Ανακλήσεις μοτοσυκλετών

Ανακαλούνται KTM 690 Duke, Suzuki Inazuma και Yamaha R3/ΜΤ-03
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

2/1/2017

Με δελτία τύπου που εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό σχετικά με ανακλήσεις μοτοσυκλετών που έχουν πουληθεί στη χώρα μας. Οι ανακλήσεις φορούν τρία μοντέλα μοτοσυκλετών: ΚΤΜ 690 Duke, Suzuki Inazuma και Yamaha R3/MT-03.

 

ΚΤΜ 690 Duke

Η εταιρεία KTM South East Europe AE, Επίσημη Αντιπροσωπεία μοτοσυκλετών ΚΤΜ στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης μοτοσυκλετών ΚΤΜ μοντέλο 690 Duke. Η ανάκληση αφορά σε 62 μοτοσυκλέτες, μοντέλα ετών 2012 έως 2016. Στις επηρεαζόμενες μοτοσυκλέτες, λόγω αποκλίσεων στη διαδικασία συναρμολόγησης, ενδέχεται σε μεμονωμένες περιπτώσεις να προκληθεί επαφή μεταξύ της πλεξούδας καλωδίων και του διαμορφωτή του ABS. Μετρήσεις έδειξαν ότι σε περίπτωση πολλαπλού σφάλματος, μπορεί να προκληθεί ηλεκτρική σύνδεση μεταξύ του διαμορφωτή του ABS και της γείωσης του οχήματος μέσω του σωλήνα φρένου. Για να γίνει αυτό, η πλεξούδα καλωδίων πρέπει να έχει υποστεί φθορά λόγω τριβής και να εφάπτεται στο διαμορφωτή του ABS, καθώς και ο σωλήνας του φρένου να είναι ηλεκτρικά αγώγιμος, κάτι που συμβαίνει μόνο σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις. Ένας αγώγιμος σωλήνας φρένου μπορεί να υπερθερμανθεί και τελικά να λιώσει, με πιθανή συνέπεια, τη βλάβη ενός κυκλώματος του συστήματος φρένων. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το
συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργείων μοτοσικλετών ΚΤΜ σε όλη την Ελλάδα, για να διενεργηθεί βελτιωτική εργασία στον διαμορφωτή του ABS/πλεξούδα
καλωδίων, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως
επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας KTM South East Europe AE στο τηλέφωνο 210 55 40 640 ή στο email: [email protected]

 

Suzuki GW 250 Inazuma

Η εταιρεία ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ A.Ε.Β.E., σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης μοτοσυκλετών Suzuki τύπων GW250. Η ανάκληση αφορά σε 270 μοτοσυκλέτες, με αριθμούς πλαισίου από LC6DC111101100567 έως LC6DC111101106212. Αιτία είναι η ακατάλληλη σχεδίαση της μόνωσης του φις έναντι του νερού, μεταξύ της πλεξούδας διακόπτη φρένου και της κεντρικής πλεξούδας. Όταν το φις βρέχεται από νερό, και στην συνέχεια αυτό εισέρχεται στην πλεξούδα, μπορεί να προκληθεί διάβρωση στο εσωτερικό του διακόπτη φρένου. Η συνεχής χρήση υπό αυτές τις συνθήκες μπορεί να προκαλέσει βραχυκύκλωμα στο εσωτερικό κύκλωμα του διακόπτη. Σε ακραία περίπτωση η σχετική ασφάλεια καίγεται και οι λάμπες προβολέα, πίσω φώτων και φρένου δεν θα λειτουργήσουν. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω μοτοσyκλετών, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών μοτοσικλετών Suzuki σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του διακόπτη των πίσω φρένων στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την 24ωρη γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ A.Ε.Β.E. στο τηλέφωνο 210 9988168.

 

Yamaha YZF-R3A – ΜΤ-03Α

Η ανάκληση αφορά τα δύο μοντέλα της Yamaha με αριθμούς B023/4/B/C και B082/3. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει ενδεχόµενο να φθαρεί υπερβολικά το ρουλεµάν της πλάκας πίεσης συµπλέκτη, όταν αυτός χρησιµοποιείται έντονα, µε αποτέλεσµα τη δυσλειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων. Επίσης υπάρχει περίπτωση η εκτονωτική βαλβίδα πίεσης λαδιού να µην λειτουργήσει σωστά λόγω κακού σχεδιασµού της. Αυτό ίσως οδηγήσει σε θραύση των πλαστικών γραναζιών κίνησης της αντλίας λαδιού µε αποτέλεσµα τη διακοπή λειτουργίας της και το κόλληµα του κινητήρα λόγω ανεπαρκούς λίπανσης. Η ανάκληση, σύµφωνα µε έγγραφη δήλωση του διανοµέα της Yamaha στη χώρα µας, αφορά 63 µοτοσυκλέτες, στους ιδιοκτήτες των οποίων θα σταλούν προσωπικές επιστολές.

