Nτεμπούτο στην κατηγορία Supersport 300 για τον Γιάννη Περιστερά

Από την pole position στο Βαλκανικό
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

23/4/2019

Το ρεπορτάζ μας από τον Βαλκανικό Αγώνα Ταχύτητας που έχει στις Σέρρες το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, γνωρίζετε ήδη πως ο 14χρονος Γιάννης Περιστεράς έκλεψε τις εντυπώσεις στον πρώτο του αγώνα με μοτοσυκλέτα της κατηγορίας SS300. Στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί μπορείτε να διαβάσετε τις δηλώσεις του μικρού Γιάννη, αλλά και του προπονητή του Σάκη Συνιώρη:  

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Πετυχημένο ντεμπούτο για τον Γιάννη #Jonh41 Περιστερά

 

Ο 14χρονος (σε λίγες ημέρες) Γιάννης Περιστεράς έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στην κατηγορία Supersport 300 (SSP300) στη διάρκεια του Αγώνα για το Βακλανικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας που έγινε στην πίστα των Σερρών.

Ο #John41 προετοιμάστηκε καλά τη χειμερινή περίοδο και η μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετάσχει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα είναι η Yamaha R3.

Στις Ελεύθερες Δοκιμές της Παρασκευή ο νεαρός Έλληνας οδηγός σημείωσε χρόνο 1'28.418 που αποτελεί προσωπικό του ρεκόρ και μια καλή επίδοση για μία μοτοσυκλέτα με απόδοση στους 42 ίππους, καθώς δεν έχει έρθει ακόμη το αγωνιστικό κιτ της R3.

To Σάββατο η μέρα ξεκίνησε με κρύο καιρό και ο Γιάννης πήρε την pole position με χρόνο 1'29.934, καθώς ήταν ο μόνος από τους 17 οδηγούς της κατηγορίας που σημείωσε χρόνο κάτω από το 1'30''!

Στον 1ο Αγώνα του διημέρου μια κακή εκκίνηση – λόγω απειρίας – τον έριξε στην 6η θέση, όμως με πείσμα και κυρίως σωστή οδήγηση πέρασε στην 2η θέση, λίγο πριν ο Αγώνας διακοπεί λόγω της βροχής που ξαφνικά δυνάμωσε. Μάλιστα είχε μαζί με άλλους 5 συναθλητές του πτώση, η οποία δεν επηρέασε τα αποτελέσματα.

Μετά από προσεκτική δουλειά του Άκη Τσόκου που είναι ο μηχανικός του, η Yamaha R3 ήταν άψογα προετοιμασμένη για τον 2ο Αγώνα που έγινε την Κυριακή. Ο Γιάννης Περιστεράς ξεκίνησε από τη 2η θέση και μέχρι τον τελευταίο γύρο πίεσε τον Χρήστο Παπανικολάου που πήρε τη νίκη. Τερμάτισε 2ος με ταχύτερο γύρο 1'29.657 και άφησε υπερθετικές εντυπώσεις στους θεατές αλλά και την ομάδα του με πολύ καλή οδήγηση και ωραίο στυλ στις στροφές της πίστας.

 

ΣΑΚΗΣ ΣΥΝΙΩΡΗΣ – Coach

“Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση του οδηγού μας, γνωρίζοντας ότι η μοτοσυκλέτα μας χάνει πολύ στην ευθεία, αφού είναι εντελώς νορμάλ. Ο Γιάννης ακολούθησε αυτά που είχαμε συζητήσει πριν τον Αγώνα και η οδήγησή του ήταν πολύ καλή, όπως και η πληροφόρηση που δίνει στην ομάδα για τις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις. Δουλεύουμε πάνω σε αυτόν τον τομέα και σίγουρα θα βελτιωθούμε, ειδικά μόλις παραλάβουμε το αγωνιστικό κιτ του κινητήρα.”

 

ΓΙΑΝΝΗΣ #John41 ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ

“Προσπάθησα να είμαι συγκεντρωμένος και να εφαρμόσω όλα όσα έμαθα στις προπονήσεις όλο το χειμώνα. Πιστεύω ότι οδήγησα καλά και στην αρχή του Αγώνα έβλεπα τη διαφορά μου από τον Παπανικολάου να μειώνεται. Στο τέλος οι αργοί οδηγοί που βρήκαμε με δυσκόλεψαν στο προσπέρασμα και έμεινα ευχαριστημένος με την 2η θέση.”

