Αντικλεπτική νομοθεσία για τα δίκυκλα

Έγινε η πρώτη επίσημη και σοβαρή κουβέντα με τους κατασκευαστές
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/1/2018

Μια είδηση με ιδιαίτερη αξία μας έρχεται από την Μ. Βρετανία, όπου ο δήμαρχος του Λονδίνου πραγματοποίησε ειδική σύσκεψη με πολλούς εκπροσώπους εργοστασίων, με θέμα την αντικλεπτική προστασία των δικύκλων. Τον προηγούμενο χρόνο, μονάχα στο Λονδίνο γινόντουσαν 65 κλοπές δικύκλων κάθε μέρα, δηλαδή 14.000 συνολικά. Τα στοιχεία πραγματικά σοκάρουν, όπως το γεγονός ότι περισσότερα από 24.000 ληστείες, φόνοι και άλλου είδους ποινικά αδικήματα, πραγματοποιήθηκαν με κλεμμένα δίκυκλα. Στην σύσκεψη παραβρέθηκαν οι επικεφαλείς των Honda, Suzuki, Yamaha, BMW, και Piaggio, όπου τους ζητήθηκε να πάρουν ειδικά μέτρα προστασίας κατά της κλοπής των δικύκλων, ανάμεσά τους και ο εξοπλισμός τους με συστήματα εντοπισμού GPS.

Ουσιαστικά ο δήμαρχος του Λονδίνου προσπάθησε σε συνεργασία με τους κατασκευαστές να δημιουργήσει ένα νομικό πλαίσιο, που να καθορίζει με σαφήνεια τον υποχρεωτικό αντικλεπτικό εξοπλισμό των δικύκλων. Γενικά οι κανονισμοί ασφαλείας και οι προδιαγραφές για τα οχήματα, που ψηφίζουν κατά καιρούς οι πολιτικοί, δεν έχουν μεγάλη σχέση με την πραγματικότητα. Όμως αυτή τη φορά φαίνεται ότι τα πράγματα πάνε να γίνουν με τον σωστό τρόπο. Θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον πως θα εξελιχθεί αυτή η ιστορία και ποια θα είναι τα αποτελέσματά της.

Γιατί όσο η Αγγλία παραμένει μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οποιαδήποτε εξέλιξη μας αφορά άμεσα. Και στο μέλλον όμως -όποιο κι αν είναι αυτό- οι κατασκευαστές δύσκολα θα έχουν διαφορετικές εκδόσεις, προτιμώντας να υπάρχει κοινή γραμμή

 

Η υπερβολή που πιάνει τους Άγγλους, πολλές φορές δεν συνοδεύεται από πρακτικό αποτέλεσμα κι απλά επιβεβαιώνει τον πανικό στον οποίο βρίσκονται..

Προς το παρόν φαίνεται ότι το Λονδίνο πρωτοπορεί στη μάστιγα της κλοπής δικύκλων. Η ανάμειξη των πολιτικών σε αυτή την ιστορία μας κάνει φυσικά κάπως επιφυλακτικούς, αλλά ας μην βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα. Το σίγουρο είναι πως δηλώνουν πλέον την αδυναμία να πατάξουν το έγκλημα αυτό με την αστυνόμευση, και μάλιστα στην μητρόπολη που χαρακτηρίζεται ως κορεσμένη από κάμερες παρακολούθησης. Ο Δήμαρχος δείχνει πως βρίσκεται σε τέλμα και ζητά από τις εταιρίες μία νέα λύση.. Οι προθέσεις είναι καλές και αξίζουν την υπομονή μας, ιδιαίτερα από την στιγμή που εκεί τα πράγματα κινούνται με διαφορετικές ή μάλλον κανονικές ταχύτητες, σε σύγκριση με τα δικά μας τραγικά δεδομένα.

Για να αντιληφθείτε το μέγεθος του προβλήματος, δείτε στο παρακάτω άρθρο, πως "κάνουν φτερά" οι Panigale μέρα μεσημέρι...
Δεν αφήνεις στους δρόμους του Λονδίνο μία Panigale

 

Η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος δώρισε δύο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες Can-Am στην ελληνική αστυνομία

Πρόκειται για μία Can-am Pulse και μία Origin
Can
Από το

motomag

18/12/2025

Σήμερα στις 18 Ιανουαρίου 2025 η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος έκανε δωρεά στην Ελληνική Αστυνομία δύο Can-Am  ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος συγκεκριμένα δώρισε τα μοντέλα:

Μία Can-Am Pulse,που προσφέρει αυτονομία έως και 160 χιλιόμετρα και φέρει ηλεκτρικό κινητήρα με μέγιστη απόδοση 35 kw και επιτάχυνση 0-100 σε 3,8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε 50 λεπτά σε φορτιστή λειτουργίας 3.

Pulse

Μπροστά βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι της KYB διαμέτρου 41 mm και διαδρομής 140 mm και πίσω αμορτισέρ της SACHS με διαδρομή 140 mm. Στα φρένα βρίσκουμε διπίστονη δαγκάνα της J.Juan με δίσκο 320 mm μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα J.Juan με δίσκο 240 mm πίσω.

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, διαφορετικά riding modes, traction control, όπισθεν, ABS, φώτα LED, προστατευτικό αλυσίδας, ενώ η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 177 κιλά.

Μία Can-Am Origin,που προσφέρει αυτονομία έως και 145 χιλιόμετρα και φέρει ηλεκτρικό κινητήρα με μέγιστη απόδοση 35 kw και επιτάχυνση 0-100 σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ και η Origin μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε 50 λεπτά σε φορτιστή λειτουργίας 3. Μάλιστα η μοτοσυκλέτα φέρει αναρτήσεις της KYB με μεγάλες διαδρομές (255 mm) για να μπορεί να κινηθεί και στο χώμα. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε διπίστονη δαγκάνα της J.Juan με δίσκο 320 mm μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα J.Juan με δίσκο 240 mm πίσω.

Origin

Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, διαφορετικά riding modes, traction control, όπισθεν, ABS, φώτα LED, προστατευτικό αλυσίδας, ενώ η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πλαίσιο. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 187 κιλά.

Μάλιστα πίσω ακριβώς από τον Πρόεδρο του Ομίλου διακρίνει κανείς και το ελληνικό ηλεκτρικό scooter NOOS που κατασκευάζεται από τον όμιλο Πέτρος Πετρόπουλος και έχει πάρει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου.