Αγωνιστικό ημερολόγιο Ελλάδας 2025: Φορτωμένο το πρόγραμμα αγώνων!

Μακάρι να υπάρχουν και αρκετές συμμετοχές
Αγωνιστικό ημερολόγιο Ελλάδας 2025: Φορτωμένο το πρόγραμμα αγώνων!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/1/2025

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του νέου έτους ανακοίνωσε η ΑΜΟΤΟΕ για το σύνολο των Πανελληνίων Πρωταθλημάτων στα διαφορετικά αθλήματα με μοτοσυκλέτες, καθώς και τα Κύπελλα και τους τοπικούς αγώνες του 2025!

Αναλυτικά παρακάτω ανά ημερομηνία διεξαγωγής:

 

Πρόγραμμα Αγώνων ENDURO

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ENDURO και Πανελλήνιο ΚΥΠΕΛΛΟ

23 Φεβρουαρίου:           1ος Αγώνας ΕΔΟ – Ωρωπός
(1ος Αγώνας Κυπέλλου)

5-6 Απριλίου:                  2ος & 3ος Αγώνας ΑΛΑΜΜ – Εύβοια
(2ος Αγώνας Κυπέλλου 6 Απριλίου)

3–4 Μαΐου:                       4ος & 5ος Αγώνας ΜΟΓ – Γρεβενά
                                           (3ος Αγώνας Κυπέλλου 4 Μαΐου)

9 Νοεμβρίου:                  6ος Αγώνας ΜΟΛΠ – Λουτράκι
(4ος Αγώνας Κυπέλλου)

ΚΥΠΕΛΛΟ XTREME ENDURO

20-21 Σεπτεμβρίου:      1ος Αγώνας ΜΟΚ - Καστοριά

29-30 Νοεμβρίου:         2ος Αγώνας ΛΕΜΑΘ – Αγ. Θεόδωροι

 

Πρόγραμμα Αγώνων MOTOCROSS

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα MOTOCROSS

22-23 Μαρτίου:              1ος Αγώνας ΑΜΟΚ – Κρηνίδες μαζί και BMU

12-13 Απριλίου:              2ος Αγώνας ΜΑΣΤ – Τρίκαλα

17-18 Μαΐου:                   3ος Αγώνας ΑΜΟΤΟΕ – Σκύδρα

13-14 Σεπτεμβρίου:      4ος Αγώνας ΑΟΛΜΟ – Πλάτανος

27-28 Σεπτεμβρίου:      5ος Αγώνας ΑΜΟΚ – Κρηνίδες

18-19 Οκτωβρίου:         6ος Αγώνας ΜΑΣΤ – Τρίκαλα

1-2 Νοεμβρίου:              7ος Αγώνας ΑΜΟΤΟΕ – Σκύδρα

15-16 Νοεμβρίου:          8ος Αγώνας ΑΛΜΚΕ – Κέρκυρα

 

ΚΥΠΕΛΛΟ ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ MOTOCROSS

16 Φεβρουαρίου:           1ος Αγώνας ΛΕΜΑΝ – Κρήτη

9 Μαρτίου:                       2ος Αγώνας ΜΑΣΤ – Τρίκαλα

4 Μαΐου:                           3ος Αγώνας ΠΑΛΕΜΟΤ – Αίγιο

1 Ιουνίου:                         4ος Αγώνας ΑΛΜΚΕ – Κέρκυρα

 

ΤΟΠΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟ MOTOCROSS Ρόδου

2 Φεβρουαρίου:             1ος Αγώνας ΙΚΑΡΟΣ – Ρόδος

2 Μαρτίου:                       2ος Αγώνας ΙΚΑΡΟΣ – Ρόδος

23 Νοεμβρίου:               3ος Αγώνας ΙΚΑΡΟΣ – Ρόδος

21 Δεκεμβρίου:              4ος Αγώνας ΙΚΑΡΟΣ – Ρόδος

 

Πρόγραμμα Αγώνων SCRAMBLE

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα SCRAMBLE

30 Μαρτίου:                    1ος Αγώνας ΑΣΜΑ – Αγρίνιο

27 Απριλίου:                   2ος Αγώνας ΜΑΟ – Βέροια

5 Οκτωβρίου:                 3ος Αγώνας ΛΕΜΑΘ Άγιοι Θεόδωροι

2 Νοεμβρίου:                 4ος Αγώνας ΜΟΞ – Ξάνθη

23 Νοεμβρίου:               5ος Αγώνας ΕΔΙΛ – Μυτιλήνη

7 Δεκεμβρίου:                6ος Αγώνας ΑΜΟΣ – Σπάρτη

ΤΟΠΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟ SCRAMBLE Καστοριάς

11 Μαΐου:                        1ος Αγώνας ΜΟΚ – Καστοριά

2 Ιουλίου:                         2ος Αγώνας ΜΟΚ – Καστοριά

16 Νοεμβρίου:               3ος Αγώνας ΜΟΚ – Καστοριά

 

