BMW Group Hellas - Εκθέτει ηλεκτρικά μοντέλα στο The Ellinikon Experience Park

Στο νέο Μητροπολιτικό Πάρκο του Ελληνικού
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/7/2022
Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο νέο Μητροπολιτικό Πάρκο του Ελληνικού η BMW Group Hellas θα εκθέσει μερικά από τα πιο σημαντικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, συμπεριλαμβανομένου και του e-scooter CE 04.
 
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της BMW:
“Για πρώτη φορά στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, το BMW Group Hellas φέρνει μία καινοτόμα εμπειρία βιώσιμης κινητικότητας στο The Ellinikon Experience Park, το πρώτο τμήμα του Μητροπολιτικού Πάρκου του Ελληνικού, το οποίο αποτελεί έναν ιδανικό προορισμό όπου οι επισκέπτες μπορούν να ξεφύγουν από την καθημερινότητα της πόλης, να χαλαρώσουν και να απολαύσουν ξεχωριστές στιγμές κοντά στη φύση, όλη την ημέρα.
 
Σε μία πράσινη όαση έκτασης 75.000 τ.μ. που διατηρεί στον μέγιστο βαθμό πολλά από τα στοιχεία της κληρονομιάς του αεροδρομίου, ενσωματώνοντας τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης, και σηματοδοτώντας  μία νέα, πιο φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση, το BMW Group παρουσιάζει εντυπωσιακά ηλεκτροκίνητα μοντέλα φέρνοντας το ευρύ κοινό ακόμη πιο κοντά στη φιλοσοφία της βιώσιμης κινητικότητας.  
Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο 55 m2 που περιβάλλεται από υψηλής αισθητικής μοντέρνο σχεδιασμό, εντυπωσιακά στοιχεία φωτισμού και ψηφιακά visuals, η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW i4 με σπορ χαρακτήρα, το ασυναγώνιστο αμιγώς ηλεκτρικό ΜΙΝΙ που κάνει την οδήγηση, με μηδενικές εκπομπές ρύπων, στην πόλη διασκεδαστική, και το εντυπωσιακό σε σχεδίαση ηλεκτρικό scooter BMW CE 04, φιγουράρουν επί σκηνής και προσκαλούν φίλους και επισκέπτες να τα γνωρίσουν από κοντά.
 
Το BMW Group Hellas συνεχώς συνάπτει και διευρύνει συνεργασίες που αποσκοπούν στην ενημέρωση, επέκταση και ενσωμάτωση της βιώσιμης κινητικότητας στη χώρα μας.
Η παρουσία του BMW Group Hellas στο The Ellinikon Experience Park ταιριάζει απόλυτα στη φιλοσοφία της εταιρείας που τοποθετεί τον άνθρωπο και τη φύση στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της.
 
Το BMW Group στοχεύει να πουλήσει πάνω από 200.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα το 2022, επιτυγχάνοντας έτσι τουλάχιστον διπλάσιες πωλήσεις από το 2021. Αξίζει να αναφερθεί ότι την περασμένη χρονιά, το BMW Group για μία ακόμα φορά κατέστησε αυστηρότερους στόχους για σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 και δεσμεύτηκε επίσης για την επίτευξη στόχου των 1,5 βαθμών Κελσίου με σκοπό τον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Το BMW Group σχεδιάζει να μειώσει τις εκπομπές CO2 στον κύκλο ζωής ανά όχημα κατά τουλάχιστον 40% μέχρι το 2030. 
Νέα μοντέλα BMW, MINI και BMW Motorrad θα εμφανίζονται συχνά στο stand του BMW Group Hellas στο The Ellinikon Experience Park φέρνοντας πολλές εκπλήξεις για τους ‘τυχερούς’ επισκέπτες του πάρκου!”

Durabio: Πλαστικό από σιτάρι και καλαμπόκι! - Επεκτείνεται η χρήση του στις μοτοσυκλέτες της Honda

Ένα προϊόν της Mitsubishi Chemical - Η χρήση του μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα
Honda Durabio
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/12/2025

Οι Ιάπωνες εφαρμόζουν ήδη εναλλακτικούς τρόπους για να μειώσουν τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο και ένας από αυτούς είναι και η δημιουργία εξαρτημάτων και μερών στις μοτοσυκλέτες τους από Durabio.

Τα εναλλακτικά υλικά που βασίζονται σε βιολογική μηχανική και ανακύκλωση μπαίνουν σιγά-σιγά και στις μοτοσυκλέτες παραγωγής έχοντας περάσει το στάδιο εξέλιξης που απαιτείται. 

Οι κατασκευαστές, σε συνεργασία με άλλες εταιρείες του κλάδου, δείχνουν ότι μπορούν να μειώσουν τους ρύπους που παράγουν και να το κάνουν αυτό τόσο σε επίπεδο εργοστασίου -π.χ. με τη χρήση φωτοβολταϊκών για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας -όσο και με τα ίδια τα μοντέλα τους που χρησιμοποιούν ανακυκλωμένα μέρη και ανακυκλώσιμα υλικά.

