Αρκούδα επιτίθεται σε αναβάτη Enduro στην Βουλγαρία – VIDEO

Άμεση η αντίδραση των υπολοίπων
Enduro_Αρκούδα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/4/2023

Μία στενή επαφή με αρκούδα είχε αναβάτης Enduro στην ευρύτερη γειτονιά μας, καθώς έτυχε να περάσει δίπλα της και να την ενοχλήσει, με το μεγαλόσωμο ζώο να του επιτίθεται. Η περιγραφή του video καθώς και δεύτερη πηγή αναφέρουν πως το περιστατικό έγινε πριν λίγες ημέρες στην Βουλγαρία, ενώ αναγνώστες αναφέρουν πως έχει γίνει στην Ρουμανία

Άμεση η αντίδραση των υπολοίπων της παρέας που αμέσως άρχισαν να μαρσάρουν και να κορνάρουν για να την φοβίσουν, όπως και τελικά έγινε. Ένα παράδειγμα σε αυτό το σημείο πως το Enduro με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες δεν μπορεί να σε σώσει από τα άγρια ζώα…

Δείτε το VIDEO

Η καφέ αρκούδα είναι προστατευόμενο είδος σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και υπάρχει νόμος στην Βουλγαρία εδώ και 15 χρόνια που απαγορεύει το κυνήγι της. Ο ακριβής αριθμός τους δεν είναι γνωστός αλλά η εκτίμηση είναι πως πλησιάζει τα χίλια ζώα. Στην Ρουμανία η προστασία όλων των αρκούδων είναι δεδομένη, όπως και των λύκων με βαριά πρόστιμα.

Αυτή η εικόνα δεν γίνεται παρά να ξυπνήσει μνήμες και από την δική μας επαφή, κυριολεκτικά επαφή αφού σκούπισε την μουσούδα της στο πόδι του φωτογράφου, με μία αρκούδα στην Ρουμανία κατά το Mega Test – Mini On-Off. Εκ των υστέρων δεν υπήρχε κανένας σοβαρός κίνδυνος για εμάς καθώς σε αντίθεση με το παραπάνω video, το ζωντανό ήταν εξοικειωμένο με τους ταξιδιώτες στην περιοχή Trasfalgarasan, δεν ένιωθε απειλή, είχε συνηθίσει να το ταΐζουν (κακώς) και ήταν τόσο ήρεμο που θα μπορούσες ακόμη και να το χαϊδέψεις. Επίσης είχε και το μισό μέγεθος από την αρκούδα στο παραπάνω video. Εκείνη την στιγμή όμως που είχε σηκωθεί στα πίσω πόδια και με τα μπροστινά προσπαθούσε να ανοίξει την πλαϊνή βαλίτσα του CFMOTO 650MT γιατί είχε μυρίσει τις προμήθειες που υπήρχαν εκεί μέσα, δεν γινόταν να το εκλάβει κανείς λιγότερο απειλητικά. Ούτε όταν αμέσως μετά στράφηκε στο πόδι του φωτογράφου και ξεκίνησε να μυρίζει την πλαϊνή τσέπη με τον Γιώργο Νιαουνάκη να έχει μαρμαρώσει στην θέση του. Αντίθετα με το παραπάνω video δεν σώθηκε από φωνές ή κόρνες καθώς εμείς βρισκόμασταν σε άλλο σημείο πιο κάτω, αλλά από διερχόμενο Ρουμάνο που πέταξε στην αρκούδα το μεσημεριανό του, αδειάζοντας μία μακαρονάδα στο χώμα και φωνάζοντάς της στα Ρουμάνικα να μην παιδεύεται, θα βρει φαγητό πιο εύκολα.

Απαγόρευση μοτοσυκλετών στο Nürburgring – Αναβάτης μαζεύει υπογραφές για την άρση της

Έχουν συγκεντρωθεί μέχρι στιγμής 5.200 υπογραφές και 1.300 ευρώ
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/2/2026

Τέτοιον καιρό πέρυσι μαθαίναμε πως οι μοτοσυκλέτες θα απαγορεύονταν στην κλασσική διαδρομή του Nürburgring που ήταν ανοικτή με σύστημα διοδίων, περιορισμένες μόνο σε ημέρες με οργανωμένα trackdays.

Βέβαια όπως είναι λογικό, αυτό το ημίμετρο δεν είναι αρκετό για τους περισσότερους μοτοσυκλετιστές και ένας από αυτούς, ονόματι Ralf Bollinger, ξεκίνησε πριν έναν χρόνο να μαζεύει υπογραφές για να πιέσει προς την αναίρεση της απόφασης αυτής που εξοβελίζει τις μοτοσυκλέτες από τον Nordschleife, τον θρυλικό Βόρειο Γύρο του Nurburgring.

Ένα χρόνο αργότερα, το εγχείρημα έχει συγκεντρώσει 5.200 υπογραφές. Ο Ralf Bollinger έχει απευθυνθεί και σε ένα δικηγορικό γραφείο, με το κόστος της υπόθεσης να υπολογίζεται στα 10.000 ευρώ και τον Ralf να έχει ανοίξει μία σελίδα για χρηματοδότηση από άλλους αναβάτες. Μέχρι στιγμής, τα πράγματα στον τομέα αυτόν δεν πάνε ιδιαίτερα καλά, αφού 12 μήνες αργότερα έχουν μαζευτεί μόλις 1.300 ευρώ.

MOTO

Ο Ralf  δεν είναι κάποιος τυχαίος, αφού οδηγεί στο Nürburgring τα τελευταία 30 χρόνια, ενώ οι πρώτοι γύροι Touristenfahren - οι οποίοι ήταν ανοικτοί σε οποιονδήποτε διέθετε αυτοκίνητο ή μοτοσυκλέτα με άδεια κυκλοφορίας, ακόμη και τουριστικά λεωφορεία ή αυτοκινούμενα - χρονολογούνται από το 1927.

Το MOTO έχει βρεθεί πολλές φορές στην Γερμανική πίστα και μάλιστα είχαμε προτείνει στους υπεύθυνους ασφαλείας του Nürburgring μια λύση που θα άφηνε τους πάντες ευχαριστημένους και αυτή δεν είναι άλλη από το να χωρίζουν σε ομάδες τις μοτοσυκλέτες που πηγαίνουν κάθε φορά εκεί και να μπαίνουν μόνες τους, με τα αυτοκίνητα να μπαίνουν μετά από αυτές, απλά περιμένοντας πέντε λεπτά περισσότερο από το συνηθισμένο.

Μένει να δούμε αν αυτή η ενέργεια μπορεί να φέρει κάποια ανατροπή στην υπόθεση ή η διοίκηση της πίστα θα συνεχίζει να περιφρονεί τους μοτοσυκλετιστές.