California Superbike School: Νέες δραστηριότητες και site

Από το

Μαύρο Σκύλο

5/7/2011

Το California Superbike School διοργάνωσε με επιτυχία άλλο ένα διήμερο σχολείο στην όμορφη πίστα των Σερρών. Με την πλειοψηφία των συμμετεχόντων από την Βόρεια Ελλάδα, και να αψηφούν την ζέστη,  το διήμερο κύλησε όμορφα και όλοι έφυγαν χαρούμενοι, γνωρίζοντας περισσότερα και όλοι ανανέωσαν το ραντεβού με την Ομάδα του CSS για το Σεπτέμβριο στην ίδια πίστα.
Το California Superbike School διοργανώνεται από την Game Face Ltd για την Ελλάδα και την Κύπρο. Ο στόχος της εταιρίας είναι η καλύτερη διοργάνωση των διάσημων σεμιναρίων ασφαλούς οδήγησης μοτοσυκλέτας με σκοπό οι μαθητές μας, όταν ολοκληρώσουν το ημερήσιο πρόγραμμα, να έχουν περισσότερο έλεγχο, λιγότερες αβεβαιότητες και καλύτερη κατανόηση στο τρόπο που συνεργάζεται οδηγός με τη μοτοσυκλέτα του.
Με συγκεκριμένες τεχνικές οδήγησης και με την πιο καταρτισμένη ομάδα εκπαιδευτών, μια ημέρα στο California Superbike School θα αναβαθμίσει σε νέα επίπεδα την γνώση και κατανόηση του οδηγού γύρω από την οδήγηση.
Ελάτε να δείτε το καινούργιο μας προφίλ στο νέο site μας www.superbikeschool.co.gr για το πρόγραμμα των σχολείων και περισσότερες πληροφορίες.

Ανάκληση Yamaha XMAX στις Η.Π.Α. – Χαλάρωση του μπουλονιού της πλάκας ασφάλισης εκκεντροφόρου

Μετά την Ιαπωνία και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού - Αφορά σκούτερ παραγωγής 2018-2022
xmax
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/11/2025

Ο αμερικάνικος οργανισμός Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων (National Highway Traffic Safety Administration -NHTSA) ανακοίνωσε ανάκληση του Yamaha XMAX δίνοντας οδηγία στους ιδιοκτήτες να σταματήσουν να οδηγούν το σκούτερ.

Η σχετική ανακοίνωση του αμερικάνικου οργανισμού αναφέρει πως η πλάκα ασφάλισης του εκκεντροφόρου άξονα ενδέχεται να μην επαρκεί για να μείνει το μπουλόνι στη θέση του και να χαλαρώσει -λόγικά το πάχος της δεν είναι το προβλεπόμενο. Έτσι δεν θα συγκρατείται σωστά ο εκκεντροφόρος άξονας, με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει απώλεια ελέγχου του σκούτερ και ατύχημα.

Η ανάκληση αφορά 2.715 XMAX που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2018-2022 και αναμένεται ότι ένα στα τρία από αυτά θα έχουν αυτό το πρόβλημα. Ο NHTSA προτρέπει τους ιδιοκτήτες να μην οδηγούν το σκούτερ τους μέχρι να ολοκληρωθεί η επιδιόρθωση με την τοποθέτηση νέας πλάκας ασφάλισης.

Ο αριθμός ανάκλησης του NHTSA είναι ο 25V778000 και περιμένουμε να δούμε αν η συγκεκριμένη ανάκληση θα επεκταθεί και στην Ευρώπη.