Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro Καρδίτσα 5ος αγώνας: Νίκη & Τίτλος για Κακολύρη σε αγώνα με πολύ λάσπη

Λίγοι οι τερματισμοί εξαιτίας των συνθηκών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro Καρδίτσα 5ος αγώνας: Νίκη Κακολύρη σε αγώνα με πολύ λάσπη
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

26/11/2023

Μεγάλος ο βαθμός δυσκολίας ή διαφορετικά ένας πραγματικός αγώνας Enduro με τους αναβάτες να παλεύουν για το ποιος θα μείνει όρθιος. Ήλιος με δόντια από πλευράς συνθηκών, χωρίς την χθεσινή βροχή αλλά με πάρα πολύ λάσπη δημιούργησε πολύ δύσκολες συνθήκες με τις συμμετοχές να μειώνονται ακόμη περισσότερο από εχθές.

Φυσικά προστέθηκαν οι αναβάτες του Κυπέλλου Β. Ελλάδος αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να τερματίσει παρά ένα μικρό ποσοστό από αυτούς, εξαιτίας της μεγάλης δυσκολίας.

Το διοργανωτικό κομμάτι της λέσχης που είχε την ευθύνη, έτρεχε να κάνει διορθωτικές παρεμβάσεις στις εναλλασσόμενες συνθήκες και δεν άφησε τα πράγματα στην τύχη τους, αφαιρώντας ή παρακάμπτοντας ανηφόρες και κομμάτια που δημιουργούσαν πρόβλημα. Στο τέλος βέβαια ήταν αδύνατο για αρκετό κόσμο να αποφύγει το καπέλο, την ποινή δηλαδή για τον χρόνο διέλευσης που είχαν.

Με τον Ζώρα και τον Κουζή που εχθές εγκατέλειψαν από μηχανικές βλάβες να μην παίρνουν εκκίνηση σήμερα ο Παναγιώτης Κακολύρης που αγωνίζεται με Beta 490 είναι ουσιαστικά ο πρωταθλητής Ελλάδας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τόσο στην Ε3 όσο και στην γενική κατάταξη! Ήταν ένα περίεργο πρωτάθλημα το φετινό με μεγάλο κενό ανάμεσα στους πρώτους και τελευταίους αγώνες και με περίεργες συνθήκες από πλευράς καιρού αλλά ο Κακολύρης ήταν και τυχερός ήταν όμως και συνεπής εξασφαλίζοντας συνεχώς μία καλή παρουσία που του έδωσε νωρίτερα τον τίτλο!

Ο συντάκτης του MOTO, Κίμων Καράμπελας, πήρε ξανά την δεύτερη θέση στον δεύτερο μόλις αγώνα που τρέχει με το ολοκαίνουριο ΚΤΜ EXC 300 TBI σε έναν αγώνα που παρά την δυσκολία του τον απόλαυσε στο μέγιστο βαθμό καθώς δεν είχε το άγχος του πρωταθλήματος, ξεκινώντας την σεζόν μόλις εχθές, από τον τέταρτο αγώνα.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro Καρδίτσα 5ος αγώνας: Νίκη Κακολύρη σε αγώνα με πολύ λάσπη
Μόλις δεύτερη ημέρα οδήγησης του ΚΤΜ EXC 300 TBI για τον Κίμωνα, 4 φορές πρωταθλητή και συντάκτη στο MOTO

Μακάρι τόσο στον επόμενο αγώνα, όσο και στην επόμενη σεζόν να δούμε περισσότερες συμμετοχές και ένα πρόγραμμα χωρίς τεράστιο κενό σχεδόν μισού χρόνου ανάμεσα στους αγώνες. Το σίγουρο είναι πως το Enduro έχει θέαμα και σήμερα όσοι αψήφησαν τις συνθήκες και το τσουχτερό κρύο που νωρίς το πρωί είχε 2 βαθμούς, είδαν τους αναβάτες να παλεύουν και απόλαυσαν εντουρο-θέαμα με όλη την σημασία.
 

Το Βάθρο Γενικής (EnduroGP) είναι το παρακάτω:

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro Καρδίτσα 5ος αγώνας: Νίκη Κακολύρη σε αγώνα με πολύ λάσπη

Ακολουθούν τα αποτελέσματα γενικής και οι πρώτες φωτογραφίες της ημέρας:

 

Mario Roman-Sherco: Χωρίζουν οι δρόμοι τους αλά M.Marquez-Honda

Νέο ξεκίνημα ψάχνει ο Ισπανός μετά από 9 χρόνια συνεργασίας με τη Sherco Factory Racing
Roman
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/12/2025

Μετά από σχεδόν μία δεκαετία κοινής πορείας, ο Mario Roman και η Sherco τραβούν χωριστούς δρόμους, σε μια απόφαση που αιφνιδίασε αλλά πάρθηκε με κοινή συναίνεση, όπως έγινε με τον M.Mrquez και τη Honda.

Ο Mario Roman επιβεβαίωσε επίσημα την αποχώρησή του από τη Sherco Factory Racing μετά από εννέα ιδιαίτερα επιτυχημένα χρόνια. Η είδηση εξέπληξε τον κόσμο του Hard Enduro, ωστόσο ο ίδιος ξεκαθαρίζει ότι η απόφαση ήταν αμοιβαία και βασισμένη στην κοινή εκτίμηση για όσα πέτυχαν μαζί.

