Αποχωρεί από την κεφαλή της KTM ο Stefan Pierer! Νέος CEO ο Gottfried Neumeister

Όλα βάση προγράμματος
Αποχωρεί από την κεφαλή της KTM ο Steran Pierer! Νέος CEO ο Gottfried Neumeister
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

24/1/2025

Σε μία κίνηση που περίμεναν παράγοντες της αγοράς αλλά θα φανεί ως μία σημαντική αλλαγή στο ευρύ κοινό που θα σηματοδοτήσει την επιστροφή στην κανονικότητα για την KTM, προχώρησε σήμερα η KTM AG ανακοινώνοντας την αλλαγή CEO.

Σε κάθε περίπτωση είναι μία ιστορική στιγμή καθώς ο Stefan Pierer ανέλαβε την χρεωκοπημένη, δίχως προσανατολισμό και με ασαφή γκάμα KTM το 1992 και την μεταμόρφωσε στην παγκόσμια ηγέτιδα του off road και έπειτα στον μεγαλύτερο Ευρωπαίο κατασκευαστή.

Από σήμερα παραδίδει την σκυτάλη στον μέχρι πρότινος Co-CEO  Gottfried Neumeister και ο ίδιος ο Pierer θα παραμείνει μέλος του Executive Board και μέλος της οικογένειας της KTM.

«Για εμένα η KTM ήταν πάντα κάτι περισσότερο από μία εταιρεία, ήταν το πάθος μου, η αποστολή μου στη γη και η οικογένειά μου. Η απόφαση να παραδώσω τα ινία δεν ήταν εύκολη. Είμαι βαθιά πεπεισμένος πως ο Gottfried Neumeister με την στρατηγική του, την διορατικότητά του και την αφοσίωσή του, είναι η κατάλληλη επιλογή να ηγηθεί της KTM και να την οδηγήσει στο μέλλον» δήλωσε ο Stefan Pierer.

Ο Gottfried Neumeister φέρνει εκτεταμένη εμπειρία στην διαχείριση μεγάλων εταιρειών και κυρίως στην αναδιάρθρωση τους, την τελευταία φορά το έκανε σε όμιλο με 12.000 θέσεις εργασίας, πάνω από 2 φορές μεγαλύτερο από την KTM.

«Ο Stefan Pierer έχει δημιουργήσει μία μοναδική εταιρεία που αντανακλά το πάθος και το πνεύμα πρωτοπορίας σε όλους τους εργαζομένους. Την διατήρηση αυτή της κληρονομιάς και ταυτόχρονα την πορεία προς τα εμπρός θα τα αντιμετωπίσω ως την δική μου αποστολή από εδώ και πέρα. KTM σημαίνει θάρρος, πρωτοπορία και πάθος, αξίες που θα πρέπει να συνεχίσουμε να ζούμε με αυτές και να χτίσουμε πάνω τους για το μέλλον. Μαζί σαν ομάδα θα συνεχίσουμε να δυναμώνουμε και να στηρίζουμε την KTM θέτοντας νέα πρότυπα στον δρόμο προς την κατασκευή των καλύτερων μοτοσυκλετών του κόσμου»!

Είμαι βέβαιος πως ο περισσότερος κόσμος θα ζητωκραυγάσει και θα χαιρετήσει την αλλαγή αυτή ως το πρώτο βήμα προς την επιστροφή της KTM στην σωστή πορεία και μαζί και οι πιστωτές που είναι ο μόνος τρόπος να δεχτούν το πλάνο αναδιάρθρωσης να το υλοποιήσει ένας νέος CEO. Στην πράξη όμως είναι άλλο ένα βήμα ενός καλά μελετημένου πλάνου που ο ίδιος ο Pierer έχει σχεδιάσει καιρό πριν. Ο Gottfried Neumeister είναι δική του επιλογή, έχει έρθει τον Ιούλιο με στόχο να αναλάβει την αναδιάρθρωση σε ένα απότομοι -φάνηκε τότε- άδειασμα του Sigl. Ο Neumeister ανέλαβε μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο χρέη Co-CEO και ήταν από την αρχή προμελετημένο να πάρει στα χέρια του την KTM AG. Μεγάλη πιθανότητα να την παραδώσει πίσω μετά από δύο οικονομικές σεζόν ή στον επόμενο, σε κάθε περίπτωση το πλάνο εξυγίανσης που υλοποιεί η KTM, βαδίζει βάση προγράμματος χωρίς να έχει παρεκκλίνει μέχρι στιγμής!

