BMW R 1300 GS 2024 – Αυτή θα είναι η τιμή του στις ΗΠΑ και πόσο διαφέρει από το R 1250 GS

Ο online διαμορφωτής (configurator) πρόδωσε την τιμή του νέου μοντέλου
1
Από το

motomag

10/8/2023

Είχατε διαβάσει στο MOTO για το πως θα είναι η τελική μορφή του νέου BMW R 1300 GS 2024 το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στις 28 Σεπτεμβρίου, ενώ επίσης διαβάσατε σε άλλο άρθρο μας πως θα ακούγεται ο boxer κινητήρας του επερχόμενου βαυαρικού μοντέλου. Τώρα έφτασε η ώρα για να μάθουμε την πρώτη επίσημη τιμή της BMW για το νέο μοντέλου, καθώς διέρρευσε μέσω του online configurator (διαμορφωτής), το πόσο θα τιμάται το R 1300 GS του 2024 στις Η.Π.Α.

BMW

Ο Σεπτέμβριος θα είναι ένας σημαντικός μήνας για την BMW καθώς θα παρουσιαστεί επίσημα το νέο R 1300 GS 2024, για το οποίο έχετε μάθει τις περισσότερες λεπτομέρειες μέσα από τα άρθρα του ΜΟΤΟ. Ωστόσο αυτό που οι περισσότεροι ήθελαν να γνωρίζουν είναι πόσο θα κοστίζει το νέο μοντέλο της βαυαρικής εταιρείας, δηλαδή πόσο ακριβότερο θα είναι... Η απορία μας λύθηκε καθώς διέρρευσαν στις Η.Π.Α. φωτογραφίες με την τιμή του νέου BMW R 1300 GS 2024, η οποία θα βρίσκεται στα 19.590 δολάρια δηλαδή στα 17.781 ευρώ. Η BMW R 1250 GS στις Η.Π.Α. έχει τιμή 17.995 δολάρια κάτι που σημαίνει ότι το νέο μοντέλο θα έχει μία αύξηση της τάξεως των 1.600 δολαρίων. Με δεδομένο ότι η BMW R 1250 GS κοστίζει στη Γερμανία 18.300 ευρώ αναμένουμε να δούμε την νέα R 1300 GS 2024 να κοστίζει λίγο κάτω από τις 20.000 ευρώ.

2

Η BMW μετά την παρουσίαση του νέου R 1300 GS 2024, σκοπεύει να ανακοινώσει πως ο 1.300αρης boxer κινητήρας θα βρει το δρόμο του και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας κάτι το οποίο είναι απολύτως λογικό. Σύμφωνα με τα γερμανικά δημοσιεύματα, η BMW θέλει να εφοδιάσει με τον συγκεκριμένο κινητήρα τα μοντέλα της σειράς R δηλαδή τα R 1300 R, R 1300 RS και R 1300 RT. Το επικρατέστερο σενάριο είναι να δούμε τα συγκεκριμένα μοντέλα το 2024 να συνεχίζουν με τον κινητήρα των 1.250 κ. εκ. και από το 2025 να χρησιμοποιούν τον νέο κινητήρα 1.300 κ. εκ.

BMW

Ετικέτες

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Αύξηση της αξίας της κατά 19%, σε σύγκριση με την προηγούμενη αποτίμηση (906 εκατομμύρια ευρώ το 2021)
motomag Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

4/12/2023

Ο Όμιλος Piaggio, ανέθεσε στην Interbrand - παγκόσμιος ηγέτης στη συμβουλευτική εμπορικών σημάτων- να διερευνήσει το πόσο αποτιμάται η αξία της εταιρείας Vespa, με την συμβουλευτική εταιρεία να αποτιμά την αξία του εμπορικού σήματος Vespa στα 1 δις ευρώ.

