Ducati Season Opening 2024 – Η εκκίνηση δόθηκε στο Ducati Athens

Η συνέχεια θα δοθεί στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας στο Metropolitan Expo από τις 10 έως τις 14 Απριλίου
motomag Ducati Season Opening 2024 – Η εκκίνηση δόθηκε στο Ducati Athens
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/3/2024

Τα νέα μοντέλα της Ducati καθώς και η νέα σειρά ένδυσης της ιταλικής εταιρείας παρουσιάστηκαν στο κοινό στις 20 Μαρτίου στο Ducati Athens.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να δουν από κοντά την μονοκύλινδρη Hypermotard 698 Mono & RVE μία μοτοσυκλέτα που εμείς στο ΜΟΤΟ οδηγήσαμε στη Βαλένθια της Ισπανίας, την περιορισμένης παραγωγής Multistrada RS, την Desert X Rally, την Multistrada V4 και την Multistrada V4 S Grand Tour.

Ducati Season Opening 2024 – Η εκκίνηση δόθηκε στο Ducati Athens

Ταυτόχρονα, οι καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να θαυμάσουν τη νέα σειρά γυαλιών Carrera Ducati και τη νέα σειρά apparel της Ducati με ρούχα σχεδιασμένα όχι μόνο για οδήγηση, αλλά και για καθημερινή χρήση.

Χρέη DJ ανέλαβε ο Κώστας Φραγκολιάς ο οποίος έχει δηλώσει πως είναι λάτρης της εταιρείας του Borgo Panigale. Όσοι δεν κατάφεραν να βρεθούν στην εκδήλωση της Ducati δεν χρειάζεται να ανησυχούν καθώς θα έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τα νέα μοντέλα της εταιρείας στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας στο Metropolitan EXPO από τις 10 έως τις 14 Απριλίου, στο περίπτερο της Kosmocar-Ducati.

Ducati Season Opening 2024 – Η εκκίνηση δόθηκε στο Ducati AthensDucati Season Opening 2024 – Η εκκίνηση δόθηκε στο Ducati Athens

 

INTERMOT: BMW Custom R 1300 R “TITAN” από κοντά στην Γερμανία με την μπουκάλα Nitro φορεμένη!

H πληθωρική custom dragster μοτοσυκλέτα της ΒΜW
BMW_R_1300_TITAN
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

9/12/2025

Είδαμε από κοντά μια ξεχωριστή μοτοσυκλέτα, που μικρή ομάδα εργαζομένων της εταιρείας είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει, με βάση την BMW R 1300 R και εκτεταμένο customizing.

H μοτοσυκλέτα έχει κατ’ ουσία επανασχεδιαστεί και χτιστεί εκ βάθρων γύρω από τον boxer κινητήρα. Με το πλαίσιο την πίσω ανάρτηση και το μακρύ ψαλίδι να έρχονται από την Wilbers – ειδική παραγγελία – για την αξιοποίηση της ισχύος του δικύλινδρου κινητήρα των 1300 κυβικών.

BMW_R_1300_TITAN

Σε αγωνιστικά πρότυπα, το forged carbon fairing με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα αποτελεί ένα σώμα με το ρεζερβουάρ καυσίμου, αποτελώντας βάση για τον πίνακα οργάνων και μεταφέροντας οπτικά τον όγκο της μοτοσυκλέτας, προς τον εμπρός τροχό.

BMW_R_1300_TITAN

Πάνω στο ιδιαίτερο fairing, τα λευκά γραφικά δίνουν την αίσθηση κίνησης με τα φίλτρα αέρος που ξεπροβάλουν αμφίπλευρα να θυμίζουν βράγχια, ενώ μεταλλικές μπλε λεπτομέρειες στολίζουν την καθαρές γραμμές της μοτοσυκλέτας.

BMW_R_1300_TITAN

Η Akrapovic, βοήθησε στην εξέλιξη ενός πλήρους συστήματος εξαγωγής τιτανίου. Η εξάτμιση ξεκινά από τους δύο κυλίνδρους, ενώνεται κάτω από τη μοτοσικλέτα και καταλήγει σε δύο τελικά κάτω από το ανασηκωμένο, πίσω μέρος που φιλοξενεί την σέλα του αναβάτη.

BMW_R_1300_TITAN

Ανάμεσα στα δύο τελικά τιτανίου υπάρχει μία φιάλη νίτρου που με το πάτημα ενός κουμπιού, ψεκάζει Ν2Ο που διαλύεται μέσα στους θαλάμους καύσης προσφέροντας επιπλέον οξυγόνο και εκρηκτική επιτάχυνση στην μοτοσυκλέτα για τα δεδομένα του boxer κινητήρα της που σε αυτή την τελευταία του έκδοση, έχει φτάσει να είναι ο δυνατότερος παραγωγής.

BMW_R_1300_TITAN

Η ισχύς καταλήγει στον πίσω τροχό μέσω άξονα, ενώ για αξιοποίηση της έχει τοποθετηθεί πίσω και ένας “αυτοκινητάδικός” φαρδύς τροχός με πιο “τετράγωνο” ελαστικό. Δίπλα της φαίνεται και ο τροχός που χρησιμοποιεί η μοτοσυκλέτα όταν δεν μένει σε Dragster-ευθείες .

BMW_R_1300_TITAN

Τέλος, τα μαρσιπιέ βρίσκονται αρκετά πίσω, σε μία ξαπλωμένη στάση οδήγησης, δίνοντας την απαραίτητη στήριξη που χρειάζεται για αναμετρήσεις dragster.