Αναζήτηση πληροφοριών για τροχαίο δυστύχημα

Στη Λεωφόρο Αλίμου-Κατεχάκη την Πέμπτη 22/9
30/9/2022

Ένα ακόμη θανατηφόρο τροχαίο με θύμα αναβάτη μοτοσυκλέτας συνέβη υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες την Πέμπτη 22/8 στη Λεωφόρο Αλίμου-Κατεχάκη. Ο Δημήτρης Θωμόπουλος αφήνει πίσω του ένα ανήλικο παιδί, και η οικογένεια του αναζητά πληροφορίες από οποιονδήποτε είδε το δυστύχημα.

Ακολουθεί η έκκληση για βοήθεια από την οικογένεια του Δημήτρη Θωμόπουλου:

“Παρακαλώ βοηθήστε… Την Πέμπτη 22/9 και ώρα 16:45 συνέβη το τροχαίο δυστύχημα της φωτογραφίας, στην λεωφόρο Αλίμου-Κατεχάκη στο ρεύμα προς Ηλιούπολη, υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες. Ο οδηγός της μοτοσυκλέτας και πολύ αγαπητός σε όσους τον γνώριζαν, Δημήτρης Θωμόπουλος, ετών 48, σκοτώθηκε ακαριαία, παρότι φορούσε κράνος και ήταν έμπειρος οδηγός.

Ήταν φυσικοθεραπευτής, μέλος και τ. πρόεδρος του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Συλλόγου Φυσικοθεραπευτών Ελλάδος, μέλος της Ολυμπιακής Ομάδας κανόε-καγιάκ, εθελοντής διασώστης και ορειβάτης-αναρριχητής. Άφησε πίσω του ανήλικο τέκνο 20 μηνών, σύζυγο και απαρηγόρητους όλους τους οικείους και φίλους του. Παρακαλείται θερμά, όποιος αυτόπτης του δυστυχήματος να επικοινωνήσει για οποιαδήποτε πληροφορία, όσο ασήμαντη κι αν φαίνεται, με την οικογένεια του εκλιπόντος, στα τηλέφωνα 6977-200743 και 697-4946347 ή με την Τροχαία Αθηνών, στο τηλέφωνο 210-5284059.

Σας παρακαλούμε να αντιγράψετε την είδηση στον τοίχο σας και να κοινοποιήσετε, όπου μπορείτε. Οποιαδήποτε πληροφορία είναι πολύ σημαντική.

Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ.”

FIM - Ξεκινά το 2ο στάδιο του σετ προδιαγραφών της για κράνη μοτοσυκλέτας

Πιο αυστηρές δοκιμές και επέκταση και στα Off-Road κράνη
8/12/2022

Το πρόγραμμα FRHP (Fim Racing Homologation Program) έκανε το ντεμπούτο του το 2016, για να εξελίξει και να προτείνει το υψηλότερο επίπεδο προστασίας κρανών μοτοσυκλέτας για τα “ασφάλτινα” Πρωταθλήματα της FIM. Τώρα η FIM περνά στο 2ο στάδιο του προγράμματος, με αυστηρότερες προδιαγραφές ασφαλείας, που θα αφορούν για πρώτη φορά και τα Off-Road κράνη.

Το πρώτο κράνος που εγκρίθηκε από τη FIM για το MotoGP ανακοινώθηκε τον Ιούνιο του 2019, ενώ τον Ιανουάριο του 2020 οι εγκρίσεις συνεχίστηκαν και για τα υπόλοιπα “ασφάλτινα” Πρωταθλήματα της Ομοσπονδίας.

Μετά από 4 σεζόν εγκρίσεων, η FIM δηλώνει περήφανη για τα οφέλη του FRHPhe-01, αναφέροντας πως το πρόγραμμα αύξησε δραματικά το επίπεδο ασφαλείας των αναβατών της. Ένα πρόγραμμα που περιελάμβανε δοκιμές κρανών σε ατυχήματα χαμηλών, μεσαίων και υψηλών ταχυτήτων ευθείας πρόσκρουσης, σε ατυχήματα πλάγιας πρόσκρουσης και διείσδυσης, δίνοντας την έγκριση του σε 40 κράνη από 22 κατασκευαστές, που θα βρείτε ΕΔΩ.

Μέσα από τη στενή συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα μέλη του προγράμματος και με το εγκεκριμένο εργαστήριο δοκιμών της FIM (Impact Laboratory στο Πανεπιστήμιο της Σαραγόσα), ξεκίνησε το 2ο στάδιο του προγράμματος (FRHPhe-02).

Το νέο στάδιο εστιάζει και στα Off-Road κράνη, με προδιαγραφές FIM για τα αθλήματα του Motocross, του Enduro, του Speedway και του Cross-Country.

Οι δοκιμές των κρανών για το δεύτερο στάδιο του προγράμματος FRHP της FIM σχεδιάστηκαν με τη συνεργασία των κατασκευαστών κρανών, ώστε να δημιουργηθεί ένα νέο σετ προδιαγραφών που θα ξεπερνά κατά πολύ όλα τα υπόλοιπα σετ της αγοράς (πχ. UN ECE 22.06, Snell M2020, JIS T8133), αλλά και τις το FRHPhe-01.

Οι αυστηρότερες προδιαγραφές του FRHPhe-02 θα περιλαμβάνουν νέες δοκιμές, νέες συγκρούσεις και θα έχουν υψηλότερες απαιτήσεις. Δοκιμές όπως συγκρούσεις με πλάγια αμόνια, δοκιμές εναντίον ημισφαιρικών αμονιών -για να μετρηθούν οι περιστροφικές δυνάμεις -θυμίζοντας τα πρότυπα Mips (Multi-directional Impact Protection System)-, δοκιμές γρήγορης αφαίρεσης μαξιλαριών κράνους, και εισαγωγή ενός Κριτηρίου Κατάγματος Κρανίου -Skull Fracture Criterion (SFC).

Η FIM σκοπεύει να συνεχίσει να αυξάνει τα επίπεδα ασφαλείας για τους αναβάτες της -και φυσικά για οποιονδήποτε άλλο αναβάτη, καθώς τα εγκεκριμένα κράνη της διατίθενται στο εμπόριο-, με το νέο σετ προδιαγραφών FRHPhe-02 να περνά στη φάση της “ισχυρής σύστασης” το 2025 και να γίνεται κατόπιν υποχρεωτικό από το 2026 για όλους τους αγωνιζόμενους της FIM -εκτός από τους αναβάτες Trial, Pedelecs, SSV και Streamliners.

Όπως με το FRHPhe-01, μια ετικέτα έγκρισης της FIM θα βρίσκεται ραμμένη στο λουράκι του κάθε κράνους που θα έχει πάρει τη σφραγίδα της Ομοσπονδίας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφθείτε το site του FRHP, ΕΔΩ.