Δυστύχημα με μοτοσυκλέτα στα γυρίσματα του Deadpool 2

Νεκρή γυναίκα οδηγός
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/8/2017

Έχασε την ζωής της εχθές κατά την διάρκεια ενός stunt, η πρώτη Αμερικανίδα αφρικανικής καταγωγής που έχει αγωνιστεί στο αμερικάνικο πρωτάθλημα. Η Joi 'SJ' Harris, ντουμπλάριζε την ηθοποιό Zazie Beetz στο σίκουελ της ταινίας Deadpool, που αποτελεί κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου ηπερήρωα της Marvel. Τα γυρίσματα είχαν ξεκινήσει στα τέλη Ιουνίου στο Βανκούβερ και την ταυτότητά της αποκάλυψε η Καναδική Ένωση Κινηματογράφου.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, καθώς τα γυρίσματα γινόντουσαν σε ελεγχόμενη περιοχή στο κέντρο της πόλης, η άτυχη Harris βγήκε εκτός του χώρου τον γυρισμάτων, εκσφενδονίστηκε από την μοτοσυκλέτα που οδηγούσε και κατέληξε σε παρακείμενη είσοδο κτηρίου χάνοντας ακαριαία την ζωή της. Ήταν η πρώτη φορά που εργαζόταν ως "stunt woman" αλλά είχαν προηγηθεί δύο ημέρες πρόβας για την συγκεκριμένη σκηνή καθώς και πέντε επαναλήψεις αμέσως πριν αρχίσει το γύρισμα. Η Harris φορούσε την στολή του χαρακτήρα που ντουμπλάριζε που δεν περιλαμβάνει κράνος, όταν για λόγους που ερευνούνται από τις Καναδικές Αρχές, έχασε τον έλεγχο. Το γύρισμα της ταινίας έχει πλέον διακοπεί.

Ως αγωνιζόμενη σε επίσημους αγώνες της American Motorcyclist Association, είχε ξεχωρίσει όταν δήλωσε πως οι γυναίκες θα μπορούσαν να είναι καλύτερες από τους άντρες, αν σταματούσαν την υπεραναλυτική σκέψη και συγκεντρωνόντουσαν στην οδήγηση. Σε δύο χρόνια αγωνιστικής εμπειρίας, η Harris σημείωνε και πτώσεις και τραυματισμούς, όπως φαίνεται στο παρακάτω -δικό της- video, χωρίς ωστόσο να πτοείται θέλοντας να συνεχίσει να αγωνίζεται, ενώ παράλληλα δοκίμαζε την είσοδό της στον κινηματογράφο.

 

Συλλυπητήρια στην οικογένεια και τον κοινωνικό της περίγυρο.   

Ετικέτες

Benda: Έρχεται Ελλάδα μέσω Teoren Motors - Αρχή με Redstone 550

Είσοδο στην αγορά αρχικά με τα ATVs της Benda - Σε δεύτερο χρόνο οι μοτοσυκλέτες
Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/12/2025

Η κινέζικη Benda που ξεχώρισε στην EIMCA με το υβριδικό σύστημα κίνησης που παρουσίασε που έχει ως βάση του έναν boxer κινητήρα 250 κ.εκ. θα βρεθεί σύντομα και στην ελληνική αγορά με την Teoren Motors A.E. να αναλαμβάνει την αντιπροσώπευσή της.

Στο Μιλάνο η Benda που έχει γίνει γνωστή για τις cruiser μοτοσυκλέτες της, παρουσίασε και το ATV της με το οποίο σύντομα θα εισέλθει και στην αγορά της χώρας μας μέσω της ελληνικής Teoren Motors A.E. που προσθέτει έναν ακόμη κατασκευαστή στο ενεργητικό της έπειτα από την UM Motorcycles και την Phelon & Moore.

H αρχή με την Benda δεν θα γίνει με κάποια από τις μοτοσυκλέτες της αλλά με το ATV Redstone 550 R2, το νέο παντός εδάφους μοντέλο των Κινέζων που βασίζεται σε πλατφόρμα που εξέλιξε η ίδια η εταιρεία όπως και τον V2 κινητήρα του των 500 κ.εκ. 

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Σύμφωνα με την Benda το Redstone 550 R2, που έχει ξεκινήσει να διατίθεται ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπως είναι εκείνες της Πολωνίας, της Τσεχίας και της Ρωσίας στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του με τον κινητήρα του να αποδίδει 48 ίππους, με το R2 να υποδηλώνει ότι έχουμε να κάνουμε με την διθέσια έκδοση. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδενιούχο ατσάλι με τους Κινέζους να αξιοποιούν και το σφυρήλατο αλουμίνιο για να συγκρατήσουν το βάρος σε λογικό επίπεδο και να προσφέρουν έτσι ωφέλιμο βάρος, 20% μεγαλύτερο από εκείνο του ανταγωνισμού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.

Το Redstone 550 R2 έχει υποβοηθούμενο τιμόνι DPS και τρία προγράμματα λειτουργίας (Work, Standard, Sport) που μεταβάλλουν τον βαθμό υποβοήθησης στο τιμόνι αλλά και την απόκριση του κινητήρα και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διαχειρίζεται αποδοτικά το θερμικό φορτίο του κινητήρα με στόχο την αυξημένη διάρκεια ζωής του V2. Μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο έως 697 κιλών και βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία με μονή σέλα και μία με διπλή που έχει και μακρύτερο μεταξόνιο.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Το βάρος βρίσκεται στα 415 στεγνά κιλά για την κοντή και στα 425 για την μακριά έκδοση, ενώ το μήκος είναι 2.165 και 2.365 χλστ. αντίστοιχα με πλάτος και ύψος στα 1.245 και 1.260 χλστ. αντίστοιχα (1.450 χλστ. για τη μακρύτερη έκδοση). Το μεταξόνιο, βρίσκεται στα 1.300 χλστ. για τη στάνταρ έκδοση και στα 1.500 για την μακρύτερη.

Στις προδιαγραφές περιλαμβάνεται φυσικά σύστημα κατ' επιλογήν τετρακίνησης με διαφορικό που κλειδώνει. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη εμπρός και πίσω με διπλά ψαλίδια εμπρός και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αερίου και στα δύο άκρα, ενώ οι τροχοί έχουν ελαστικά 25 ιντσών και οι ζάντες είναι αλουμινένιες με επιλογή για 12 ή 14 ίντσες. Την πέδηση αναλαμβάνουν διπλά δισκόφρενα. Και στις δύο περιπτώσεις η σέλα απέχει από το έδαφος 950 χλστ. και στα 305 χλστ. βρίσκεται η απόσταση από το έδαφος.

Στην EICMA έκανε την εμφάνισή του και το Redstone 1000 Mud, κορυφαίο μοντέλο της σειράς, με τον V2 κινητήρα του να παράγει 98 ίππους. Η αντιπροσώπευση της Benda στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο μισό του 2026.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.