χτύπησε τους θεατές.

Parliament Square
Η Parliament Square στη Ramsey

Από το ατύχημα τραυματίστηκε στα πόδια ο αναβάτης, καθώς και οκτώ θεατές και όλοι τους νοσηλεύονται στο νοσοκομείο Nobles. Από το επίσημο ανακοινωθέν δεν προκύπτει σοβαρός τραυματισμός για κάποιον, καθώς ο αναβάτης έχει χτυπήσει στα πόδια και δεν διατρέχει κάποιον κίνδυνο, ενώ για τους οκτώ θεατές η περιγραφή περιορίζεται σε “όλοι έχουν τις αισθήσεις τους και έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο για περαιτέρω εκτίμηση και νοσηλεία”.

Το όνομα του αναβάτη που έπεσε στην Parliament Square δεν αποκαλύπτεται ακόμη από τη διοργάνωση του ΤΤ.

Αυτή είναι η τελευταία επίσημη αναφορά που μας έρχεται από το Isle of Man και πιθανότατα το σημερινό πρόγραμμα θα εξελιχθεί κανονικά ως είναι προγραμματισμένο. Χτες οι δοκιμές των SBK/STK ολοκλήρωναν το πρωινό σκέλος των ελεύθερων δοκιμών για να ξεκινήσουν οι πρώτες κατατακτήριες (Qualifying 1) το απόγευμα, κάτι που φυσικά δεν έγινε συνεπεία του ατυχήματος.

Σήμερα το πρόγραμμα προβλέπει κατατακτήριες δοκιμές από τις 18:30 τοπική (20:30 Ελλάδας) κατά σειρά για τις κατηγορίες Superbike και Superstock, Supersport και Sportbike, κλείνοντας με τα Sidecars.

Ας ευχηθούμε όλοι οι τραυματίες να είναι σύντομα καλά, καθώς και η σημερινή επικαιρότητα να γεμίσει αποκλειστικά από σπουδαίες επιδόσεις και τίποτε άλλο.

King of the Baggers 2026: Ο Bradley Smith συνεχίζει με την Harley-Davidson

Δεύτερη συνεχόμενη σεζόν για τον πρώην αναβάτη των MotoGP στο θεαματικό αμερικανικό πρωτάθλημα
King of the Baggers
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/3/2026

Ο Bradley Smith θα επιστρέψει το 2026 στο πρωτάθλημα King of the Baggers με την ομάδα Harley-Davidson x DynoJet Factory Racing, ξεκινώντας τη δεύτερη του σεζόν στο αμερικανικό πρωτάθλημα.

Ο πρώην αναβάτης των MotoGP Bradley Smith θα συνεχίσει στο πρωτάθλημα King of the Baggers και τη σεζόν 2026, παραμένοντας στην ομάδα της Harley-Davidson, DynoJet Factory Racing, με την οποία συνεργάστηκε για πρώτη φορά το 2025.

King of the Baggers

Η νέα σεζόν ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο στη Daytona, στον πρώτο από τους επτά αγωνιστικούς γύρους του πρωταθλήματος. Κάθε αγωνιστικό τριήμερο περιλαμβάνει δύο αγώνες, στο έντονο πρόγραμμα δράσης της διοργάνωσης.

King of the Baggers

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Smith θα οδηγήσει την αγωνιστική Harley-Davidson Road Glide, η οποία εξοπλίζεται με τον τροποποιημένο για επιδόσεις κινητήρα Screamin’ Eagle Milwaukee-Eight 131.

King of the Baggers

Ο Smith θα αγωνιστεί πλευρό του Kyle Wyman, ο οποίος υπήρξε πρωταθλητής του Daytona 200 το 2019 και ηγείται της προσπάθειας με την ομάδα Harley-Davidson x Dynojet Factory Racing Road Glide.

King of the Baggers

Ως ο πιο διακεκριμένος αναβάτης της κατηγορίας με τις περισσότερες νίκες και έχοντας κατακτήσει τον πρώτο τίτλο (2021) αλλά και τον τελευταίο (2025), ο Wyman θεωρείται το απόλυτο φαβορί, έχοντας κερδίσει πέντε συνεχόμενους αγώνες στην Daytona.

King of the Baggers

Μάλιστα, το 2025 επικράτησε και στους δύο αγώνες στην ίδια πίστα, καταφέρνοντας να ανακτήσει το νούμερο #1 από τον Troy Herfoss της Indian.

King of the Baggers

Την παρουσία της Harley-Davidson στο πρωτάθλημα συμπληρώνει ο James Rispoli, που θα αγωνιστεί με τη δορυφορική ομάδα Big Diehl x Harley-Davidson Factory Racing.

King of the Baggers

Μιλώντας για τη δεύτερη σεζόν του στο King of the Baggers, ο Smith δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος για τη σεζόν 2026 με την Harley-Davidson x DynoJet Factory Racing. Ένας χρόνος εμπειρίας πάνω στη Road Glide και η εξοικείωση με όλες τις πίστες πιστεύω ότι θα βοηθήσουν να βελτιώσω τα αποτελέσματά μου.

King of the Baggers

"Δουλέψαμε πολύ στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου. Δεν υπάρχει καλύτερη ομάδα σε αυτή τη σειρά και πιστεύω ότι θα είμαστε ξανά ανάμεσα στους βασικούς διεκδικητές του τίτλου."

King of the Baggers

Το πρόγραμμα του King of the Baggers για το 2026 περιλαμβάνει και έναν ιδιαίτερα ξεχωριστό αγώνα τον Σεπτέμβριο στην πίστα Circuit of the Americas (COTA), την ίδια εγκατάσταση που φιλοξενεί και το MotoGP, προσφέροντας μια ακόμη μεγάλη σκηνή για το ιδιαίτερο αυτό πρωτάθλημα των μεγάλων bagger μοτοσυκλετών.

King of the Baggers