Kawasaki W800 Final Edition 2017: Το τέλος μιας εποχής

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/6/2016

Με μια ανακοίνωση που εμπεριέχει αρκετή δόση συναισθηματισμού, η Kawasaki ανακοίνωσε την παρουσίαση του W800 Final Edition, το οποίο, όπως μαρτυρά η επωνυμία του, σηματοδοτεί το τέλος μιας ολόκληρης σειράς.
Μετά από 50 ολόκληρα χρόνια, από όταν πρωτοβγήκε από τις γραμμές παραγωγής της Kawasaki η πρώτη μοτοσυκλέτα της οικογένειας "W" με τετράχρονο, δικύλινδρο, εν σειρά κινητήρα, το εργοστάσιο του Akashi αποφάσισε να κλείσει το συγκεκριμένο κεφάλαιο της ιστορίας του με μια περιορισμένης παραγωγής έκδοση που θα κυκλοφορήσει ως μοντέλο 2017. Όπως αναφέρει η εταιρεία στο δελτίο τύπου, πρόκειται "για μια τελευταία ευκαιρία για τους ευρωπαίους φίλους της φίρμας, να αποκτήσουν τον σύγχρονο απόγονο της διάσημης οικογένειας W". Οι χρωματικές επιλογές που θα είναι διαθέσιμη αυτή η επετειακή έκδοση, θα είναι το Candy Brown και το Candy Sunset Orange. Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, ενός από τα πιο επιτυχημένα modern classics, παραμένουν αναλλοίωτα, με τον αερόψυκτο δικύλινδρο εν σειρά των 773 κυβικών εκατοστών να κλέβει οπτικά την παράσταση.

Το W1 του 1966


Ο γενάρχης της οικογένειας ήταν το W1, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1966, με έναν κινητήρα 650 κυβικών και απόδοση 50 ίππων, ενώ αποτελούσε και την πρώτη τετράχρονη μοτοσυκλέτα της Kawasaki μεγάλου κυβισμού και υψηλών επιδόσεων, πετυχαίνοντας μια εξαιρετική πορεία, ιδιαίτερα στην αμερικάνικη αγορά.
Το 1998, η Kawasaki θέλοντας να αναβιώσει τον θρύλο του πρώτου W1, παρουσίασε το W650 αντιγράφοντας σε μεγάλο μέρος τον σχεδιασμό και την μηχανολογική κληρονομιά του δημιουργού της οικογένειας, ενώ το 2011 παρουσιάστηκε το W800 διευρύνοντας τα μέλη της.


Πλέον όμως, λόγω των πρόσφατων αυστηρότερων ευρωπαϊκών προδιαγραφών στις οποίες τα W δεν μπορούν να ανταποκριθούν δίχως να χάσουν την πιστότητά τους στην παράδοση, η εταιρεία πήρε την απόφαση να σταματήσει την παραγωγή τους, με την λιτή και αρκετά συναισθηματική δήλωση του κ. Morihiro Ikoma, Διευθυντή Εταιρικού Σχεδιασμού της Kawasaki Motors Europe: "Δεν είναι ποτέ εύκολο να λες αντίο σε έναν παλιό φίλο, ειδικά σε έναν τόσο σημαντικό όσο το W800. Το να αποτείνουμε έναν φόρο τιμής στην οικογένεια των W με αυτή την Final Edition είναι ίσως το πιο ταιριαστό τέλος σε μια μακρά και επιτυχημένη γραμμή μοτοσυκλετών".

Πλατφόρμες delivery: Προσέφεραν μπόνους στους διανομείς τους εν μέσω κακοκαιρίας

Για να συνεχίσουν να κάνουν παραδόσεις παραγγελιών
efood-wolt
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/12/2025

Οι δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής φαγητού στην χώρα μας αγνόησαν την πρόγνωση του καιρού και τα μηνύματα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας που προειδοποιούσαν για ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες δημιούργησαν επικίνδυνες καταστάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας για οδηγούς αυτοκινήτων και αναβάτες φυσικά και προσέφεραν μπόνους στους εργαζομένους τους, για να τους πείσουν να συνεχίσουν να εργάζονται υπό αυτές τις συνθήκες.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, Wolt και efood είχαν προχωρήσει σε παρόμοιες ενέργειες και τις ημέρες που είχε καύσωνα το καλοκαίρι. Τώρα το έκαναν την ίδια ώρα που η Πολιτική Προστασία προειδοποιούσε για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και συνιστούσε να αποφεύγονται οι μετακινήσεις, δίνοντας 70% μπόνους σαν κίνητρο για συνεχίσουν οι διανομείς να εργάζονται θέτοντας σε έξτρα κίνδυνο τη ζωή τους, μαζί με εκείνον που αντιμετωπίζουν από τους κακούς δρόμους.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Σωματείο Εργαζομένων efood της Αττικής καλούσε τον fleet manager της εταιρίας την ώρα της κακοκαιρίας, όμως εκείνος δεν απαντούσε, ενώ και το Σωματείο Wolt Αττικής ζητούσε το κλείσιμο της εφαρμογής. Τελικά η efood έκλεισε την εφαρμογή της με αρκετή καθυστέρηση στις 22:30 το βράδυ, ενώ η Wolt συνέχισε κανονικά την λειτουργία της.

Θέματα σαν κι αυτά αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες μοτοσυκλετιστές και μάλιστα οι εργαζόμενοι των δύο εταιριών έκαναν την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο κοινή στάση εργασίας με μεγάλη συμμετοχή, κοινοποιώντας τα αιτήματα τους σε έναν κοινό αγώνα.