Αποσύρεται από EICMA και INTERMOT η KTM!

Απόφαση με γνώμονα την υγεία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/4/2020

Η KTM επαναπροσδιορίζει την επικοινωνιακή στρατηγική της για το 2020, λαμβάνοντας καίριες αποφάσεις, απέναντι στην σαρωτική επίδραση της πανδημίας COVID-19 στους τομείς της δημόσιας υγείας, την επιχειρηματικότητα, την κοινωνία και προφανώς και την αγορά μοτοσυκλέτας. Για το καλό της υγείας των υπαλλήλων και των πελατών της, η εταιρεία αποσύρεται από όλα τα παγκόσμια σαλόνια για το υπόλοιπο της χρονιάς, συμπεριλαμβανομένων των πολύ βασικών εκθέσεων της Intermot στην Κολονία και την EICMA στο Μιλάνο.

Ο προγραμματισμός αυτών των εκδηλώσεων είναι τώρα μετέωρος, εξαιτίας των απαγορεύσεων για συγκεντρώσεις και μετακινήσεις που αυτή την στιγμή δεν είναι βέβαιο για το πότε θα πάψουν να ισχύουν.

Κάθε χρόνο ολοένα και περισσότεροι επισκέπτες περνούν τις πύλες των εκθέσεων αυτών και συνωστίζονται για πολλές – πολλές ημέρες. Για αυτό και η KTM AG αποφάσισε να απέχει ως ένα μέτρο προφύλαξης για γρηγορότερη και ομαλότερη επιστροφή σε κανονική δραστηριότητα.

Στην ανακοίνωσή της, η KTM τονίζει πως βάση των αξιών που πρεσβεύει δεν αφήνει πίσω της τίποτα από όλα όσα ετοίμαζε για το 2020 και το 2021, και θα αναζητήσει νέους τρόπους να αναδείξει τα νέα της μοντέλα όταν έρθει η ώρα. Η διοίκηση της KTM AG θέλει να τονίσει πως οι μήνες που διανύουμε κι αυτοί που έρχονται, είναι μία μικρή πίεση στην μανέτα του φρένου, αλλά τα χέρια είναι έτοιμα να γυρίσουν την γκαζιέρα για το υπόλοιπο του 2020!

Ο CMO της KTM AG, κ.Hubert Trunkenpolz, δήλωσε: «Οι Εκθέσεις είναι ορόσημα και θεμελιώδη στοιχεία της βιομηχανίας μοτοσυκλέτας, αλλά στην δεδομένη κατάσταση οι δημόσια υγεία και η υγεία του προσωπικού μας αποτελούν σημαντικότερες προτεραιότητες για τους επόμενους μήνες. Ακολουθούμε αυτή την στρατηγική όχι με ελαφρά καρδιά και θα ήμασταν ιδιαίτερα χαρούμενοι αν οι διοργανωτές, και πιο συγκεκριμένα η EICMA, θα σκεφτόταν να αναβάλει για το 2021 την διοργάνωσή της, όταν ελπίζουμε και αναμένουμε η κατάσταση αυτή να έχει περάσει και να έχουμε επιστρέψει στην κανονικότητα»

στιγμιότυπο που τραβήξαμε τον περασμένο Νοέμβριο στην EICMA, από το πάντα ασφυκτικά γεμάτο περίπτερο της KTM AG

 

Ηλεκτρικά πατίνια: Έρχονται αυστηρότεροι έλεγχοι και νέα νομοθετική ρύθμιση

Με αφορμή το πρόσφατο θανατηφόρο ατύχημα στην Ηλεία - Την απαγόρευσή τους θέλει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη!
ΕΠΗΟ
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/5/2026

Νέα νομοθετική παρέμβαση για τη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών στην Ελλάδα προανήγγειλε ο διαχρονικός υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με φόντο τα αυξανόμενα περιστατικά ατυχημάτων αλλά και τον προβληματισμό γύρω από την ασφαλή συνύπαρξη των συγκεκριμένων μέσων μικροκινητικότητας με πεζούς, ποδηλάτες και όλων των υπόλοιπων οχημάτων στο αστικό περιβάλλον.