Η Honda έχει βάλει σαν στόχο την ανθρακική ουδετερότητα έως το 2050 με τον ιαπωνικό κολοσσό να κάνει βήματα προς όλες τις σχετικές κατευθύνσεις για να το πετύχει αυτό, ενισχύοντας το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας αλλά και τις συνεργασίες με άλλες εταιρείες που εργάζονται επίσης προς αυτόν τον στόχο στον κλάδο της βιομηχανίας με την εξέλιξη νέων υλικών.

Durabio

Από τα υλικά που χρησιμοποιεί η Honda στις μοτοσυκλέτες παραγωγής το Durabio είναι και εκείνο που χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο και η χρήση του θα συνεχίζει να εξαπλώνεται στην κατασκευή ακόμη περισσότερων μερών για τα μοντέλα των Ιαπώνων. To Durabio είναι ένα βιο-βασισμένο τεχνικό πλαστικό το οποίο και εξελίχθηκε από την Mitsubishi Chemical, με το CB1000GT να είναι μέχρι στιγμής η νεότερη μοτοσυκλέτα στην γκάμα της Honda που το χρησιμοποιεί για τη ζελατίνα του, όχι όμως και η μοναδική.

Το μη βιοδιασπώμενο Durabio προέρχεται από ισοσορβίτη, ένα φυτικής προέλευσης υλικό που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές όπως είναι το μη βρώσιμο καλαμπόκι και σιτάρι. Μέσω της διαδικασίας καθαρισμού, τα φυσικά άμυλα του καλαμποκιού μετατρέπονται σε γλυκόζη, κατόπιν σε σορβιτόλη και τελικά σε ισοσορβίτη — μια υψηλής απόδοσης χημική ένωση που μπορεί να αντικαταστήσει παραδοσιακές πετρελαιοχημικές ουσίες.

Το Durabio έχει ως ιδιότητες την υψηλή οπτική καθαρότητα και την αυξημένη αντοχή και επιφανειακή ανθεκτικότητα έναντι άλλων τεχνικών πλαστικών και για αυτό χρησιμοποιείται κυρίως για την κατασκευή ζελατινών, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την κατασκευή άλλων πάνελ αφού μπορεί να χρωματιστεί με την επιφάνειά του να παραμένει λεία. Για έναν κατασκευαστή αυτό σημαίνει λιγότερα μέρη που χρειάζεται να βαφτούν, άρα και μείωση του κόστους παραγωγής αλλά και μείωση και τους περιβαλλοντικού αποτυπώματος της παραγωγής αφού τα λιγότερα μέρη που χρειάζονται βάψιμο φέρνουν μαζί τους και χαμηλότερους εκπεμπόμενους ρύπους.

Durabio
Τα δυνατά και αδύνατα σημεία του Durabio έναντι του πλέξιγκλας (PMMA) και του πολυαρβονικού (PC)

Το Durabio παρουσιάζει επίσης υψηλή αντοχή στις γρατζουνιές, αντοχή στην κρούση και μακροχρόνια σταθερότητα στην υπεριώδη ακτινοβολία, σύμφωνα με τη Honda και αυτό το κάνει ιδανικό για την κατασκευή μερών για μοτοσυκλέτες, όπως και η αντοχή που παρουσιάζει στις υψηλές θερμοκρασίες. 

Πρώτη φορά που το Durabio έκανε την εμφάνισή του σε μοτοσυκλέτα της Honda ήταν το 2025 στη ζελατίνα της CRF1100L Africa Twin, ενώ από τότε έχει χρησιμοποιηθεί στα NT1100 (σε μέρη του φαίρινγκ του), NC750X (πλαϊνά του φαίρινγκ, ουρά και ζελατίνα), X-ADV (στην ποδιά του), Forza 750 - στο κάλυμμα του τιμονιού και την καρίνα -  και στο CB1000GT. Το NC750X ήταν μάλιστα η πρώτη μοτοσυκλέτα παγκοσμίως που χρησιμοποίησε χρωματισμένο Durabio για το φαίρινγκ του. 

Η Honda χρησιμοποιεί επίσης πλαστικά στις μοτοσυκλέτες της που προέρχονται από ανακυκλωμένους προφυλακτήρες αυτοκινήτων, κάτι που έγινε εφικτό με την πρόοδο της τεχνολογίας γιατί το πλαστικό που προκύπτει από αυτούς ήταν μέχρι πρότινος δύσκολο να διαμορφωθεί σε κάτι πιο “περίπλοκο” και να χρησιμοποιηθεί ως εξάρτημα σε μοτοσυκλέτα. To Durabio χρησιμοποιείται και στα αυτοκίνητα, τόσο σε εξωτερικά μέρη τους όσο και σε μέρη της καμπίνας τους.

Ετικέτες