Moto 482 - 1 Μαίου 2011

:
:
 exof4821 ΜΑΙΟΥ 2011 - ΤΟΜΟΣ ΚΣΤ'

motorial
Φέρτε πράμα!

Αν πρέπει να αναγνωρίσουμε ένα πράγμα στα εργοστάσια μοτοσυκλετών, αυτό είναι ότι δεν παραδίδονται με κατεβασμένα χέρια στο τσουνάμι της πολυδιαφημιζόμενης οικονομικής κρίσης. Το πιο εύκολο θα ήταν να βουλιάξουν στη μιζέρια και να υπο-παράγουν μοντέλα αναμασώντας τα ίδια πράγματα. Όχι ότι δεν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις, αλλά η πλειοψηφία των κατασκευαστών επενδύει. Επενδύει σε νέες ιδέες, σε τροποποιημένα concept, σε προσιτές λύσεις, αλλά και σε τεχνολογία. Καλό θα είναι βέβαια από κάτι τέτοια παραδείγματα να υποκινηθούν και μερικές κυβερνήσεις της... ευρωπεριφέρειας -όπως λέγεται- και να καταλάβουν ότι η μόνη διέξοδος είναι η δημιουργικότητα και η φαντασία...

Honda CBR250R,
Με άλλο μάτι
Δεν είναι πολύ μακριά η εποχή που με ένα 250 έκανες τα πάντα. Σύντροφος στην καθημερινή ρουτίνα, διακοπές, ταξιδάκια, αλλά και διασκέδαση, όσο επέτρεπαν τουλάχιστον η δύναμη και η τεχνολογία των τότε ελαστικών. Η απαγόρευση εισαγωγής μεταχειρισμένων από την Ιαπωνία έκλεισε προσωρινά αυτό το κεφάλαιο, αλλά οι αμερικάνοι τραπεζίτες με την παγκόσμια κρίση που προκάλεσαν, φρόντισαν να το ξανανοίξουν. Πλέον, μοτοσυκλέτες όπως το CBR250R αποκτούν ξανά νόημα υπενθυμίζοντας στους παλιότερους και μαθαίνοντας στους νεότερους ότι τα "ταπεινά" 250 κυβικά είναι ικανά για περισσότερα πράγματα απ' όσα έχουμε εκπαιδευτεί να νομίζουμε...

Ducati Monster 1100 Evo,
Περισσότερο... μοτοσυκλέτα
Αν είσαι ένα κατασκευαστής, για παράδειγμα η Ducati, και θέλεις να κάνεις προσιτή μια καινούργια πρόταση, υπάρχουν δύο τρόποι για να το καταφέρεις. Ο πρώτος είναι να μειώσεις το κόστος για να γίνει οικονομικά πιο δελεαστικό, αλλά τότε κινδυνεύεις να αρχίσεις τις εκπτώσεις και στο θέμα της ποιότητας. Ο άλλος τρόπος είναι να προσφέρεις περισσότερα κρατώντας την τιμή πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα. Με άλλα λόγια προσφέρεις περισσότερο μοτοσυκλέτα για τα ίδια χρήματα. Πώς; Μα με καλύτερες αναρτήσεις και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ήρθε η ώρα που η τεχνογνωσία αρχίζει να αποδίδει κέρδος, ωφελώντας τόσο τα εργοστάσια όσο και τους πελάτες.

BMW G650GS,
Φωνή λαού...
Είναι πολλά τα παραδείγματα εταιρειών που δημιουργούν τάσεις και μόδες, όπως επίσης δημιουργούν και ανάγκες στο κοινό. Παρουσιάζουν δηλαδή μοτοσυκλέτες που ο κόσμος δεν ήξερε ότι τις ήθελε ή τις χρειαζόταν, μέχρι τη στιγμή που τις βλέπει. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που η... λαϊκή απαίτηση καθοδηγεί το σχεδιασμό των γραμμών παραγωγής. Μια τέτοια περίπτωση είναι το ανανεωμένο G650GS, το οποίο συντάχθηκε με βάση των υφιστάμενων απαιτήσεων του κοινού. Όχι τυχαία, καθώς στο "G" παίρνουν... μέταλλο και λάδια όλα αυτά που ζητά ο αναβάτης που δεν έχει τη δυνατότητα για πάνω από μία και μοναδική μοτοσυκλέτα στο γκαράζ του.