Η ομάδα θέλει να ευχαριστήσει τους χορηγούς που στηρίζουν την προσπάθεια:

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Motodirect, ΜΟΤΟΔΙΚΤΥΟ, Aplinestars, TZORTZOPOULOS – SHOEI, ANEK – SUPERFAST, Zen1one Racing, RACE TECH Exhaust System, Yamaha TSOKOS Racing, Georgopoulos – ERMAX, EXTRA Products TASSOULIS, Extreme Track Days, RISE, mouratis gp spare parts, TECNO MOTO performance, ΜGR Georgakopoulos, clever media, P+P Papageorgiou Peristeras, PIRELLI Intramoto, PAPASTAVROU Shops, AM ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, MGP motograndprix.gr, S1 Sinioris Racing, PERISTERAS TYRES.

BIZZARE STICKERS,SUPERBMOTO,ΒΑΦΕΣ ΜΑΝΟΣ,ANDELIMOTOTOURING,TENGTOOLS

 

Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών - Ξεκίνησαν έργα αναβάθμισης

Τηλεχειριζόμενη προστατευτική μπάρα στην είσοδο των paddock, αποκατάσταση οδοστρώματος pit-lane, κ.α.
Αναβάθμιση Αυτοκινητοδρομίου Σερρών
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/4/2024

"Το Αυτοκινητοδρόμιο εισέρχεται, κυριολεκτικά σε μία νέα εποχή. Θέλουμε να θέσουμε ξανά τον πήχη ψηλά", δήλωσε ο Πρόεδρος του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών, Κωνσταντίνος Μπέγος, δίνοντας το στίγμα της νέας διοίκησης για την καινούρια προσπάθεια αναβάθμισής της πίστας.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Βασίλειος Κοτέογλου επισήμανε, ότι "το Αυτοκινητοδρόμιο απαλλάσσεται πλέον από προβλήματα του παρελθόντος που επηρέασαν την εύρυθμη λειτουργία του, αλλά και την ασφάλεια των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού που προσέρχονται για προπονήσεις. Τα κακώς κείμενα διορθώνονται και με τις αναγκαίες παρεμβάσεις η πίστα μας θα είναι ασφαλής για όλους, ιδίως για τους μοτοσυκλετιστές, για τους οποίους σε ορισμένες περιπτώσεις υπήρξε κι επικίνδυνη” διευκρίνισε. Ειδικότερα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος σημείωσαν ότι με μια σειρά κινήσεων το νέο διοικητικό συμβούλιο στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των υποδομών του Αυτοκινητοδρομίου, αλλά παράλληλα και στην καθιέρωση της νέας, σύγχρονης ταυτότητάς του.

“Εκφράζοντας τη βούληση της Δημάρχου για περαιτέρω ανάπτυξη και προώθηση του» συνέχισε ο κ. Μπέγος «το Αυτοκινητοδρόμιο, για τη νέα δημοτική αρχή, δεν αποτελεί αγγαρεία ή απλώς ένα βαρίδιο. Είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο για την επίτευξη της πολυπόθητης εξωστρέφειας του Δήμου Σερρών”.

Χαρακτηριστικές οι επισημάνσεις του προέδρου, ο οποίος τόνισε: “Για να μπορέσουμε ν’ ανταποκριθούμε στις σύγχρονες ανάγκες και στον διεθνή ανταγωνισμό πρέπει να είμαστε ένα βήμα μπροστά. Δυστυχώς διαπιστώσαμε μία εγκατάλειψη σε πλήρη αναντιστοιχία με το όραμα των δημιουργών του Αυτοκινητοδρομίου και των προσδοκιών του σερραϊκού λαού. Ωστόσο, η νέα αυτή εικόνα και φιλοσοφία είναι εμφανής στους επισκέπτες του Αυτοκινητοδρομίου, καθώς οι αντιδράσεις τους, όπως των αθλητών και των διοργανωτών είναι θετικές και ενθαρρυντικές”.

