Kymco 650 roadster για το 2017

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/9/2016

Η συνεργασία της Kymco με την Kawasaki δεν είναι κάτι καινούργιο, με πιο πρόσφατο αποτέλεσμα το σκούτερ J300 της Kawasaki, το οποίο όπως το J125 που προηγήθηκε χρονικά, μοιράζεται σχεδόν τα πάντα με το αντίστοιχο Downtown της ταϊβανέζικης φίρμας. Αυτή η συνεργασία φαίνεται πως θα επεκταθεί ακόμη περισσότερο με την επικείμενη παρουσίαση στην Intermot στην Γερμανία ενός roadster από την Kymco, το οποίο θα προέρχεται από το Kawasaki ER-6n, όπως δείχνουν και τα σκίτσα για τις πατέντες που κατέθεσε το εργοστάσιο.
Κι αν δεν είναι σχετικά δύσκολο το να κρυφτεί, έστω κάπως, η ομοιότητα του Downtown με το J κάτω από τα πληθωρικά πλαστικά, στην περίπτωση του νέου μοντέλου είναι εξαιρετικά δύσκολο να μην διαπιστώσει κανείς τα γονίδια του ER-6n, στο πακέτο του νέου roadster.


Ο κινητήρας, το σχεδόν οριζόντια και παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ, η εξάτμιση, το ρεζρβουάρ, το ψαλίδι, η συνολική γεωμετρία, όλα "φωνάζουν" Kawasaki. Παρόλα αυτά, φαίνεται πως έχει γίνει μια σοβαρή προσπάθεια διαφοροποίησης, καθώς το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα, σε αντίθεση με τους παράλληλους σωλήνες του δικύλινδρου της Kawasaki, ενώ και το "μούτρο" έχει έντονες σχεδιαστικές επιρροές από τα naked Benelli Tre. Όπως αναφέραμε, τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά φαίνονται ίδια, αλλά το δικύλινδρο της Kawasaki δείχνει ότι θα διαθέτει ένα ανεστραμμένο πιρούνι και ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, ενώ σαφώς πιο αναβαθμισμένοι σχεδιαστικά δείχνουν και οι τροχοί.
Η λογική λέει ότι ο κινητήρας θα διατηρηθεί ως έχει, προκειμένου να πληροί τις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με απόδοση 72 ίππων στο στρόφαλο στις 8.500 στροφές και τα 6,5 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 7.000.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί τίποτε σχετικά με την μοτοσυκλέτα και όλες οι λεπτομέρειες, σχετικά με την τιμή, την παραγωγή και την κυκλοφορία του στην αγορά, θα ανακοινωθούν στην Έκθεση της Κολονίας, αλλά καθώς οι συγκεκριμένες πατέντες έχουν κατατεθεί στην Ευρώπη, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα εισαχθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Βρετανία: Κάμερα έπιασε μοτοσυκλετιστή με 254 χλμ/ώρα – 12 μήνες στέρηση διπλώματος

Ο Βρετανός αναβάτης θα κάνει καιρό να ξανά οδηγήσει
rider
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/5/2026

Ο Dale Gooderham έχασε την άδεια οδήγησης του για ένα χρόνο, αφού εντοπίστηκε να κινείται με τη μοτοσυκλέτα του με ταχύτητα 254 χλμ/ώρα.

Ο Βρετανός αναβάτης ομολόγησε την ενοχή του για υπερβολική ταχύτητα στο δικαστήριο του Ipswich, αφού πιάστηκε να οδηγεί με 254 χλμ/ώρα το περασμένο καλοκαίρι.

Το περιστατικό έλαβε χώρα στον αυτοκινητόδρομο Α14 στο Creeting St Peter, στις 2:35 μ.μ. στις 29 Ιουλίου 2025, γεγονός που κατέγραψε κάμερα ασφαλείας.

Ο 41χρονος εμφανίστηκε στο δικαστήριο στις 11 Μαΐου 2026 και ομολόγησε την ενοχή του για την κατηγορία της υπερβολικής ταχύτητας. Του αφαιρέθηκε το δίπλωμα οδήγησης για 12 μήνες, του επιβλήθηκε πρόστιμο 120 λιρών, ενώ θα πληρώσει 168 λίρες για έξοδα και επιπλέον χρεώσεις.

Στην Αγγλία οι αναβάτες γνωρίζουν πως υπάρχουν αμέτρητες κάμερες στους δημόσιους δρόμους και έτσι είναι πολύ πιθανό σε περίπτωση υπέρβασης των ορίων να έχουν και τις ανάλογες κυρώσεις. Στον ίδιο δρόμο βαδίζει και η χώρα μας με την τοποθέτηση νέων καμερών στο οδικό δίκτυο, αλλά και με την αυστηροποίηση του Κ.Ο.Κ. Για το ίδιο παράπτωμα στην Ελλάδα, βέβαια, ο παραπάνω αναβάτης θα είχε πληρώσει 2.000 ευρώ πρόστιμο και έναν χρόνο αφαίρεση διπλώματος χωρίς καν να πάει σε δικαστήριο.