ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ TRIAL 2018

1ος γύρος, 20 Μαΐου, Πεντέλη (Δελτίο Τύπου)
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/5/2018

    Πάρτι ισορροπίας  !!

 

Σε μια ιδιαίτερα όμορφη ατμόσφαιρα εξελίχθηκε ο 1ος αγώνας για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Trial στο γνωστό και ιστορικό «λημέρι» του, στην νότια πλευρά του Πεντελικού, την Κυριακή 20 Μαΐου.

Με την αγώνα εσκεμμένα «στημένο» σε μικρή έκταση, ο συναγωνισμός και το θέαμα συγκεντρώθηκε μπροστά στα μάτια των αρκετών θεατών που χάρηκαν και χειροκρότησαν τις προσπάθειες των (λίγων, είναι αλήθεια…) αθλητών οι οποίοι, κατά περιπτώσεις, «υπερέβαλαν  εαυτόν». Μαζί με την δυναμική μουσική, τα σχόλια του εκφωνητή και την συμμετοχή των θεατών, σύντομα ο αγώνας απέκτησε ατμόσφαιρα μικρής γιορτής.

Κορυφαίος όλων ο πολυπρωταθλητής και του Trial πλέον, ο Λευτέρης Καρέτσος (ΕΔΟ, Beta) ο οποίος έδειξε από το πρώτο πέρασμα στην 1η ειδική ότι παρά το ανυπέρβλητο μήκος της αθλητικής του καριέρας, είχε το κουράγιο να κάνει εντατική προπόνηση όλον τον χειμώνα ώστε να είναι έτοιμος να κυριαρχήσει και το 2018, φυσικά στην κατηγορία A. Ο μεγάλος του αντίπαλος, ο πλέον καταξιωμένος αθλητής του Trial την τελευταία 20ετία, ο Λευτέρης Πίππος (ΑΡΗΣ, Beta) εμφανίστηκε ανέτοιμος σχετικά, δείχνοντας όμως ότι έχει το υπόβαθρο για να πρωταγωνιστήσει. Αποτέλεσμα: άνετη νίκη του Καρέτσου ο οποίος δεν έχασε κανέναν από τους 4 γύρους του αγώνα (με τον Πίππο να πρωτοστατεί μόνο στην 4η από τις 4 ειδικές διαδρομές κάθε γύρου). Σε σχετική απόσταση, ο πάντα διαβασμένος και προσεκτικός Ισίδωρος Τσικής (ΜΟΤΟΛΕΒ, Beta) «άρπαξε» το βάθρο από τον νεαρό Γιάννη Παγώνη που προοδεύει σταθερά, με τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας B, τον Γιώργο Τρικαλίτη (ΑΜΛΕΧ, Montesa - ανέβηκε στην A) να αποτελεί μόνιμη απειλή για τους Τσική και Παγώνη.

Στην κατηγορία Β, ο μόνιμος πρωταγωνιστής και δευτεραθλητής του 2017, ο Γιώργος Διαμαντίδης (ΑΛΑΜΜ, Gas Gas) ξεκίνησε την χρονιά όπως τελείωσε την περσινή, με νίκη. Μετά από 2 τίτλους στην κατηγορία Νέων, ο Αναστάσης Αναστασιάδης (ΑΡΗΣ, Beta) προχώρησε σε κανονική κατηγορία, στην Β και τα πήγε πάρα πολύ καλά ανεβαίνοντας δεύτερος στο βάθρο επικρατώντας του τοπικού Νίκου Μίαρη (ΜΟΛΠ, Beta) ο οποίος με την σειρά του έδειξε ότι δούλεψε αρκετά τον χειμώνα. Ιδιαίτερα πεισματάρης ο Κώστας Στάρφας (ΜΟΛΠ, Sherco) φαίνεται ότι διανύει τα τελευταία στάδια προσαρμογής και σύντομα θα πρωταγωνιστεί!

Πέραν των αρκετών θεατών που παρακολούθησαν με ενδιαφέρον αγώνα Trial για πρώτη φορά (η περιοχή του αγώνα είναι ακριβώς δίπλα σε δρόμο Κυριακάτικης βόλτας) αρκετοί βετεράνοι και μη του χώρου της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας έδωσαν το παρόν. Οπωσδήποτε το βασικό θέμα συζήτησης ήταν οι λίγες συμμετοχές (διαρκές θέμα στο ελληνικό Trial την τελευταία εικοσαετία) και οι τρόποι προσέλκυσης νέου αίματος. Ολοι συμφώνησαν ότι η ατμόσφαιρα και η γιορταστική μορφή του συγκεκριμένου αγώνα είναι βήμα στην σωστή κατεύθυνση.

Για άλλη μια φορά ο ΑΡΗΣ είχε «ζωντανά» τα αποτελέσματα, την ώρα του αγώνα στο chronotech.gr (φυσικά παραμένουν εκεί).

Ευχαριστούμε θερμά την Ελενα Μπολοβίνου για το φωτογραφικό υλικό και τον Νίκο Τζαβάρα για την βιντεοσκόπηση (το βίντεο του αγώνα ετοιμάζεται, μείνετε συντονισμένοι).

Επόμενος αγώνας από την ΛΕΜΜεγάρων στις 10 Ιουνίου, σε τεχνητά διαμορφωμένο χώρο στις εγκαταστάσεις του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων.

Honda CB Special Run - Τρεις θρύλοι στο προσκήνιο πριν το Suzuka 8 Hours [VIDEO]

RCB1000, CB1000F Concept και η ειδική έκδοση της Moriwaki ετοιμάζονται να καταλάβουν την πίστα και έχουμε μια πρώτη γεύση
Suzuka 8 Hours Special Run RCB1000
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

1/8/2025

Στο πλαίσιο του οκτάωρου αγώνα αντοχής της Suzuka στις 2 Αυγούστου 2025, η Honda θα διοργανώσει το εντυπωσιακό “CB Special Run”, μια επίδειξη που θα φέρει στην πίστα τρεις εμβληματικές μοτοσυκλέτες με το θρυλικό λογότυπο “CB”. Η ιστορία και το μέλλον της σειράς CB τέμνονται στην πίστα της Suzuka.

Οι θεατές όπως είχαμε πει εδώ θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν από κοντά την αγωνιστική RCB1000, την CB1000F Concept που πλησιάζει στην παραγωγή, και την ξεχωριστή CB1000F Concept Moriwaki Engineering, με τις δικές της πινελιές υψηλών επιδόσεων. Ιστορικές μέρες για τη Honda, ενώ οι δοκιμαστικές διαδρομές αποτέλεσαν προπομπό για την μεγάλη γιορτή των 8 ωρών του Suzuka. Ένα μοναδικό στιγμιότυπο όπου η κληρονομιά και η καινοτομία βρέθηκαν μαζί στην ίδια πίστα.

Μπορείτε να πάρετε μια γεύση από την δοκιμαστική διαδρομή του RCB1000 στο ακόλουθο video: