Αποσύρεται ο Marc Coma!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/7/2015

Ο COMA ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ KTM ΣΤΟ RALLY:

Ο Marc Coma τελειώνει την καριέρα του μετά από 13 χρόνια αγώνων με την KTM, έχοντας κατακτήσει πέντε νίκες στο Dakar και έξι Παγκόσμιους τίτλους στα Cross Country Rallies!

 

Pit Beirer, Επικεφαλής Motorsports της KTM: “Ευχαριστούμε τον Marc για τα τόσα υπέροχα χρόνια με την KTM. Είμαστε χαρούμενοι και υπερήφανοι που τελειώνει την ενεργή του καριέρα στο αποκορύφωμα των αγώνων και του ευχόμαστε να συνεχίσει να έχει επιτυχίες στο επόμενο στάδιο της καριέρας του. Είμαστε φυσικά πολύ χαρούμενοι που θα παραμείνει στο άθλημα του Rally και θα συνεχίσουμε να έχουμε επαφή μαζί του. Ο Marc θα είναι πάντα ένας φίλος της KTM και θα ανήκει στην οικογένεια της KTM.”

Ο Coma αφήνει τους αγώνες, για να αναλάβει αμέσως τη νέα του θέση. Η κατάλληλη στιγμή, όπως επιβεβαίωσε ο Beirer, για να ανακοινώσει τη νέα δομή του KTM Rally Factory Racing Team.

 

“Σχεδιάζουμε ήδη τα τελευταία τρία χρόνια, την αλλαγή της γενιάς των αναβατών μας. Είμαστε σίγουροι ότι έχουμε μια καλή ισορροπία εμπειρίας και νιότης στους αναβάτες μας, οι οποίοι είναι “READY TO RACE”, όσον αναφορά την πιστή παράδοση της KTM. Η νέα μας ομάδα είναι σίγουρο ότι θα αποφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα, που θα εξασφαλίσουν ότι η KTM θα διατηρήσει την ισχυρή της παρουσία στο άθλημα του Rally. Το μέλλον φαίνεται να είναι λαμπρό και είμαστε έτοιμοι για την πρόκληση,” πρόσθεσε ο Beirer.

 

Ο Alex Doringer, Manager του KTM Rally Factory Racing Team σχολίασε: “Όλοι μας εκτιμήσαμε τις στιγμές και τις νίκες, που είχαμε με τον αναβάτη και φίλο μας Marc. Ανυπομονούμε για τη νέα γενιά αναβατών, να αναλάβει την πρόκληση και να αποφέρει περισσότερες νίκες. Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε δίνοντας τον καλύτερό μας εαυτό και να έχουμε τον κυρίαρχο ρόλο στον κόσμο του αθλήματος Rally. Θα θέλαμε να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Marc Coma και να του ευχηθούμε τα καλύτερα στην νέα του πορεία!”

 

Ο Doringer ανέφερε την επιπρόσθετη παρουσία της επίσημης δορυφορικής ομάδας της KTM Warsaw Motorrally, έχοντας ως έμπειρους διαχειριστές, τους Marek και Filip Dabrowski. “Είμαι χαρούμενος που μπορούμε να βασιστούμε και στη συνεχή παρουσία της δορυφορικής ομάδας. Είναι αξιόλογοι και μακροπρόθεσμα συνεργάτες μας,” δήλωσε ο Doringer.

 

Red Bull KTM Rally Factory Racing Team

Jordi Viladoms (ESP)

Sam Sunderland (GBR)

Matthias Walkner (AUT)

Toby Price (AUS)

 

KTM Rally Factory Racing Team

Antoine Meo (FRA)

Laia Sanz (ESP)                                                       

Pablo Quintanilla (CHI)      

                                  

Triumph Trident 660 Triple Tribute - Επιστροφή για την ειδική έκδοση "Slippery Sam" 

Φόρος τιμής στην Trident που κέρδισε 5 φορές στο Isle of Man TT - Η ιστορία πίσω από το παρατσούκλι
Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/5/2025

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Triumph προσφέρει το Trident 660 Triple Tribute τη μοτοσυκλέτα που αποτίνει φόρο τιμής στην αγωνιστική ιστορία της, με αλλαγές σε σχέση με την περσινή τρικύλινδρη μοτοσυκλέτα και πλουσιότερο εξοπλισμό.

