EnduroGP Γρεβενά - 2η μέρα γεμάτη θέαμα

Αυλαία σήμερα για το παγκόσμιο Enduro
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/7/2017

Καρό σημαία έπεσε σήμερα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro στα Γρεβενά, με νίκη του Watson έναντι του Holcombe που είχε κυριαρχήσει από την ειδική της Παρασκευής και ήταν το απόλυτο φαβορί. Από εχθές τον «διάβαζε» ο Watson και έκανε την κατάλληλη κίνηση στις γρήγορες ειδικές για να χτίσει την διαφορά, εκμεταλλευόμενος το διαφορετικό υπόβαθρο που έχουν οι δυο τους. Ο «εντουράς» Holcombe ήταν ανίκητος στην extreme, κι έτσι ο Watson βασίστηκε στην «μοτοκροσάδικη» ειδική για να ανοίξει την ψαλίδα υπερ του.

Βασικός όμως νικητής όλες αυτές τις μέρες, κι όχι μόνο σήμερα, ήταν η Ελληνική οργάνωση, η ΜΟΤΟΕ και όλοι οι εθελοντές που βοήθησαν για να γίνει αυτός ο αγώνας πραγματικότητα. Η επισφράγιση δόθηκε από Alain Blanchard, χωρίς να είναι κάτι που λέγεται αυθαίρετα, ή απλά μία οπτική των πραγμάτων όπως άλλωστε τα είδαμε από κοντά.

Στην απονομή, όπως φαίνεται στην φωτογραφία, ο Alain Blanchard ευχαρίστησε την ελληνική οργάνωση που αντικατέστησε τον ακυρωθέντα αγώνα της Σλοβακίας με επιτυχία και με μόλις τρεις μήνες περιθώριο προετοιμασίας! Στην συνάντηση που ακολούθησε ακούστηκαν κάποιες μικρές ελλείψεις σχετικά με τους κριτές, όμως ήταν στο πνεύμα του να ειπωθούν για να φτάσουμε στο άριστο, κι όχι ως προβλήματα. Σήμερα δεν υπήρχε και το παράπονο που εξέφρασε εχθές ο γάλλος Larrieu, σχετικά με την είσοδο θεατών στην ειδική κι έτσι αξίζουν συγχαρητήρια στην ΜΟΤΟΕ και όλους όσους βοήθησαν για να έρθει στην χώρα μας ένας παγκόσμιος αγώνας Enduro, διαφημίζοντας και τα βουνά της Ελλάδας!

Συγχαρητήρια αξίζουν και στους θεατές που έδωσαν το παρόν, και ήταν ακόμα περισσότεροι από χθες, εμψυχώνοντας τους αναβάτες!

Η σημερινή μέρα είχε το ίδιο πρόβλημα με την χθεσινή, την ζέστη, κι ένα μικρό κύμα δροσιάς που πήγε να κάνεις την εμφάνισή του, περισσότερο βοήθησε τους θεατές και ελάχιστα τους αγωνιζόμενους.

Enduro2: Το θέαμα που χάρισαν οι αναβάτες της κορυφαίας κατηγορίας, ήταν ανάλογο και στην Ε2 που από την Παρασκευή ακόμα είχε προκαλέσει την εντύπωση. Τελικά σήμερα οι MCCANNEY και GARCIA πήραν τις δύο πρώτες θέσεις, αλλάζοντες έτσι σειρά μεταξύ τους, από εχθές! Ο Guarneri κράτησε την τρίτη θέση, και ο Remes κατάφερε αυτή την φορά να περάσει τον RAUCHENECKER και να πάρει την τέταρτη θέση!

Όσοι ταξίδεψαν μέχρι τα Γρεβενά για τον αγώνα, αποζημιώθηκαν και σήμερα με το θέαμα. Για άλλη μία μέρα έλειψαν σοβαρά ατυχήματα και πτώσεις και η αυλαία του ελληνικού γύρου του παγκοσμίου πρωταθλήματος, έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο! 

 

 

Έτσι έχτισε διαφορά ο Nathan Watson 

Αξίζει συγχαρητήρια ο Βασίλης Σιαφαρίκας, γιατί είχε ενεργό ρόλο στην διοργάνωση όλες αυτές τις μέρες και ταυτόχρονα αγωνίστηκε κανονικά, παρά τις εξοντωτικές συνθήκες που επικρατούσαν

απονομή Enduro Youth

απονομή Enduro Junior

απονομή E2

απονομή EnduroGP

φωτό: Future7Media

Ετικέτες

Stark Future: Θα τρέξει στο Red Bull Erzbergrodeo με την ηλεκτρική Varg

Πρώτη φορά στην ιστορία του, το εμβληματικό Red Bull Erzbergrodeo ανοίγει τις πόρτες του σε ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.
Stark Varg
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/12/2025

Η εταιρεία μετά την αμφιλεγόμενη ανάβαση υψομέτρου στις Άνδεις, ανακοίνωσε ότι θα δώσει το παρών τον Ιούνιο, με αναβάτες τους Eddie Karlsson (που είχε μεγάλη επιτυχία στο Red Bull Romaniacs) και Toby Martyn, σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες enduro παγκοσμίως.