Κλείνοντας τις δηλώσεις τους στα σερραϊκά μέσα ενημέρωσης, τόσο, ο πρόεδρος, όσο και ο διευθύνων σύμβουλος ξεκαθάρισαν ότι "στην απ΄ εδώ και στο εξής πορεία του Αυτοκινητοδρομίου απαιτούνται σοβαρότητα, διαφάνεια κι επαγγελματισμός, ενώ δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτά φαινόμενα, μέθοδοι και πρακτικές του παρελθόντος που αποτέλεσαν τροχοπέδη στη λειτουργία του και αιτία δυσφήμισής του."

Ενημερώνοντας την τοπική κοινωνία και τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού οι κ.κ. Μπέγος και Κοτέογλου επισήμαναν τα έργα που μέχρι στιγμής έχουν ολοκληρωθεί βεβαιώνοντας ότι “από τη πρώτη στιγμή η προσπάθειά μας εστίασε στο νοικοκύρεμα του Αυτοκινητοδρομίου και στη διασφάλιση όλων εκείνων των προϋποθέσεων για τη μελλοντική αναπτυξιακή του πορεία”.

Ενδεικτικές και οι εργασίες που έγιναν μέχρι τώρα:

- Αποκατάσταση περίφραξης στην περίμετρο του Αυτοκινητοδρομίου-Αναβάθμιση της υποδομής με κοπή κι απομάκρυνση δέντρων, της άναρχης βλάστησης, παλαιών ελαστικών, κ.α.

- Αναβάθμιση ασφάλειας του Αυτοκινητοδρομίου με την ελεγχόμενη πλέον είσοδο-έξοδο από και προς τους χώρους του. Εγκατάσταση και λειτουργία τηλεχειριζόμενης προστατευτικής μπάρας στην είσοδο των paddocks.

- Τακτοποίηση-χαρτογράφηση-λειτουργική αναβάθμιση του δικτύου καλωδιώσεων της υποδομής RAC που στηρίζει διαδυκτιακά το Αυτοκινητοδρόμιο.

- Παράλληλη αναβάθμιση του δικτύου ηλεκτρονικών υπολογιστών στoν χώρο υποδοχής (reception) του Αυτοκινητοδρομίου.

- Αποκαθήλωση του οδοστρώματος της pit lane κι αποκατάστασή του σε όλο το μήκος της, από την αρχή της (στο ύψος της start lane) μέχρι και την συμβολή της με την κεντρική πίστα (στο ύψος της στροφής 16).

- Οι παρόμοιες εργασίες εκτελέστηκαν από τα συνεργεία της αυτής εταιρείας-την ίδια ημέρα-και στην υπόγεια κεντρική είσοδο-έξοδο του Αυτοκινητοδρομίου και στην οδό που οδηγεί ως τις κεντρικές κτιριακές εγκαταστάσεις του, με στόχο την αναβάθμιση-διασφάλιση της εύρυθμης προσβασιμότητας στους χώρους του.

- Προμήθεια τηλεοράσεων-τηλεοπτικών οθονών που θα εγκατασταθούν σε όλα τα boxes του Αυτοκινητοδρομίου, με σκοπό την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους εκάστοτε ενοικιαστές τους.

- Συντήρηση-αισθητική αναβάθμιση των εσωτερικών χώρων του κεντρικού κτηρίου του Αυτοκινητοδρομίου με τον ελαιοχρωματισμό του διαδρόμων κι αιθουσών του.

- Προστατευτικά κολωνάκια σήμανσης προς βελτιστοποίηση της λειτουργικότητας της πίστας.

- Νομιμοποίηση όλων των αυθαιρέτων χώρων ή εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρομίου.

- Δημιουργία νέας διόδου πεζών από την πάρκινγκ έως τους χώρους του Αυτοκινητοδρομίου και το κεντρικό κτίριο, για την εύκολη κι ασφαλή μετακίνησή τους.

- Συντήρηση-καθαρισμός του δικτύου κλιματιστικών μηχανημάτων και του σχετικού εξοπλισμού του Αυτοκινητοδρομίου.

- Δενδροφύτευση κατά μήκος της οδού που οδηγεί στην υπόγεια διάβαση, είσοδο-έξοδο του Αυτοκινητοδρομίου. Αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση.

- Εμπλουτισμός κι αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού του Αυτοκινητοδρομίου με την προμήθεια αναγκαίων μηχανημάτων (γεωργικού ελκυστήρα-τρακτέρ πολλαπλών χρήσεων για τη συντήρηση των γηπέδων και των εξωτερικών χώρων κ.α.)