Andrea Dovisiozo - Έσπασε τον καρπό του στο ΜΧ

Και χτύπησε ελαφρά και στο πρόσωπο
Ο Andrea Dovizioso έσπασε τον καρπό του σε προπόνηση motocross
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2022

 

Ο Andrea Dovizioso είχε μια άσχημη πτώση κατά τη διάρκεια προπόνησης Motocross, με αποτέλεσμα να σπάσει τον δεξιό καρπό του, αλλά και να χτυπήσει ελαφρά στο πρόσωπο.

Ο πρώην πιλότος του MotoGP έπεσε στην πίστα ΜΧ του Fermo, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου και εγχειρίστηκε και πήρε εξιτήριο με τον δεξιό του καρπό σε νάρθηκα.

Τα νέα για την πτώση του “DesmoDovi” ανέβασε ο ίδιος στη σελίδα του στο fb, όπου αναφέρει τα εξής: “Υπάρχει αυτή η νέα μόδα με τους αναβάτες ΜΧ, να δείχνουν τα σπασίματα τους. Έτσι κι εγώ, που αισθάνομαι εν μέρει αναβάτης ΜΧ, δεν μπορούσα να μην είμαι στη μόδα… και αποφάσισα να σας δείξω το κάταγμα στον καρπό μου.

Έζησα μερικές ώρες φόβου, αλλά αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού. Το σημαντικό είναι πως είμαι καλά και δεν έπαθα κάποια μόνιμη βλάβη.”

Κατόπιν, ο Ιταλός αναβάτης δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους γιατρούς του νοσοκομείου Murri στο Fermo, τους υπεύθυνους της πίστας Crossodromo Catini in Ponzano di Fermo, που τον βοήθησαν μετά την πτώση του, τον φυσιοθεραπευτή του, Fabrizio Bora, και τον φίλο του Yuri.

“Τώρα θα κάνω ένα μικρό διάλειμμα. Τα λέμε στην πίστα σε ένα μήνα, για να συνεχίσουμε τη δουλειά για τους στόχους του 2023.”

Περαστικά Andrea!

Μοτοσυκλετιστική συγκέντρωση στο Λονδίνο για το βρετανικό ζευγάρι που βρίσκεται φυλακισμένο στο Ιράν

Ως μέτρο άσκησης πίεσης στη βρετανική κυβέρνηση
foreman
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/5/2026

Μοτοσυκλετιστές καλούνται σε συγκέντρωση σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους κρατούμενους Βρετανούς υπηκόους Lindsay και Craig Foreman, οι οποίοι εκτίουν επί του παρόντος ποινή δέκα ετών σε μία από τις πιο διαβόητες φυλακές του Ιράν με την κατηγορία της κατασκοπείας. 

Σας είχαμε ενημερώσει για το ζευγάρι από το Sussex που συνελήφθη τον Ιανουάριο του 2025, ενώ διέσχιζαν το Ιράν στο πλαίσιο του παγκόσμιου ταξιδιού τους και κατηγορήθηκαν για κατασκοπεία με ποινή φυλάκισης δέκα ετών. Το ζευγάρι μάλιστα βρίσκεται στη φυλακή Εβίν της Τεχεράνης, που έχει καταδικαστεί επανειλημμένα για συστηματικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

foreman

Για τον λόγο αυτόν μοτοσυκλετιστές καλούνται να συγκεντρωθούν στο Λονδίνο, σε ένδειξη αλληλεγγύης προς το ζευγάρι. Η δράση έχει προγραμματιστεί για τις 20 Μαΐου, σηματοδοτώντας τα 500 ημέρες κράτησης στη χώρα. Οι διοργανωτές θα παραδώσουν στην κυβέρνηση και τις 67.000 υπογραφές που έχουν μαζευτεί (μέχρι στιγμής) και ζητούν την ανάληψη πιο δυναμικών ενεργειών για την απελευθέρωση του ζευγαριού.

Ο Craig Foreman μίλησε στο MCN μέσω τηλεφώνου και δήλωσε: “Ο Joe (γιος του ζευγαριού) και εγώ σκεφτήκαμε την ιδέα να ενώσουμε την κοινότητα των μοτοσυκλετιστών. Θέλουμε [η κυβέρνηση] να συνειδητοποιήσει ότι είμαστε ακόμα εδώ. Ζούμε αυτή τη ζωή, φυλακισμένοι για κάτι που δεν έχουμε κάνει. Υπάρχουν φίλοι και συγγενείς που μας στηρίζουν και η κυβέρνηση ξέρει ότι είμαστε αθώοι, αλλά έχω την αίσθηση ότι επιλέγουν να μην αναλάβουν δράση. Πιστεύω ότι μπορούν να κάνουν κάτι. Δεν πρόκειται μόνο για μένα και τη Lindsay. Μόνο στο κτίριό μου υπάρχουν 150 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 18 ανθρώπων διαφορετικών εθνικοτήτων που βρίσκονται στην ίδια θέση με εμάς. Υπάρχει μια πολύ ευρύτερη εικόνα εδώ."

Η οικογένεια ελπίζει να δει 100 ή περισσότερες μοτοσυκλέτες να συμμετέχουν εκείνη την ημέρα και οι αναβάτες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ. Η συγκέντρωση θα γίνει στο φημισμένο Ace Cafe του Λονδίνου, θα περάσει από την Ιρανική Πρεσβεία, στη συνέχεια από το Hyde Park Corner και θα καταλήξει στο Westminster πριν από τη συνάντηση με την κυβέρνηση.

Η εκστρατεία διοργανώνει επίσης μια καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων για την κάλυψη των τρεχουσών δαπανών και μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 14.700 λίρες.

 

Ετικέτες