ΦΙΛΙΚΟ SCRAMBLE Ρόδου

19 Ιανουαρίου:               ΙΚΑΡΟΣ – Ρόδος

 

Πρόγραμμα Αγώνων TRIAL

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα TRIAL

11 Μαΐου:                         1ος Αγώνας ΟΔΙΚΟ – Κοζάνη

31 Μαΐου
& 1 Ιουνίου:                     2ος – 3ος Αγώνας ΜΟΛΠ – Σίφνος

11-12 Οκτωβρίου:         4ος – 5ος Αγώνας ΜΟΛΠ – Χανιά

22-23 Νοεμβρίου:         6ος – 7ος Αγώνας Θ.Α. – Αττική

ΚΥΠΕΛΛΟ TRIAL

16 Φεβρουαρίου:           1ος Αγώνας ΜΟΛΠ – Λουτράκι

16 Μαρτίου:                    2ος Αγώνας ΜΟΛΠ – Λουτράκι

28 Σεπτεμβρίου:            3ος Αγώνας Θ.Α. – Αττική

 

ΠΑΝΚΡΗΤΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ TRIAL

6 Απριλίου:                      1ος Αγώνας ΜΟΛΠ – Ρέθυμνο

2 Νοεμβρίου:                  2ος Αγώνας ΜΟΛΠ – Ρέθυμνο

7 Δεκεμβρίου:                3ος Αγώνας ΜΟΛΠ – Χανιά

 

SPEEDTRIAL

21 Δεκεμβρίου

 

Πρόγραμμα Αγώνων ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ

12-13 Απριλίου:              1ος-2ος Αγώνας BMU – Σέρρες

31 Μαΐου
& 1 Ιουνίου:                     3ος – 4ος Αγώνας BMU – Σέρρες

10-12 Οκτωβρίου:         5ος – 6ος Αγώνας BMU – Σέρρες

TEST ALPE ADRIA

29-30 Μαρτίου

 

Πρόγραμμα Αγώνων DRAGSTER

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα DRAGSTER

4-6 Απριλίου:                  1ος Αγώνας ΑΣΗ – Αγρίνιο

17-18 Μαΐου:                  2ος Αγώνας ΛΕΝΟΕ – Σέρρες

13-15 Ιουνίου:                 3ος Αγώνας ΑΣΗ – Αγρίνιου

20-21 Σεπτεμβρίου:      4ος Αγώνας ΛΕΝΟΕ – Σέρρες

10-12 Οκτωβρίου:         5ος Αγώνας ΑΣΗ – Αγρίνιο

15-16 Νοεμβρίου:          6ος Αγώνας ΛΕΝΟΕ – Σέρρες

 

ΤΟΠΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ DRAGSTER

7-9 Μαρτίου:                  ΑΣΗ - Αγρίνιο

22-23 Μαρτίου:              ΛΕΝΟΕ - Μεσσήνη

26-27 Απριλίου:             ΛΕΝΟΕ – Μεσσήνη

25-26 Οκτωβρίου:         ΛΕΝΟΕ - Μεσσήνη

31 Οκτωβρίου
1-2 Νοεμβρίου               ΑΣΗ - Αγρίνιο

 

Πρόγραμμα Αγώνων TRAIL RIDE / RALLY

Σε παρένθεση οι αγωνιστικές ημέρες -Συντελεστής βαρύτητας

8-9 Μαρτίου:                   TrailRide ΕΔΟ – Αττική (1)

7 Σεπτεμβρίου:                             TrailRide ΑΛΑΜΜ – Εύβοια (1)

19 Οκτωβρίου:               TrailRide ΑΛΑΜΜ – Λουτράκι (1)

14 Δεκεμβρίου:              TrailRide ΕΔΟ – Αττική (1)

27 Απριλίου
2 Μαΐου:                           OlympiaRally – Ολυμπία

25 Μαΐου
1 Ιουνίου:                         HellasRally ΑΛΑΜΜ – Εύβοια

21-27 Σεπτεμβρίου:      GreeceRally ΕΔΟ – Σέρρες

16-15 Νοεμβρίου:          14h ΑΛΑΜΜ - Ναύπακτος

Mario Roman-Sherco: Χωρίζουν οι δρόμοι τους αλά M.Marquez-Honda

Νέο ξεκίνημα ψάχνει ο Ισπανός μετά από 9 χρόνια συνεργασίας με τη Sherco Factory Racing
Roman
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/12/2025

Μετά από σχεδόν μία δεκαετία κοινής πορείας, ο Mario Roman και η Sherco τραβούν χωριστούς δρόμους, σε μια απόφαση που αιφνιδίασε αλλά πάρθηκε με κοινή συναίνεση, όπως έγινε με τον M.Mrquez και τη Honda.

Ο Mario Roman επιβεβαίωσε επίσημα την αποχώρησή του από τη Sherco Factory Racing μετά από εννέα ιδιαίτερα επιτυχημένα χρόνια. Η είδηση εξέπληξε τον κόσμο του Hard Enduro, ωστόσο ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι η απόφαση ήταν αμοιβαία και βασισμένη στην κοινή εκτίμηση για όσα πέτυχαν μαζί.

