Triumph Tiger 900 Rally Pro - Με τον Ivan Cervantes στο Rally Baja Aragon

22-24 Ιουλίου στη νέα κατηγορία Trail
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/7/2022
Ένας ακόμη αναβάτης παγκόσμιας κλάσης, ο 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro, Ivan Cervantes, ετοιμάζεται να αποδείξει το αξιόμαχο ενός μεγάλου Adventure μοντέλου, με τη συμμετοχή του στο Rally Baja Aragon, καβάλα στο Triumph Tiger 900 Rally Pro.
 
Καθώς οι Alessandro Botturi και τον Pol Tarres που ετοιμάζονται να αγωνιστούν τον Οκτώβριο στο Africa Eco Race 2022 με το  Yamaha Tenere World Raid, και αφού έχουμε δει βίντεο με τον Toni Bou να κάνει αδιανόητα κόλπα με το Honda Africa Twin και με τον Takahisa Fujinami να παίζει με ένα Honda X-ADV, ήρθε η σειρά των Ivan Cervantes και Triumph Tiger 900 Rally Pro να μας δείξουν… πόσα απίδια βάζει ο σάκος όσον αφορά στις δυνατότητες των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών.
Θυμίζουμε πως η Triumph έχει ήδη εντυπωσιάσει και στο παρελθόν με τις επιδόσεις των μοτοσυκλετών της σε αγώνες, με την πιο πρόσφατη να είναι με τον Cervantes στον αγώνα Bassella, όπου ο Ισπανός κυριάρχησε στην κατηγορία Maxi-Trail, ενώ δεν ξεχνάμε και την 5η θέση του Ernie Vigil καβάλα σε ένα Scrambler 1200 XE στον αγώνα NORRA Mexican 1000 Rally το 2019.
 
Το Baja Aragon είναι από τους πιο απαιτητικούς αγώνες Rally σε ευρωπαϊκό έδαφος, ενώ ο αγώνας φέτος ξεκινά στις 22 Ιουλίου, με ιδιαίτερα ψηλές θερμοκρασίες στην περιοχή του Aragon.
Για να γιορτάσει τη συμμετοχή της στον αγώνα η Triumph έβαψε την Tiger 900 Rally Pro σε μοναδικά χρώματα και γραφικά Baja Aragon, ενώ αναρωτιόμαστε αν θα δούμε αργότερα να παρουσιάζει και μια ανάλογη έκδοση περιορισμένης παραγωγής για το ευρύ κοινό.

Olympia Rally 2025, Ημέρα 2η – Ο Robin Lynch πρώτος στις ειδικές 

 Ο Γιάννης Σεβαστόπουλος διατηρεί το προβάδισμά του στους Έλληνες
Olympia Rally 2025 Day 2
Από το

motomag

30/4/2025

Για την δεύτερη ημέρα του το Rally Olympia κινήθηκε μέσα από το Δρυόδασος Φολόης, στο υψόμετρο των 688 μέτρων, είναι ένα από τα μεγαλύτερα και παλαιότερα δάση στην Ευρώπη, καλύπτοντας 9.900 στρέμματα στο οροπέδιο Φολόης.

Οι ειδικές διαδρομές της δεύτερης ημέρας περιλάμβαναν μαλακό χώμα και αρκετή λάσπη, περνώντας μέσα από ποτάμια και δασικά κομμάτια. Οι συμμετέχοντες έπρεπε να συνδυάσουν ταχύτητα και στρατηγική πλοήγηση, καθιστώντας τη διαδρομή πολύπλοκη, με αυτούς που έκαναν τα λιγότερα λάθη να είναι οι ταχύτεροι.

Πρώτος που τερμάτισε τη διαδρομή ήταν ο Robin Lynch (Ηνωμένο Βασίλειο) της Infinite Racing / Desert Rose Racing, με Husqvarna FE 501 και χρόνο 5'00"15, ακολουθούμενος από τον Gerhard Reinfelder (Γερμανία) με KTM Rally 450 FR και χρόνο 5'00"53, ενώ τρίτος ήταν ο Ισπανός Tomas Millet της Enduro Greece με ΚΤΜ EXC 350 F και χρόνο 5'01"21. 

Από τους Έλληνες αναβάτες, ο Γιάννης Σεβαστόπουλος με Yamaha Tenere XTZ πέρασε πάλι πρώτος τη γραμμή του τερματισμού με χρόνο 5’14”38. Πίσω του στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Χρήστος Πελούσης της GOAT Racing Team, με Beta 480 RR και χρόνο 5’16”01, ενώ τρίτος ήταν ο Ιωσήφ Μπουτσαξής, επίσης της GOAT Racing Team,  με KTM 890 Adventure και χρόνο 6’04”19.