Μιλώντας σήμερα το πρωί (Τρίτη 5 Μαΐου) στο Mega Channel, ο υπουργός αποκάλυψε πως βρίσκεται υπό επεξεργασία νέο θεσμικό πλαίσιο που θα αφορά ειδικά τα ηλεκτρικά πατίνια, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως "με νόμο θα καθιερώσουμε πεζόδρομους για πατίνια", διευκρινίζοντας παράλληλα ότι οι σχετικές συζητήσεις βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη με τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη.

Οι δηλώσεις έρχονται ως επακόλουθο της σωρείας ατυχημάτων και δυστυχημάτων που προκύπτουν από την άναρχη κίνηση των Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων (Ε.Π.Η.Ο.), με πολλούς χρήστες τους, ανήλικους και μη, να μην είναι εκπαιδευμένοι στο να τα χρησιμοποιούν με ασφάλεια, ενώ αγνοούν και τον Κ.Ο.Κ. (παιδιά, έφηβοι, τουρίστες) ή συνειδητά επιλέγουν αντικοινωνικές και παραβατικές οδηγικές συμπεριφορές, αγνοώντας σημάνσεις, διαβάσεις, μονοδρομήσεις, φανάρια και προτεραιότητες ακόμα και μέσα στην καρδιά του αστικού ιστού.

ΕΠΗΟ

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Χρυσοχοΐδης , η Τροχαία ήδη επιχειρεί να επιβάλει βασικούς κανόνες χρήσης, όπως η υποχρεωτική χρήση κράνους και η τήρηση ορίων ταχύτητας, ωστόσο το υπάρχον πλαίσιο θεωρείται ανεπαρκές, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τη χρήση από ανηλίκους. Ο ίδιος υπογράμμισε πως οι ανήλικοι δεν επιτρέπεται να κινούνται με πατίνια στο οδικό δίκτυο και προανήγγειλε επιπλέον περιορισμούς μέσα από τη νέα ρύθμιση.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η προσωπική τοποθέτηση του υπουργού, καθώς σημείωσε πως κατά την προσωπική του άποψή τα πατίνια θα έπρεπε ακόμη και να απαγορευτούν από τους δρόμους, τονίζοντας ότι "είναι κρίμα να χάνονται παιδιά σε δρόμους από πατίνια". Παράλληλα ξεκαθάρισε πως αντιλαμβάνεται τη χρήση τους ως μέσο αναψυχής σε ελεγχόμενους χώρους, όπως πλατείες ή ειδικά διαμορφωμένες διαδρομές, όμως θεωρεί επικίνδυνη την κυκλοφορία τους στο μικτό οδικό δίκτυο χωρίς αποκλειστικές υποδομές.

Χρυσοχοϊδης

Το επόμενο διάστημα αναμένεται να αποσαφηνιστεί το περιεχόμενο της νέας νομοθετικής πρωτοβουλίας, η οποία, σύμφωνα με τις πρώτες δηλώσεις, θα κινείται προς τη δημιουργία ειδικών διαδρόμων κυκλοφορίας για ποδήλατα και ηλεκτρικά πατίνια, αλλά και προς αυστηρότερο έλεγχο της χρήσης τους από ανήλικους και μη εκπαιδευμένους χρήστες.

Για αυτό που δεν έγινε κανένας λόγος είναι για τυχόν εκπαίδευση όλων εκείνων που έβαλαν στη ζωή τους το πατίνι τα τελευταία χρόνια -ανήλικων και μη-, όπως και κάποιου τρόπου πιστοποίησης οδηγικής ικανότητας για όλους εκείνους που θέλουν να τα χρησιμοποιούν νόμιμα στους δρόμους και να μοιράζονται το οδόστρωμα με οχήματα που είναι πολύ πιο γρήγορα, αλλά και για τα εκατοντάδες "πειραγμένα" ηλεκτρικά πατίνια (κάποια από αυτά δεν χρειάζονταν καν πείραγμα αφού έχουν τη σχετική ρύθμιση στο μενού τους!), τα οποία αναπτύσσουν ταχύτητα πάνω από τα νόμιμα 25 χλμ./ώρα, με τους χρήστες τους να κυκλοφορούν παράνομα και σε δρόμους που έχουν όριο ταχύτητας άνω των 50 χλμ./ώρα.