Σάκης Συνιώρης και Zen One: Επάγγελμα πρωταθλητές

Μία ομάδα με έναν στόχο
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/7/2019

Φέτος ο πολυπρωταθλητής Σάκης Συνιώρης έκανε μια μεγάλη και ριζική αλλαγή σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό και το ανθρώπινο δυναμικό που τον πλαισιώνουν στους αγώνες. Η Kawasaki ZX-10RR και η ομάδα της Zen One είναι δύο επιλογές που δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, στους ανθρώπους που παρακολουθούν στενά το πανελλήνιο πρωτάθλημα ταχύτητας. Το αγωνιστικό παρελθόν τους είναι πλούσιο και γεμάτο με επιτυχίες, οπότε και ο στόχος της νίκης και η κατάκτηση του τίτλου είναι αυτονόητα κοινά με τον στόχο του Σάκη Συνιώρη. Η αντικατάσταση της αγαπημένης του αλλά κουρασμένης πλέον Aprilia RSV4 Factory του 2014 με την νέα Kawasaki ZX-10RR δεν έγινε τυχαία.

Τον Απρίλιο του 2018 στο τεύχος 581 είχαμε κάνει τεστ στην πίστα των Μεγάρων την ZX-10RR, όπου την οδήγησε και ο Σάκης. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ανήκει στον φίλο του Σάκη και αγωνιζόμενο στην κατηγορία OPEN Αντρέα Παπατριανταφύλλου. Εκεί την ερωτεύτηκε για πρώτη φορά και λίγες μέρες αργότερα έτρεξε μαζί της στον αγώνα των Σερρών, όπου και κέρδισε! Μετά από αυτό, μοιάζει απόλυτα φυσιολογική επιλογή μιας ZX-10RR για την συμμετοχή του στο φετινό πρωτάθλημα ταχύτητας. Ταυτόχρονα όμως με το “εργαλείο”, πολύ σημαντική αλλαγή ήταν και συνεργασία του με την αγωνιστική ομάδα της Zen One.

Το όνομα της εταιρείας είναι από παλιά γνωστό στους αγωνιζόμενους του πανελληνίου πρωταθλήματος ταχύτητας, αλλά και σε πάρα πολλούς ιδιώτες που λατρεύουν την οδήγηση στην πίστα. Βασικός πυρήνας των δραστηριοτήτων της Zen One ήταν και παραμένει, η αγωνιστική προετοιμασία και η μηχανολογική βελτίωση των μοτοσυκλετών με την τοποθέτηση κορυφαίας ποιότητας εξαρτημάτων και την χρήση τελευταίας τεχνολογίας μηχανημάτων και τηλεμετρίας. Ακόμα πιο πλούσια σε αγωνιστική ιστορία μέσα και έξω από τις πίστες είναι τα ονόματα των ανθρώπων της Zen One. Ο Αντώνης Μερεμέτης είναι μηχανικός σε αγωνιστικές ομάδες από το 1991, ενώ ως οδηγός αγώνων είχε πάντα πρωταγωνιστικό ρόλο από το 1993. Με σπουδές μηχανικού/μηχανολόγου και την εμπλοκή του ως μηχανικός και αναβάτης στους αγώνες, ο Αντώνης Μερεμέτης έχει γεμίσει αρκετές ντουλάπες με κύπελλα έως σήμερα. Μαζί του για πάνω από μια δεκαετία είναι ο άνθρωπος-κομπιούτερ, δηλαδή ο Δημήτρης Παπανικολάου που με σπουδές πληροφορικής και πολυετή επαγγελματική εμπειρία στη μηχανογράφηση εταιρειών, έχει αναλάβει να τον τομέα της ανάλυσης στοιχείο της τηλεμετρίας και όλων των υπόλοιπων ηλεκτρονικών συστημάτων μιας σύγχρονης αγωνιστικής μοτοσυκλέτας. 

Σήμερα η Zen One βρίσκεται στην Αργυρούπολη, καθώς συστεγάζεται και συνεργάζεται στον τομέα του after sales service με το νέο κεντρικό κατάστημα της Benelli, που αντιπροσωπεύει στη χώρα μας η εταιρεία Καμπράνης Α.Ε. Η ίδια εταιρεία εισάγει και τα διάσημα λιπαντικά της Bell Ray που είναι ο βασικός χορηγός του Σάκη Συνιώρη στο φετινό πρωτάθλημα ταχύτητας. Ήδη ο Σάκης και η Zen One έχουν ανεβάσει την ZX-10RR τρεις φορές στο βάθρο στους ισάριθμους αγώνες του Π.Π. Ταχύτητας που έχουν γίνει έως τώρα, με μια νίκη, μια δεύτερη και μια τρίτη θέση.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2025: Διπλός αγώνας στα Μέγαρα τον Νοέμβριο

Ο προγραμματισμένος αγώνας στις Σέρρες δεν θα μετρήσει για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
panellinio
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/10/2025

Έχουμε μία απρόσμενη αλλαγή στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, καθώς ο αγώνας που ήταν προγραμματισμένος και θα διεξαγόταν μαζί με το Βαλκανικό Πρωτάθλημα (BMU) θα γίνει κανονικά αλλά δεν θα προσμετρήσει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Ο τελευταίος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2025 θα διεξαχθεί στην πίστα των Μεγάρων στις 7-9 Νοεμβρίου και θα είναι διπλός, όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια. Βέβαια, αγώνας στα Μέγαρα έχει να γίνει από το 2021!

Αναμένουμε να δούμε αν αυτή η αλλαγή θα φέρει και αύξηση στον αριθμό συμμετοχών, καθώς οι Ελληνικές συμμετοχές είναι ελάχιστες και θα είναι καταστροφικό να δούμε κατηγορία με 2-3 αναβάτες να γυρνάνε αμήχανα μέσα στην πίστα.

Αυτό μέχρι τώρα δεν γινόταν, καθώς τα τελευταία χρόνια που οι Ελληνικές συμμετοχές είναι λίγες, οι αγώνες διεξάγονται παράλληλα με το Βαλκανικό και οι κατηγορίες γέμιζαν με αναβάτες που προέρχονται κυρίως από Ρουμανία και Βουλγαρία και μάλιστα σε κάποιες κατηγορίες βλέπαμε πολλές συμμετοχές με ωραίες μάχες και πλούσιο θέαμα.

Έτσι, οι λίγοι Έλληνες αναβάτες που ακολουθούν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα αλλά και το Βαλκανικό, θα αναγκαστούν να κάνουν παραπάνω έξοδα και διπλές ετοιμασίες, καθώς μιλάμε και για διαφορετικές πίστες.

Σε κάθε περίπτωση είναι θετικό που επιστρέφουν οι αγώνες στα Μέγαρα και ταυτόχρονα ένα πρόβλημα όταν γίνονται αλλαγές μέσα στην χρονιά. Φαίνεται όμως πως το ζήτημα της αδειοδότησης για αγώνες μοτοσυκλέτας έχει επιλυθεί πλέον και ελπίζουμε οριστικά.

Αναμένουμε να δούμε τον αριθμό των συμμετοχών και αν οι θεατές, σε περίπτωση βέβαια που έχουμε συμμετοχές, θα αγκαλιάσουν αυτήν την αλλαγή και θα μεταβεί στα Μέγαρα για να παρακολουθήσει τους αγώνες από κοντά.