Η ανταλλαγή ολοκληρώθηκε - O Holcombe στη Honda Racing RedMoto World Enduro Team, o Watson στη Beta [VIDEO]
Για πρώτη φορά ο Holcombe στην κατηγορία Ε1, με τη CRF 250RX του Βρετανού να φέρει τον αριθμό “1”
Από τον
Γιάννη Τσινάβο
2/1/2024
Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα... ανταλλαγή θέσεων σημειώθηκε στο EnduroGP, με τους πρωτοκλασάτους αναβάτες Steve Holcombe και Nathan Watson να αλλάζουν εργοστάσια, και με τον πρώτο να υπογράφει συμβόλαιο με τη Honda στη θέση του Watson, και με τον δεύτερο να μετακινείται στη θέση του πρώτου στην Beta.
Από την μία ο πολυπρωταθλητής του EnduroGP Steve Holcombe θα συνεχίσει την αγωνιστική του καριέρα στην Honda RedMoto Racing Enduro Team όπως σας είχαμε ενημερώσει μετά από την αποχώρηση του από την Beta. Ο Βρετανός το 2024 θα τοποθετήσει στη CRF 250RX τον αριθμό “1”, ενώ για πρώτη φορά θα αγωνιστεί στην κατηγορία E1.
Από την άλλη την θέση του Holcombe στην Beta θα πάρει ο μέχρι πρότινος αναβάτης της ιταλικής εταιρείας που εκπροσωπεί τη Honda στο EnduroGP, Nathan Watson. O Βρετανός ο οποίος ξεκίνησε το 2016 στο Enduro το 2022 κατάφερε να αναδειχθεί νικητής στο ISDE 2022 με την ομάδα της Μεγάλης Βρετανίας, ενώ το 2024 στην Beta θα έχει ως teammate τον Brad Freeman.
Hard Enduro World Championship 2025: - Ο Billy Bolt νικά τον Lettenbichler στον 3ο γύρο του Abestone
Ο Βρετανός της Husqvarna Factory Racing επιστρέφει στην κορυφή με ένα τέλειο αγωνιστικό τριήμερο στην Ιταλία
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
8/9/2025
Στην τρίτη στάση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Hard Enduro 2025, ο Billy Bolt επικράτησε του Mani Lettenbichler σε μια μάχη που έγραψε ιστορία, κατακτώντας προκριματικά, sprint και τον κυρίως αγώνα για ένα αψεγάδιαστο Σαββατοκύριακο
Το Abestone Hard Enduro στην Ιταλία θα μείνει χαραγμένο στην μνήμη του Billy Bolt, ο Βρετανός αναβάτης της Husqvarna ανέβηκε ξανά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας δεύτερο τον κυρίαρχο των τελευταίων ετών, αναβάτη της Red Bull KTM Mani Lettenbichler.
Παρά τις συνεχόμενες επιτυχίες του Γερμανού φέτος σε Erzberg, Romaniacs και τους δύο πρώτους γύρους του HEWC, ο Bolt έδειχνε όλο και πιο κοντά στο επίπεδό του και στην Ιταλία το απέδειξε νικώντας σε όλα τα σκέλη του τριημέρου παίρνοντας τη μεγάλη μάχη στον τελικό.
Ο αγώνας της Κυριακής εξελίχθηκε σε πραγματικό θρίλερ, με τον Bolt και τον Lettenbichler να οδηγούν ώμο με ώμο για πάνω από δύο ώρες, αφήνοντας τον υπόλοιπο συναγωνισμό δυο λεπτά πίσω. Τελικά, στο τελευταίο γύρο, ο Bolt κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία και να κρατηθεί μέχρι τον τερματισμό, μόλις λίγα μέτρα μπροστά από τον Γερμανό.
“Κέρδισα προκριματικά, sprint και τελικό… τι να πω; Δεν αισθανόμουν πολύ καλά όλο το Σαββατοκύριακο, αλλά δούλεψα σκληρά και απέφυγα τα λάθη. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πιέσαμε συνεχώς και είμαι χαρούμενος που ξαναβρίσκομαι σε αυτό το επίπεδο κάνοντας τη ζωή του Mani δύσκολη”, δήλωσε ο Bolt με το χαμόγελο του νικητή.
Από την πλευρά του, ο Lettenbichler παραδέχθηκε: “Τι αγώνας! Πηγαίναμε μπρος-πίσω συνεχώς. Ο Bill οδήγησε εξαιρετικά, αξίζει συγχαρητήρια. Είχαμε καιρό να δώσουμε τέτοια μάχη. Σχεδόν τον είχα στην τελευταία κατηφόρα, προσπάθησα να του κόψω την διαδρομη αλλά είναι… βαριά περίπτωση να τον σπρώξεις! Νομίζω αποδείξαμε ότι είμαστε οι κορυφαίοι του αθλήματος”.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Mitch Brightmore της X-Grip Racing, που ξεπέρασε πτώση της πρώτης μέρας και τερμάτισε αρκετά μπροστά από τον James Moore, ο οποίος σημείωσε την καλύτερη επίδοσή του στο HEWC, αφήνοντας πέμπτο τον “παλιό” Graham Jarvis.
Αντίθετα, μερικά μεγάλα ονόματα έμειναν εκτός. Ο Mario Roman, που είχε ανέβει στο βάθρο στα sprint, αντιμετώπισε ηλεκτρικά προβλήματα από την εκκίνηση και εγκατέλειψε.
Ο τρίτος γύρος του HEWC μας χάρισε έναν από τους πιο έντονους αγώνες της σεζόν και έδειξε πως η μάχη Bolt–Lettenbichler μόνο ολοκληρωμένη δεν είναι.