Cyclone: Στην Ελλάδα η θυγατρική της Zonsen από τη Μototrend SA 

H premium εταιρεία του Zonsen Group - Παρουσίαση στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026
Cyclone έρχεται Ελλάδα από την Mototrend
Από το

motomag

3/12/2025

Η Μototrend SA που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τις Kymco, Voge, Yadea, TGB και Gemini εντάσσει στο portfolio της και τις μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ της Cyclone.

H Cyclone δημιουργήθηκε από τον κολοσσό Zonsen προκειμένου να αποτελέσει το premium brand του κινεζικού ομίλου, εκείνο που θα ηγηθεί της εξάπλωσής του και στις ευρωπαϊκές αγορές με μικρού και μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες και scooter.

Η Zonsen ιδρύθηκε το 1982 και σήμερα κατέχει την Προεδρία του Εμπορικού Επιμελητηρίου Μοτοσυκλετών της Κίνας. Ο όμιλος έχει στην κατοχή του δύο εταιρείες εισηγμένες στο χρηματιστήριο, την Zonsen Power και την Loncin Motor. 

Τα εργοστάσια παραγωγής της Zonsen βρίσκονται σε 5 τοποθεσίες της Κίνας, καθώς και σε Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Μεξικό. Επιπλέον, διαθέτει κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης στον Καναδά και λειτουργεί κοινοπραξίες στην Κίνα με μεγάλους κατασκευαστές όπως το group Piaggio, με το οποίο ανέλαβαν από κοινού την αναδιάρθρωση της Foshan Fosti Investment Service Company, δημιουργώντας τη Zonsen Piaggio Foshan Motorcycle Company Co., Ltd το 2004. 

Η Zonsen απασχολεί πάνω από 20.000 άτομα, με ετήσια έσοδα από πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 6 δισ. ευρώ και με τα προϊόντα της να εξάγονται σε περισσότερες από 100 χώρες. Ο όγκος παραγωγής και πωλήσεων του ομίλου σε μοτοσυκλέτες, κινητήρες και γενικά μηχανήματα τον κατατάσσει μεταξύ των κορυφαίων στον κλάδο, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ενώ τα προϊόντα που παράγει περιλαμβάνουν μοτοσυκλέτες, κινητήρες, ειδικά οχήματα, μηχανήματα κήπου και γεωργικά μηχανήματα. 

Zonsen R&D
Το Κέντρο Τεχνολογίας του Βιομηχανικού Ομίλου Zonsen βρίσκεται στο Chongqing. Ιδρύθηκε το 1999 με αρχικό σκοπό την παροχή τεχνικής υποστήριξης στην έρευνα και ανάπτυξη του Βιομηχανικού Ομίλου Zonsen που σχετίζεται με τη θερμική ενέργεια και τη στρατηγική ενεργειακής ανάπτυξης της Κίνας. 

Με βάση το πρόγραμμα ανάπτυξης και εξέλιξης προϊόντων "PDB" και ακολουθώντας την έννοια υλοποίησης "τρία σε ένα" ο όμιλος έχει δικό του κέντρο σχεδιασμού, δικό του κέντρο μηχανικής και κατασκευής πρωτοτύπων, ενώ διαθέτει και δικό του κέντρο δοκιμών.

Αυτά τα τρία κέντρα ασχολούνται αντίστοιχα με το σχεδιασμό, τη δημιουργία πρωτοτύπων, το σχεδιασμό και τη δημιουργία εργαλείων και διεργασιών παραγωγής καθώς και με τις δοκιμές και την επαλήθευση απόδοσης των τελικών προϊόντων. Περιλαμβάνει 47 διαφορετικές επαγγελματικές ενότητες που καλύπτουν ένα πλήρες φάσμα επιστημονικών κλάδων. Το Κέντρο Τεχνολογίας του Ομίλου διαθέτει σήμερα 769 άτομα επιστημονικό προσωπικό.

Η εταιρεία ήταν από τις πρώτες στον κλάδο που έλαβε πιστοποίηση "3C" και χρησιμοποιεί προηγμένες διεργασίες και εξοπλισμό σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας,  όπως αυτοματοποιημένη συγκόλληση με ρομπότ οκτώ αξόνων. Στη διαδικασία βαφής εφαρμόζεται ρομποτικός έξυπνος ψεκασμός και ρομποτική διπλή σκλήρυνση. Παράλληλα, ο όμιλος έχει συνεργασίες με πάνω από 200 προμηθευτές συμπεριλαμβανομένων των Bosch, Delphi, Brembo και KYB.

Η παρουσίαση της Cyclone στο ελληνικό κοινό και της πλήρους γκάμας των μοντέλων που θα διατίθενται στην Ελλάδα, θα γίνει στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας τον Απρίλιο του 2026.

Ετικέτες