 "Βρίσκομαι σε ένα σημείο της καριέρας μου όπου νιώθω την ανάγκη να εξερευνήσω νέους δρόμους και ευκαιρίες", εξηγεί ο Ισπανός αναβάτης, δίνοντας το στίγμα της επόμενης ημέρας.

Roman

Σε ερώτηση για το αν θα παραμείνει στην εργοστασιακή ομάδα της Sherco την επόμενη σεζόν, ο Roman είναι ξεκάθαρος, λέγοντας, “Ναι, αποφάσισα να μην συνεχίσω με την επίσημη ομάδα της Sherco. Ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση και χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να την πάρω, γιατί ήμασταν μαζί για πάρα πολλά χρόνια. Η ομάδα ήθελε να με κρατήσει και μου πρότεινε ανανέωση συμβολαίου για αρκετές σεζόν, όμως νιώθω ότι βρίσκομαι σε ένα σημείο όπου χρειάζομαι νέες προκλήσεις.”

Οι λόγοι που τον οδήγησαν σε αυτή την επιλογή δεν είναι μόνο αγωνιστικοί. “Μετά από τόσα χρόνια, αρχίζεις να νιώθεις την ανάγκη για κάτι διαφορετικό. Παράλληλα, θέλω περισσότερη ελευθερία στη διαχείριση της καριέρας μου και των προσωπικών μου χορηγών, κάτι που στη Sherco ήταν αρκετά περιορισμένο”.

Παρά την αποχώρηση, ο Roman μιλά με ιδιαίτερα θερμά λόγια για τη γαλλική εταιρεία, “Κοιτάζω πίσω με απόλυτα θετικό τρόπο. Ήταν εννέα απίστευτα χρόνια, γεμάτα αγωνιστικές επιτυχίες και μια πολύ στενή σχέση με όλη την ομάδα. Θα συνεχίσω να μιλάω με σεβασμό για τη Sherco”.

Roman

Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα του από την πρώτη στιγμή, “Θέλω να ευχαριστήσω ειδικά τον Jordan Curvalle, που πίστεψε σε μένα από την αρχή και μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ ως επαγγελματίας. Επίσης τους Marc και Thomas Teissier, αλλά και τους Fabien Planet, David Boulanger και Loris, που ήταν οι άνθρωποί μου μέσα στην ομάδα”.

Ο Roman δεν δίστασε να ασκήσει κριτική στο σύγχρονο μοντέλο εργοστασιακών συμβολαίων, “Ναι, θεωρώ ότι τα σημερινά συμβόλαια είναι υπερβολικά περιοριστικά. Οι αναβάτες πρέπει να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στη διαχείριση της εικόνας τους και των συνεργασιών τους. Στα εργοστασιακά σχήματα είσαι “ντυμένος” από την κορυφή ως τα νύχια και δεν μπορείς ούτε καν να βάψεις το κράνος σου ή να εξατομικεύσεις τον εξοπλισμό σου, κάτι που σε άλλα sport του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι αυτονόητο”.

Roman

Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η ενεργή συμμετοχή του στη WERA , την ένωση αναβατών Hard Enduro (World Enduro Riders Association), “Είναι απαραίτητο οι αναβάτες να έχουν περισσότερη επιρροή και καλύτερες συνθήκες. Η καριέρα μας είναι μικρή και πρέπει να προστατεύεται. Η WERA είναι ένα σημαντικό βήμα προς την επαγγελματοποίηση του Hard Enduro”.

Όσο για το μέλλον; Ο Roman αφήνει σκόπιμα τα χαρτιά του κλειστά, ”Υπάρχουν πράγματα σε εξέλιξη, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω ακόμη. Είμαι ενθουσιασμένος και ανυπομονώ να τα μοιραστώ. Θέλω πάντα να κυνηγάω τις προκλήσεις που με παρακινούν, σε αυτό με έχει εμπνεύσει πολύ και ο Marc Marquez, που άφησε ένα ιστορικό εργοστάσιο και βγήκε από τη ζώνη άνεσής του.”

Roman

Η πρόθεσή του είναι να συνεχίσει κανονικά στο Hard Enduro World Championship, πιθανότατα με ένα πιο ανεξάρτητο εγχείρημα, συμμετέχοντας τόσο σε όλο το πρωτάθλημα όσο και σε κορυφαίους αγώνες όπως το Erzbergrodeo και το Romaniacs.

Roman

Παράλληλα, το project της νεανικής αγωνιστικής ομάδας Sorry Bro junior team συνεχίζεται κανονικά, ενώ νέες δράσεις έρχονται και εκτός αγώνων, με ρόλους πρεσβευτή εταιριών, εξέλιξη προϊόντων, κανάλι YouTube, εκπαιδευτικά camps και ηλεκτρονικό κατάστημα, με  μόνο βέβαιο ότι ο Mario Roman ετοιμάζεται για το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο της καριέρας του, και όπως όλα δείχνουν, θα είναι εξίσου φιλόδοξο και απαιτητικό.