Ανάκληση Honda CB300R, CRF300L / CRF 300 Rally - Για πιθανή διαρροή λαδιού

Αφορά σε μοντέλα 2022 και 2023
Ανάκληση Honda CRF300L, CRF300L Rally, CB300R
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/5/2023

Μέσω του συστήματος RAPEX της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοινώνεται ανάκληση για Honda CB300R, CRF300L / CRF 300L Rally, καθώς οι τάπες σφράγισης των κάρτερ θα μπορούσαν να βγουν από τις θέσεις τους, με αποτέλεσμα να προκληθεί διαρροή λαδιού.

Το καυτό λάδι θα μπορούσε να πέσει στο πίσω λάστιχο, κάνοντας τον αναβάτη να χάσει τον έλεγχο, ή να πέσει στην εξάτμιση και να αναφλεγεί. Η ανάκληση με αριθμό A12/00985/23 αφορά στα CB300R που έχουν κατασκευαστεί στην Ταιλάνδη μεταξύ 19.02.2022 - 02.01.2023 και στα CRF300L / CRF300 Rally που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 08.12.2022 – 12.01.2023.

SK Motorium

Ετικέτες

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025

Ακολουθώντας τα χνάρια του R6, το superbike της Yamaha θα πωλείται μόνο για αγωνιστική χρήση
motomag Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/2/2024

Διαβάσατε στο ΜΟΤΟ πως η Yamaha σκοπεύει να μην προχωρήσει στην εξέλιξη των YZF-R1 και YZF-R1M προκειμένου αυτά να συμμορφωθούν με τις Euro5+ προδιαγραφές, σημαίνοντας ταυτόχρονα το τέλος των πωλήσεων του μοντέλου στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2025.

Μετά τον ντόρο που σήκωσε η συγκεκριμένη είδηση ήρθε και η απάντηση από την ίδια την Yamaha, με την ιαπωνική εταιρεία να επιβεβαιώνει πως τo superbike της θα ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε από το 2020 και μετά το YZF-R6. Με απλά λόγια το R1 θα συνεχίσει να πωλείται ωστόσο από το 2025 και μετά θα χρησιμοποιείται μόνο για αγωνιστική χρήση χωρίς αυτό να μπορεί να βγάλει πινακίδες για το δρόμο.

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025

Η συγκεκριμένη απόφαση της Yamaha έγκειται αφενός στην αλλαγή των προτεραιοτήτων του αγοραστικού κοινού καθώς βλέπουμε πως οι Adventure μοτοσυκλέτες αποτελούν τα τελευταία χρόνια την πρώτη επιλογή των αγοραστών και αφετέρου πως η αγωνιστική εμπλοκή της Yamaha στο WSBK απαιτεί την ύπαρξη του YZF-R1 έστω και χωρίς αυτή να βγάζει πινακίδες (λόγω των κανονισμών που επιβάλουν η αγωνιστική μοτοσυκλέτα να βασίζεται σε έκδοση παραγωγής).

Η φετινή χρονιά ως εκ τούτου θα είναι η τελευταία που θα μπορεί κάποιος να αποκτήσει τα YZF-R1 και YZF-R1M με πινακίδες ωστόσο το θετικό είναι πως το κεφάλαιο του R1 θα συνεχιστεί έστω και αν αυτό σχετίζεται με την αποκλειστική χρήση του μοντέλου στις πίστες.

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025