Ανάκληση Triumph Bonneville, Street Twin, Speed Twin 900, Street Scrambler και Scrambler 900

Για την τοποθέτηση βάσης στήριξης των καλωδίων των πηνίων - Αφορά 104 μοτοσυκλέτες
Ανάκληση Triumph
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

8/11/2024

Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας και συγκεκριμένα το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Ασφάλειας και Συμμόρφωσης Βιομηχανικών Προϊόντων, ανακοινώνει ότι η κατασκευάστρια εταιρεία TRIUMPH MOTORCYCLES LTD σε συνεργασία με την ΗΛΙΟΦΙΛ Α.Ε., Γενικό αντιπρόσωπο και εισαγωγέα στην Ελλάδα των μοτοσυκλετών TRIUMPH, εκτελεί πρόγραμμα εθελοντικής ανάκλησης ασφάλειας 104 BONNEVILLE, STREET TWIN, SPEED TWIN 900, STREET SCRAMBLER και SCRAMBLER 900, και αφορά σε μοντέλα παραγωγής ετών 2021 έως 2024.

Στα επηρεαζόμενα δίκυκλα, υπό ορισμένες συνθήκες με υψηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος, υψηλό ηλεκτρικό φορτίο και μετακίνηση των καλωδίων, τα καλώδια που καταλήγουν στη φίσα των πηνίων μπορεί έρθουν σε επαφή. Αν συμβεί αυτό, η θερμοκρασία καλωδίων ενδέχεται να ξεπεράσει το όριο αντοχής του συστήματος με αποτέλεσμα τα καλώδια να λιώσουν. Αυτό πιθανόν να προκαλέσει ζημιά στη μοτοσυκλέτα και παράλληλα αυξάνει το ρίσκο ατυχήματος και τραυματισμών. Προς επίλυση του δυνητικού προβλήματος, η Triumph εξέλιξε μια νέα βάση στήριξης καλωδίων, η οποία τα διατηρεί σε σταθερή θέση και απόσταση μεταξύ τους, αποτρέποντας έτσι επαφή που θα μπορούσε να οδηγήσει σε εκδορές, βραχυκύκλωμα ή απογύμνωση με τις προαναφερόμενες συνέπειες.

Μέχρι στιγμής, στην Ελλάδα, δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω δίκυκλων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω προσωπικού email, ώστε να επισκεφθούν τον πλησιέστερο Συνεργάτη του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών δίκυκλων Triumph, προκειμένου, και χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, να τοποθετηθεί προληπτικά η βάση στήριξης των καλωδίων.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με τη Γραμμή Εξυπηρέτησης Πελατών της ΗΛΙΟΦΙΛ Α.Ε. στα τηλέφωνα 2102849200 & 2109240283 ή/και στον σύνδεσμο της ιστοσελίδας της εταιρείας ΕΔΩ.

Ετικέτες

Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα ενάντια στην απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε.

Με στόχο την παραγωγή και πώληση αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών με βιοκαύσιμα και συνθετικά καύσιμα και μετά το 2035
Κινητήρας εσωτερικής καύσης
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2024

Το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα, το μεγαλύτερο κόμμα του Ευρωκοινοβουλίου, ξεκινάει εκστρατεία ενάντια στον στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για απαγόρευση πώλησης οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035!

Όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, το κεντροδεξιό κόμμα EPP ετοιμάζεται να δημοσιεύσει τις θέσεις του πάνω στην προγραμματισμένη απαγόρευση πωλήσεων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης από το 2035, θέλοντας να αντιστρέψει τη συγκεκριμένη απόφαση.

Η κίνηση αυτή έρχεται να προστεθεί στην αυξανόμενη πίεση που δέχονται οι Βρυξέλλες από τα εργοστάσια αυτοκινήτων και τις εθνικές κυβερνήσεις, για επείγουσα βοήθεια στην δοκιμαζόμενη βιομηχανία κατασκευής οχημάτων.

Το EPP αναφέρει πως η απαγόρευση θα πρέπει να αντιστραφεί, ώστε να επιτραπεί η πώληση οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης που θα καίνε βιοκαύσιμα και συνθετικά καύσιμα και μετά το 2035. Παράλληλα, στις θέσεις του EPP περιλαμβάνεται και η κλήση για στήριξη των υβριδικών οχημάτων, και η προστασία των κατασκευαστών από τα συνεχώς αυστηρότερα όρια ρύπων.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, τα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στην Ευρώπη -και όχι μόνο- διανύουν περίοδο κρίσης, με χιλιάδες θέσεις εργασίας να κινδυνεύουν να χαθούν.

Στις αιτίες της κρίσης περιλαμβάνεται η πτώση στη ζήτηση, οι ψηλές τιμές, ο ανταγωνισμός από την Κίνα, και η μη αποδοχή της ηλεκτροκίνησης από το ευρύ κοινό.

Καθώς το EPP έχει σημαντικότατη θέση στο Ευρωκοινοβούλιο, οι θέσεις του είναι καίριες και επηρεάζουν συνήθως σε μεγάλο βαθμό την πολιτική της Ε.Ε.

Ο επικεφαλής της Renault και Πρόεδρος του ACEA Luca de Meo αναφέρει πως “εκείνοι που καθόρισαν τη νέα πολιτική της Ε.Ε. δεν βοήθησαν να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες υποδομών, σταθερών πολιτικών επιδοτήσεων, ενεργειακών τιμών, κ.α.” O De Meο ανησυχεί περισσότερο άμεσα για τα νέα αυστηρότερα Euro όρια CO2 του 2025 (στα αυτοκίνητα αυτά είναι μειωμένα κατά 15% σε σχέση με τα προηγούμενα), αναφέροντας πως υπάρχουν ακόμα δέκα χρόνια για να βρεθεί λύση για την απαγόρευση του 2035.

Στο ίδιο μήκος κύματος, το EPP προτείνει τα νέα Euro όρια στο διοξείδιο του άνθρακα να καθυστερήσουν κατά δύο χρόνια, και να μετακινηθούν από το 2025 στο 2027.

Μέχρι πρότινος οι Βρυξέλλες πρόβαλλαν σθεναρή αντίσταση σε αντίστοιχα αιτήματα με τα παραπάνω, όμως οι πρόσφατες δυσμενείς εξελίξεις με τις μεγάλες εταιρείες όπως τη Volkswagen να ανακοινώνουν σχέδια για κλείσιμο εργοστασίων και χιλιάδες απολύσεις, και με τους επερχόμενους δασμούς που ανακοίνωσε ο Donald Trump για την εισαγωγή αυτοκινήτων στις Η.Π.Α., ίσως να αποτελέσουν σημείο καμπής για τις “πράσινες” πολιτικές της Ε.Ε. όσον αφορά στη βιομηχανία οχημάτων και στους επιθυμητούς τύπους κινητήρων και καυσίμων.

Σημειώστε πως το EPP μετρά μια πρόσφατη νίκη ενάντια στις πράσινες ευρωπαϊκές πολιτικές, αφού τον προηγούμενο μήνα, με βοήθεια από τις κυβερνήσεις των Η.Π.Α. και της Βραζιλίας πίεσε και κατάφερε να καθυστερήσει για έναν χρόνο τουλάχιστον έναν επερχόμενο αυστηρό νόμο για προστασία των δασών!