Η Stark Varg, το ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, θα αγωνιστεί υπό κοινούς αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης, παρά τις προφανείς διαφορές στην τεχνολογία.

Η σουηδική εταιρεία μετά την αμφιλεγόμενη ανάβαση υψομέτρου στις Άνδεις, ανακοίνωσε ότι θα δώσει το παρών τον Ιούνιο, με αναβάτες τους Eddie Karlsson (που είχε μεγάλη επιτυχία στο Red Bull Romaniacs) και Toby Martyn, σε έναν από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες enduro παγκοσμίως. Η Stark Varg, το ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, θα αγωνιστεί υπό κοινούς αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης, παρά τις προφανείς διαφορές στην τεχνολογία. Οι συμμετοχές με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα ενταχθούν στην Open Class κατά τη διάρκεια του Prologue Qualification, διεκδικώντας κανονικά πρόκριση για τον κύριο αγώνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stark, “η συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έχει ήδη ενσωματωθεί στην επίσημη διαδικασία εγγραφής αθλητών και στην επικοινωνία της διοργάνωσης”. Η αποδοχή των ηλεκτρικών συμμετοχών σημαίνει και πρακτικές αλλαγές στη διοργάνωση. Στο Erzbergrodeo θα προστεθούν σταθμοί φόρτισης, ενώ η αλλαγή μπαταριών θα γίνεται στο ίδιο σημείο όπου επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου για τις θερμικές μοτοσυκλέτες. Σε αντίθεση με τους αναβάτες των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης, οι ηλεκτρικοί συμμετέχοντες θα έχουν το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το service crew τους στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο, ώστε να πραγματοποιείται η αντικατάσταση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η απόφαση του Red Bull Erzbergrodeo θεωρείται καθοριστική για την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα αγωνιστικά δρώμενα. Αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες  μπορούν πλέον να σταθούν ισότιμα απέναντι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανοίγοντας τον δρόμο και προς άλλες μεγάλες διοργανώσεις. Ο ιδρυτής και CEO του Red Bull Erzbergrodeo, Karl Katoch, δήλωσε, “Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Stark Varg είναι ξεχωριστή για μένα, γιατί είναι η πρώτη ηλεκτρική off-road μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που μπορεί να είναι ανταγωνιστική σχεδόν σε κάθε σύγχρονη διοργάνωση και να διεκδικήσει υψηλές θέσεις. Αυτή η αγωνιστική απόδοση την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και για το R

Οι συμμετοχές με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα ενταχθούν στην Open Class κατά τη διάρκεια του Prologue Qualification, διεκδικώντας κανονικά πρόκριση για τον κύριο αγώνα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stark, “η συμμετοχή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών έχει ήδη ενσωματωθεί στην επίσημη διαδικασία εγγραφής αθλητών και στην επικοινωνία της διοργάνωσης”.

Η αποδοχή των ηλεκτρικών συμμετοχών σημαίνει και πρακτικές αλλαγές στη διοργάνωση. Στο Erzbergrodeo θα προστεθούν σταθμοί φόρτισης, ενώ η αλλαγή μπαταριών θα γίνεται στο ίδιο σημείο όπου επιτρέπεται ο ανεφοδιασμός καυσίμου για τις θερμικές μοτοσυκλέτες.

Varg

Σε αντίθεση με τους αναβάτες των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης, οι ηλεκτρικοί συμμετέχοντες θα έχουν το πλεονέκτημα της υποστήριξης από το service crew τους στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο, ώστε να πραγματοποιείται η αντικατάσταση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Η απόφαση του Red Bull Erzbergrodeo θεωρείται καθοριστική για την εξέλιξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στα αγωνιστικά δρώμενα. Αποτελεί ένα σαφές μήνυμα ότι οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες  μπορούν πλέον να σταθούν ισότιμα απέναντι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανοίγοντας τον δρόμο και προς άλλες μεγάλες διοργανώσεις.

Varg

Ο ιδρυτής και CEO του Red Bull Erzbergrodeo, Karl Katoch, δήλωσε, “Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Stark Varg είναι ξεχωριστή για μένα, γιατί είναι η πρώτη ηλεκτρική off-road μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που μπορεί να είναι ανταγωνιστική σχεδόν σε κάθε σύγχρονη διοργάνωση και να διεκδικήσει υψηλές θέσεις. Αυτή η αγωνιστική απόδοση την καθιστά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και για το Red Bull Erzbergrodeo. Γι’ αυτό και η Stark Varg έχει ήδη αποκτήσει μόνιμη θέση στο γκαράζ μου, με το βλέμμα στραμμένο στις προκλήσεις που έρχονται στο Erzberg.”

Varg

Η συμμετοχή της Stark στο Erzbergrodeo του 2026  αποτελεί ορόσημο για το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στον χώρο των πιο σκληρών off-road αγώνων.

Varg