Ατύχημα με μοτοσυκλέτα είχε ο Τσέχος Πρόεδρος Petr Pavel
Λάτρης των δυο τροχών, ο Pavel έπεσε την ώρα που οδηγούσε στην πίστα
Από τον
Κώστα Γκαζή
24/5/2024
Ο 62χρονος Petr Pavel,ο 4ος Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Τσεχίας και φανατικός αναβάτης μοτοσυκλέτας, είχε ένα μικροατύχημα οδηγώντας μοτοσυκλέτα με χαμηλή ταχύτητα σε ασφάλτινη πίστα, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί σε νοσοκομείο της χώρας του, όπου και παρέμεινε για μικρό χρονικό διάστημα, ενώ μέσα στην Παρασκευή οι γιατροί του έδωσαν εξιτήριο.
Πρόσφατα έχουμε δει τον Pavel να δίνει το παρών τόσο σε επίσκεψη στο εργοστάσιο της Moto Guzzi στο Mandello Del Lario, όπου οδήγησε το νέο Stelvio, αλλά και στη διοργάνωση της Harley-Davidson στην Πράγα. Ο Pavel έχει για προσωπική μοτοσυκλέτα μια BMW R 1250 GS, ενώ ακόμα δεν υπάρχουν πληροφορίες για το τι ακριβώς έκανε στην πίστα και το πώς και πού χτύπησε.
Ο Pavel δεν παρέμεινε για πολύ στο νοσοκομείο, ενώ το γραφείο τύπου του Τσέχου Προέδρου ανακοίνωσε πως ο πρώην αρχηγός του στρατού της Τσεχίας θα επιστρέψει άμεσα στα καθήκοντά του.
ARO Performance: Νέα σειρά βελτιώσεων της Indian με τεχνογνωσία από το King of the Baggers
Με ξεχωριστό branding - Στα χνάρια της σειράς Screamin’ Eagle
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
29/5/2026
Η Indian Motorcycles ανακοίνωσε τη δημιουργία του νέου τμήματος American Racing Operations (ARO), ενός εργοστασιακού τομέα βελτιώσεων που φιλοδοξεί να φέρει τις αγωνιστικές τεχνολογίες της εταιρείας πιο κοντά στις μοτοσυκλέτες παραγωγής.
Το νέο brand της Indian παρουσιάστηκε λίγο πριν τον αγώνα του MotoAmerica King of the Baggers στο Road America και ουσιαστικά αποτελεί την απάντηση της Indian στη γνωστή εταιρεία βελτιώσεων της Harley-Davidson, Screamin’ Eagle.
Το ARO θα επικεντρώνεται στην εξέλιξη εργοστασιακών εξατμίσεων, εξαρτημάτων επιδόσεων και αγωνιστικής τεχνογνωσίας για τα μοντέλα με κινητήρες PowerPlus, αξιοποιώντας την εμπειρία που έχει αποκτήσει η Indian τα τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα King of the Baggers.
Με αγωνιστική τεχνογνωσία για τα μοντέλα δρόμου
Η Indian αναφέρει πως η ARO θα μεταφέρει τεχνογνωσία από το εργοστασιακό αγωνιστικό πρόγραμμα της εταιρείας, το οποίο εξελίσσεται σε συνεργασία με τη πολύπειρη εταιρεία Vance & Hines.
Η πρώτη δημόσια εμφάνιση θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο, με τις εργοστασιακές Indian Challenger του King of the Baggers να χρησιμοποιούν μια νέα αγωνιστική εξάτμιση δύο-σε-ένα, που εξελίχθηκε από την ARO.
Παράλληλα, το πρώτο εμπορικό προϊόν της σειράς είναι η νέα εξάτμιση ARO GP Slip-On για τα touring μοντέλα PowerPlus της Indian.
Το σύστημα εξελίχθηκε με τη συμβολή του Terry Vance, ιδρυτή της Vance & Hines, και διαθέτει σχεδίαση εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές εξατμίσεις, που γίνεται εμφανής σε λεπτομέρειες όπως τα προστατευτικά πλέγματα στην έξοδο των τελικών.
Η Indian είχε ήδη διαθέσιμα αξεσουάρ και βελτιωτικά εξαρτήματα, ωστόσο ποτέ μέχρι τώρα δεν είχε δημιουργήσει μια ξεχωριστή, αυτόνομη ταυτότητα όπως κάνει τώρα με την ARO.
Η εταιρεία δεν έχει ακόμη αποκαλύψει πλήρως τη γκάμα του νέου τμήματος, επιβεβαιώνει όμως πως βρίσκονται ήδη υπό εξέλιξη νέες εξατμίσεις, συστήματα εισαγωγής και άλλα εξαρτήματα επιδόσεων.
Αν η Indian ακολουθήσει τη γραμμή που εφαρμόζει επί χρόνια η Harley-Davidson με τη σειρά βελτιωτικών εξαρτημάτων Screamin’ Eagle, τότε η ARO θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια σημαντική θυγατρική εταιρεία που θα λειτουργήσει συνεκτικά μεταξύ των αγώνων, των βελτιώσεων και των μοντέλων παραγωγής της εταιρείας.