Όπως είχε υποσχεθεί η Triumph πέρσι κατά την κυκλοφορία της πρώτης ειδικής έκδοσης Trident 660, η μοτοσυκλέτα θα ήταν διαθέσιμη μόνο για ένα έτος. Έτσι και έγινε, με την εμπορική επιτυχία ωστόσο της πρώτης έκδοσης να δίνει στους Βρετανούς το πράσινο φως για την δημιουργία μιας δεύτερης.

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025

Τα γραφικά είναι τα ίδια όμως το λευκό χρώμα που είχε χρησιμοποιηθεί ως "φόντο" έδωσε τη θέση του στο μαύρο στην Trident 660 Triple Tribute, ενώ οι ζάντες από μαύρες έγιναν κόκκινες και την κάνουν έτσι να δείχενι ακόμη πιο σπορ.

Το quickshifter παραμένει μέρος του στάνταρ εξοπλισμού και σε αυτόν προστίθεται και η συνδεσιμότητα με την Triumph 660 Triple Tribute να διατηρεί επίσης τη μικρή μάσκα/ζελατίνα που καλύπτει τα όργανα αλλά και την καρίνα, με τα εν λόγω στοιχεία να τη διαχωρίζουν από την απλή έκδοση.

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025

Διασκεδαστική είναι η ιστορία πίσω από το παρατσούκλι "Slippery Sam", που αφορά στην τρικύλινδρη αγωνιστική Trident των Βρετανών, η οποία κέρδισε 5 συνεχόμενες χρονιές την κατηγορία των 750 κ.εκ. στο Isle of Man TT μεταξύ 1971 και 1975. Μια ιστορία που η Triumph παραλείπει να αναφέρει στο δελτίο τύπου και αυτής της έκδοσης της Trident 660.

Βλέπετε, παρότι η αγωνιστική Triumph 750 που έφερε τρικύλινδρο κινητήρα από την Trident της εποχής της κατάφερε να πάρει 5 νίκες στο ΤΤ χάρη όχι μόνο στις επιδόσεις της αλλά και στην παροιμιώδη αξιοπιστία της, εντούτοις ήταν ένα ατυχές και μεμονωμένο συμβάν στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Bol d’Or του 1970 για το οποίο έλαβε το προσωνύμιο "Slippery Sam". 

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025

Εκεί, μια από τις τρεις αγωνιστικές Trident, με αναβάτες τους Steve Jolly και Percy Tait -με τον τελευταίο να είναι γνωστός και ως "Sam"-, αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα χάνοντας λάδια από τον κινητήρα, με αποτέλεσμα να γεμίσει τον αναβάτη της. Εξού και το παρατσούκλι "ο γλιστερός Sam"! Εν τέλει η μοτοσυκλέτα των Jolly και Tait τερμάτισε στην πέμπτη θέση, ενώ μια από τις Trident στα χέρια των Paul Smart και Tom Dickie κέρδισε τον αγώνα. Στους σύγχρονους πολιτικώς ορθούς καιρούς που ζούμε η παραπάνω ιστορία αποσιωπήθηκε και έμεινε το παρατσούκλι. Όμως αν δεν γνωρίζει κανείς την ιστορία η αξία της έκδοσης χάνεται.

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025

Όσον αφορά τη σύγχρονη "Slippery Sam" Trident, δεν υπάρχουν αλλαγές σε μηχανικά μέρη ή στο design, με μόνες προσθήκες τις προαναφερθείσες δύο στον εξοπλισμό της, πέρα από την καλαίσθητη μοναδική βαφή.

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025

Ίδια παραμένει η απόδοση των 79,8 hp / 10.250 rpm και των 6,5 kgm / 6.250 rpm με τον κινητήρα να συμμορφώνεται στα Euro 5+ πρότυπα, για ένα βάρος 189 κιλών με υγρά. Ίδιες παραμένουν και οι αναρτήσεις της Showa, με διαδρομές 120 και 133,5 mm εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ίδιο και το χαμηλό ύψος σέλας στα 805 mm. Στα φρένα βρίσκουμε δυο δίσκους 310 mm μπροστά με διπίστονες δαγκάνες Nissin και μονό δίσκο 255 mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης από την Nissin. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται full-LED φώτα, δικάναλο Cornering ABS για το 2025, με 3 Riding Modes για το φετινό μοντέλο (Sport, Road & Rain), και προσθήκη Cruise Control, Traction Control που μπορεί να απενεργοποιηθεί, TFT οθόνη οργάνων, immobiliser, κ.α. ενώ στον πρόσθετο επίσημο εξοπλισμό θα βρείτε αρκετά ακόμα αξεσουάρ.

Triumph Trident 660 Triple Tribute 2025