Τα αποτελέσματα της μελέτης της Interbrand έδειξαν ταυτόχρονα πως σε σχέση με το 2021 η εμπορική αξία της Vespa αυξήθηκε κατά 19% (το 2021 η εμπορική αξία άγγιζε τα 906 εκατομμύρια ευρώ), με τον Manfredi Ricca, Global Chief Strategy Officer της Interbrand να δηλώνει: “Ίσως γίνεται κατάχρηση του όρου εμβληματική, αλλά στην πραγματικότητα δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να χαρακτηριστεί αυτή η μάρκα. H Vespa είναι μια μάρκα με κληρονομιά, η οποία εξελίσσεται διαρκώς. Έχει ιταλικές ρίζες, ωστόσο αγαπήθηκε παγκοσμίως. Eίναι μία premium μάρκα, που παραμένει όμως ανοιχτή σε όλους. Το έργο της αποτίμησης όχι μόνο προσδιορίζει σε αριθμούς την επιτυχία αυτής της μάρκας, αλλά δείχνει και ότι η Vespa αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της, μία μίξη κινητικότητας, έκφρασης και κουλτούρας.”

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Για τον προσδιορισμό της οικονομικής αξίας του εμπορικού σήματος Vespa, η Interbrand χρησιμοποίησε αποδεδειγμένες τεχνικές αποτίμησης, ενσωματώνοντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο πόρων, δεδομένων της αγοράς και ποσοτικών μελετών που διεξήχθησαν σε 10 βασικές αγορές εμπορικής αναφοράς για την Vespa (Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, ΗΠΑ, Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Ινδονησία, Κίνα και Ινδία). Η Vespa επιβεβαιώνει ταυτόχρονα την ηγετική της θέση στις ευρωπαϊκές αγορές ενώ αποκτά μεγαλύτερη παρουσία στις Η.Π.Α. και την Ασία, παρουσιάζοντας ανάπτυξη ιδιαίτερα στην Ινδονησία, όπου ο όμιλος Piaggio άνοιξε πρόσφατα ένα νέο εργοστάσιο για την τοπική αγορά. Η μελέτη που διεξήγαγε η Interbrand, επιβεβαιώνει πως η Vespa δεν είναι ένα απλό scooter αλλά ένας σύγχρονος τρόπος lifestyle κάτι που αποδεικνύουν οι συνεργασίες με τις εταιρείες Christian Dior, Disney Pixar, τη Lego, την Walt Disney καθώς και τον τραγουδιστή Justin Bieber.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Σύμφωνα με τους παράγοντες δυναμικής της εταιρείας (Brand Strength Score) που αναλύθηκαν στη μελέτη της Interbrand, η Συγγένεια και η Διακριτικότητα επιβεβαιώνονται ως βασικές αρχές της Vespa. Αυτό αποδεικνύει περίτρανα όχι μόνο τη βαθιά εγγύτητα που έχει η Vespa με τους πελάτες της, αλλά και την ικανότητά του να δημιουργεί συναισθηματική σύνδεση μαζί τους, μέσα από ιδιαίτερα διαφοροποιημένες και καινοτόμες κινήσεις. Εν ολίγοις, η Vespa επιβεβαιώνει πως είναι μια εταιρεία μόδας-lifestyle σε δύο τροχούς, η οποία στοχεύει προς το μέλλον με μια ξεκάθαρη στρατηγική, την οποία ακολουθούν και αγαπούν εκατομμύρια παθιασμένοι αγοραστές σε όλο τον κόσμο.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

Η αποτίμηση της εμπορικής επωνυμίας άνω του 1 δις ευρώ αναδεικνύει τη σχέση που έχει η εταιρεία με το παγκόσμιο κοινό της καθώς επίσης πως η Vespa αποτελεί κλειδί στην επιχειρηματικότητα και όχι ζημιογόνα επιχείρηση. Επιπρόσθετα ένα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να λάβουμε υπόψιν είναι πως το Piaggio Group είδε φέτος τα έσοδα του να αυξάνονται κατά 25% αγγίζοντας τα 2 δις ευρώ.

Vespa – Η αποτίμηση της εταιρείας ξεπερνά το 1 δις ευρώ

 

Ετικέτες