H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι η εταιρεία BMW HELLAS AE, σε συνεργασία με τη ιεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης μοτοσυκλετών BMW μοντέλα K 1200 GT, K 1200 R, K 1200 R Sport, K 1200 S, K 1300 GT, K 1300 R και K 1300 S.
Η ανάκληση αφορά 541 μοτοσικλέτες, παραγωγής από τον Οκτώβριο 2003 έως τον Οκτώβριο 2010, στις οποίες ενδέχεται να εμφανιστεί δυσκολία κίνησης λόγω διάβρωσης του εδράνου του μοχλού εκτροπής στην πίσω μονάδα ανάρτησης. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το
συγκεκριμένο θέμα. Η BMW HELLAS AE θα ενημερώσει τους κατόχους των συγκεκριμένων μοτοσικλετών, προκειμένου να γίνει αντικατάσταση του μοχλού εκτροπής στην πίσω μονάδα ανάρτησης, χωρίς καμία απολύτως οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το επίσημο δίκτυο εμπόρων της BMW HELLAS AE.
Πλατφόρμες delivery: Προσέφεραν μπόνους στους διανομείς τους εν μέσω κακοκαιρίας
Οι δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής φαγητού στην χώρα μας αγνόησαν την πρόγνωση του καιρού και τα μηνύματα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας που προειδοποιούσαν για ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες δημιούργησαν επικίνδυνες καταστάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας για οδηγούς αυτοκινήτων και αναβάτες φυσικά και προσέφεραν μπόνους στους εργαζομένους τους, για να τους πείσουν να συνεχίσουν να εργάζονται υπό αυτές τις συνθήκες.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, Wolt και efood είχαν προχωρήσει σε παρόμοιες ενέργειες και τις ημέρες που είχε καύσωνα το καλοκαίρι. Τώρα το έκαναν την ίδια ώρα που η Πολιτική Προστασία προειδοποιούσε για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και συνιστούσε να αποφεύγονται οι μετακινήσεις, δίνοντας 70% μπόνους σαν κίνητρο για συνεχίσουν οι διανομείς να εργάζονται θέτοντας σε έξτρα κίνδυνο τη ζωή τους, μαζί με εκείνον που αντιμετωπίζουν από τους κακούς δρόμους.
Σύμφωνα με πληροφορίες το Σωματείο Εργαζομένων efood της Αττικής καλούσε τον fleet manager της εταιρίας την ώρα της κακοκαιρίας, όμως εκείνος δεν απαντούσε, ενώ και το Σωματείο Wolt Αττικής ζητούσε το κλείσιμο της εφαρμογής. Τελικά η efood έκλεισε την εφαρμογή της με αρκετή καθυστέρηση στις 22:30 το βράδυ, ενώ η Wolt συνέχισε κανονικά την λειτουργία της.
Θέματα σαν κι αυτά αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες μοτοσυκλετιστές και μάλιστα οι εργαζόμενοι των δύο εταιριών έκαναν την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο κοινή στάση εργασίας με μεγάλη συμμετοχή, κοινοποιώντας τα αιτήματα τους σε έναν κοινό αγώνα.