Καλλιθέα: Μοτοσυκλετιστής παρέσυρε πεζή και σκοτώθηκε καταλήγοντας σε σταθμευμένο όχημα [Video]

Σοκαριστικό δυστύχημα σε διάβαση πεζών με αιτία την ταχύτητα το βράδυ της Πέμπτης 4/6
kallithea accident
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

5/6/2026

Τραγικό τροχαίο σημειώθηκε την Πέμπτη 4 Ιουνίου λίγο πριν τις 22:00 στη λεωφόρο Θησέως στην Καλλιθέα στο ρεύμα καθόδου προς Μοσχάτο, όταν μοτοσυκλετιστής παρέσυρε ηλικιωμένη γυναίκα που διέσχιζε διάβαση πεζών, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και εκσφενδονίστηκε στο αντίθετο ρεύμα για να καταλήξει σε παρκαρισμένο αυτοκίνητο, όπου σκοτώθηκε ακαριαία.

Ο 28 ετών αναβάτης κατέβαινε τη Θησέως με πολύ μεγάλη ταχύτητα, κάτι που επιβεβαιώνεται από βίντεο κάμερας ασφαλείας στο σημείο του συμβάντος, ενώ η γυναίκα διέσχιζε εκείνη τη στιγμή τη λεωφόρο από διάβαση πεζών χωρίς φανάρι.

Όταν αντελήφθη τη μοτοσυκλέτα να έρχεται προς το μέρος της προσπάθησε να τρέξει τα τελευταία 2-3 μέτρα προς τη νησίδα στη μέση της λεωφόρου, ωστόσο ο αναβάτης είχε ήδη κινηθεί προς το αριστερό άκρο του δρόμου για να την αποφύγει, με αποτέλεσμα να την παρασύρει.

Στη συνέχεια έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και λίγο παρακάτω χτύπησε το κράσπεδο της νησίδας που χωρίζει τα δύο ρεύματα κατεύθυνσης της Θησέως, εκσφενδονίστηκε πάνω από αυτή και σύρθηκε στην άσφαλτο ως το απέναντι πεζοδρόμιο όπου χτύπησε πάνω σε σταθμευμένο αυτοκίνητο. Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος, μάλιστα κατά κάποιες αναφορές η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που ο αναβάτης διαμελίστηκε. Η 72χρονη γυναίκα φέρεται να έχει τραυματιστεί ελαφριά.

Υπάρχουν αναφορές για κόντρα μεταξύ μοτοσυκλετών ή για καταδίωξη, ωστόσο τίποτε από αυτά δεν επιβεβαιώνεται προς ώρας. Τα μόνα δεδομένα είναι πως η πεζή περνούσε νόμιμα τον δρόμο από τη διάβαση και πως ο μοτοσυκλετιστής είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα, κάτι που φαίνεται καθαρότατα στο βίντεο, εξηγώντας γιατί αμφότεροι αντιλήφθηκαν ο ένας τον άλλο όταν ήταν πια πολύ αργά.

Με τη φόρα που είχε μαζέψει η μοτοσυκλέτα ήταν πρακτικά αδύνατο να προλάβει να φρενάρει προς της διάβασης, ως προβλέπει ο ΚΟΚ (άρθρο 43, παράγραφος 2): “οι οδηγοί υποχρεούνται να πλησιάζουν στη διάβαση με μικρή ταχύτητα ώστε να μην εκθέτουν σε κίνδυνο τους πεζούς. Αν πεζοί χρησιμοποιούν ή ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν τη διάβαση, οι οδηγοί ακινητοποιούν το όχημά τους μέχρι να εξέλθουν της διάβασης οι πεζοί.”

Ας ευχηθούμε αυτό να είναι το τελευταίο δυστύχημα στους δρόμους κι ας καταλάβουμε επιτέλους πως η υπερβολική ταχύτητα μέσα σε κατοικημένες περιοχές κοστίζει ζωές. Το συμβάν της Πέμπτης θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί πολύ χειρότερα αν σκεφτούμε πως αναβάτης και μοτοσυκλέτα διέσχισαν διαγώνια, εκτός ελέγχου και με φόρα όλο το αντίθετο ρεύμα της Θησέως χωρίς να συγκρουστούν με επερχόμενα οχήματα, γεγονός που καθαρά από τύχη δεν προκάλεσε περισσότερα θύματα.

UPDATE:

Οι αρχικές αντικρουόμενες μαρτυρίες για την παρουσία και την εμπλοκή ή όχι της αστυνομίας, ξεκαθάρισαν τις επόμενες ημέρες μετά το φρικτό δυστύχημα.
Περισσότερα εδώ