 "Βρίσκομαι σε ένα σημείο της καριέρας μου όπου νιώθω την ανάγκη να εξερευνήσω νέους δρόμους και ευκαιρίες", εξηγεί ο Ισπανός αναβάτης, δίνοντας το στίγμα της επόμενης ημέρας.

Roman

Σε ερώτηση για το αν θα παραμείνει στην εργοστασιακή ομάδα της Sherco την επόμενη σεζόν, ο Roman είναι ξεκάθαρος, λέγοντας, “Ναι, αποφάσισα να μην συνεχίσω με την επίσημη ομάδα της Sherco. Ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση και χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να την πάρω, γιατί ήμασταν μαζί για πάρα πολλά χρόνια. Η ομάδα ήθελε να με κρατήσει και μου πρότεινε ανανέωση συμβολαίου για αρκετές σεζόν, όμως νιώθω ότι βρίσκομαι σε ένα σημείο όπου χρειάζομαι νέες προκλήσεις.”

Οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτή την επιλογή δεν είναι μόνο αγωνιστικοί. “Μετά από τόσα χρόνια, αρχίζεις να νιώθεις την ανάγκη για κάτι διαφορετικό. Παράλληλα, θέλω περισσότερη ελευθερία στη διαχείριση της καριέρας μου και των προσωπικών μου χορηγών, κάτι που στη Sherco ήταν αρκετά περιορισμένο”.

Παρά την αποχώρηση, ο Roman μιλά με ιδιαίτερα θερμά λόγια για τη γαλλική εταιρεία, “Κοιτάζω πίσω με απόλυτα θετικό τρόπο. Ήταν εννέα απίστευτα χρόνια, γεμάτα αγωνιστικές επιτυχίες και μια πολύ στενή σχέση με όλη την ομάδα. Θα συνεχίσω να μιλάω με σεβασμό για τη Sherco”.

Roman

Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα του από την πρώτη στιγμή, “Θέλω να ευχαριστήσω ειδικά τον Jordan Curvalle, που πίστεψε σε μένα από την αρχή και μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ ως επαγγελματίας. Επίσης τους Marc και Thomas Teissier, αλλά και τους Fabien Planet, David Boulanger και Loris, που ήταν οι άνθρωποί μου μέσα στην ομάδα”.

Ο Roman δεν δίστασε να ασκήσει κριτική στο σύγχρονο μοντέλο εργοστασιακών συμβολαίων, “Ναι, θεωρώ ότι τα σημερινά συμβόλαια είναι υπερβολικά περιοριστικά. Οι αναβάτες πρέπει να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στη διαχείριση της εικόνας τους και των συνεργασιών τους. Στα εργοστασιακά σχήματα είσαι “ντυμένος” από την κορυφή ως τα νύχια και δεν μπορείς ούτε καν να βάψεις το κράνος σου ή να εξατομικεύσεις τον εξοπλισμό σου, κάτι που σε άλλα sport του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι αυτονόητο”.

Roman

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η ενεργή συμμετοχή του στη WERA , την ένωση αναβατών Hard Enduro (World Enduro Riders Association), “Είναι απαραίτητο οι αναβάτες να έχουν περισσότερη επιρροή και καλύτερες συνθήκες. Η καριέρα μας είναι μικρή και πρέπει να προστατεύεται. Η WERA είναι ένα σημαντικό βήμα προς την επαγγελματοποίηση του Hard Enduro”.

Όσο για το μέλλον; Ο Roman αφήνει σκόπιμα τα χαρτιά του κλειστά, ”Υπάρχουν πράγματα σε εξέλιξη, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω ακόμη. Είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να τα μοιραστώ. Θέλω πάντα να κυνηγάω τις προκλήσεις που με παρακινούν, σε αυτό με έχει εμπνεύσει πολύ και ο Marc Marquez, που άφησε ένα ιστορικό εργοστάσιο και βγήκε από τη ζώνη άνεσής του.”

Roman

Η πρόθεσή του είναι να συνεχίσει κανονικά στο Hard Enduro World Championship, πιθανότατα με ένα πιο ανεξάρτητο εγχείρημα, συμμετέχοντας τόσο σε όλο το πρωτάθλημα όσο και σε κορυφαίους αγώνες όπως το Erzbergrodeo και το Romaniacs.

Roman

Παράλληλα, το project της νεανικής αγωνιστικής ομάδας Sorry Bro junior team συνεχίζεται κανονικά, ενώ νέες δράσεις έρχονται και εκτός αγώνων, με ρόλους πρεσβευτή εταιριών, εξέλιξη προϊόντων, κανάλι YouTube, εκπαιδευτικά camps και ηλεκτρονικό κατάστημα, με  μόνο βέβαιο ότι ο Mario Roman ετοιμάζεται για το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο της καριέρας του, και όπως όλα δείχνουν, θα είναι εξίσου φιλόδοξο και απαιτητικό.