ΚΤΜ 250 SX-F
Χωρίς ταμπού
Το είδαμε κι αυτό να συμβαίνει. Πορτοκαλί μηχανάκι motocross με ψεκασμό και μοχλικό στην πίσω ανάρτηση. Σιγά-σιγά, κι αυτό είναι ένα γεγονός που ξεπερνά τα όρια των κατηγοριών και εξαπλώνεται σε όλο το σύμπαν της μοτοσυκλέτας, τα ταμπού καταρρίπτονται και οι εμμονές εγκαταλείπονται. Ποιος περίμενε δηλαδή πριν από μερικά χρόνια ότι η BMW θα έβγαζε ένα τετρακύλινδρο superbike, η Ducati θα παρουσίαζε μεγάλο on-off και θα εγκατέλειπε τους ξηρούς συμπλέκτες και ότι η KTM θα έθετε υπό αμφισβήτηση το PDS; Για τα δεδομένα της σημερινής εποχής, οι εμμονές θεωρούνται πολυτέλεια και έχει φτάσει πλέον το πλήρωμα του χρόνου για πολλά εργοστάσια να αλλάξουν σελίδα και νοοτροπία...

Περιεχόμενα

Αποστολή Ι
Aprilia Tuono V4R
Η APRC είναι η ακριβή έκδοση του νέου Tuono, και αυτήν οδήγησε ο Μέντης στη Valencia. Ακόμα παραληρεί από την εμπειρία του και σημειώστε ότι το κείμενο είναι “αυστηρώς ακατάλληλο” για τους περισσότερους

street test
Honda CBR250R
Η αναγέννηση της κατηγορίας του “τετάρτου του λίτρου” ενισχύθηκε με την ολοκαίνουρια μοτοσυκλέτα της Honda. Σύγχρονη, ισορροπημένη και όμορφη

Αποστολή ΙΙ
Ducati Monster 1100 Evo
Ανεβαίνει μέχρι το ηφαίστειο της Αίτνας η διαδρομή που οδήγησε ο Μέντης το νέο Monster 1100 Evo. Ένα Monster της νέας γενιάς, που διαθέτει και ηλεκτρονικά βοηθήματα

on off test
BMW G 650 GS
Ίδιο το όνομα ίδια και η συνταγή της BMW για μια μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα 650 κυβικών και πολλαπλών ρόλων. Με αλλαγές σε πολλά σημεία και πάνω από όλα με πολύ πιο όμορφη εμφάνιση

παρουσίαση cruiser
Triumph Thunderbird Storm 1700
Βαμμένη μαύρη και με αυξημένο κυβισμό από την απλή Thunderbird, η Storm κοιτάζει στα ίσα τις ανταγωνίστριες με τους V2, τηρώντας την βρετανική παράδοση με τους δυο μεγάλους κυλίνδρους της δίπλα - δίπλα

Techno – λογία
Το πολυτετραφλουροαιθυλένιο είναι το υλικό που μας κρατάει στεγνούς όταν φοράμε ρούχα με μεμβράνη Gore Tex. Όσο εντυπωσιακό ακούγεται, άλλο τόσο εντυπωσιακά δουλεύει

αποστολή ΙΙI
Ελαστικά Metzeler
Στην Cartagena οδήγησε ο Φελούκας μοτοσυκλέτες εξοπλισμένες με τα Metzeler Racetec K3, τα Sportec M5 και τα Roadtec Z8. Μέσα στη μαυρίλα τους τα στρογγυλά ελαστικά κρύβουν περισσότερη τεχνολογία από ποτέ

enduro test
Beta RR350
Η πρώτη enduro της σύγχρονης εποχής μπήκε στην παραγωγή από την Beta. Ο Ανδρέας Γκλαβάς αναλύει τη νέα αίσθηση που φέρνει ο καινούριος κυβισμός

motocross test
ΚΤΜ 250 SX-F
Ριζοσπαστικές είναι οι αλλαγές στη μικρότερη τετράχρονη motocross από την Αυστρία. Μπήκε σε νέα εποχή με τον ψεκασμό και την ανάρτηση μοχλισμού

race report
Στο Assen έγινε ο αγώνας των superbike, supersport και superstock και παίρνει σειρά το χώμα με παγκόσμιο και αμερικανικό motocross αλλά και τον αγώνα παγκοσμίου MX3 που έγινε στη πίστα Μεγαλόπολης, ατυχώς με φρικτές καιρικές συνθήκες. Συνεχίζουμε πηγαίνοντας Πορτογαλία για το παγκόσμιο enduro για να ξανάρθουμε Ελλάδα για τον πρώτο αγώνα ταχύτητας από την Τρίπολη. Τελευταία στάση στα Τρίκαλα για τον αγώνα motocross της A.MOTOE