Έφυγε χτυπημένος από τον κορωνοϊό ο πρώην CEO της Goodyear – Dunlop Hellas

Νοσεί και το ένα από τα δύο παιδιά του
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/4/2020

Ο Νικόλαος Σπανός, πρώην CEO της Goodyear – Dunlop Hellas έφυγε από την ζωή χτυπημένος από τον κορωνοϊό και δίχως να παρουσιάζει οποιοδήποτε υποκείμενο νόσημα. Έκκληση του γιου του που επίσης νοσεί και βρίσκεται σε νοσοκομείο, να αντιληφθεί ο κόσμος πως ο ιός επηρεάζει και υγιείς, νέους ανθρώπους.

Ο Νικόλαος Σπανός, 52 χρονών, έφυγε από την ζωή το μεσημέρι της Παρασκευής ενώ νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Αττικόν.

Από τον Οκτώβριο του 2007 έως τον Αύγουστο 2018, είχε διατελέσει Γενικός Διευθυντής για Ελλάδα και Κύπρο της Goodyear Dunlop Hellas, ενώ στον όμιλο ήταν από το 2002 ως εμπορικός διευθυντής.

Τα τελευταία δύο χρόνο ο Νικόλαος Σπανός είχε διευθυντική θέση σε μεγάλη εταιρία Logistics που εξυπηρετούσε και τον χώρο της μοτοσυκλέτας.

Ο 25χρος γιος του, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ, επιβεβαίωσε πως ήταν άνθρωπος που δεν αντιμετώπιζε ζητήματα υγείας, την στιγμή που και ο ίδιος νοσηλεύεται ως επιβεβαιωμένο κρούσμα και ευτυχώς η πορεία της υγείας του είναι καλή, έχοντας ξεφύγει από τον κίνδυνο.

Τα συλλυπητήρια μας στην οικογένειά του, τους οικείους και τους συναδέλφους του…

Rage Against Childhood Cancer: Το MotoGP στο πλευρό του Good Max [VIDEO]

Κλήρωση με μοναδικό έπαθλο για στήριξη της έρευνας κατά του παιδικού καρκίνου
Good Max
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Το MotoGP ενώνει τις δυνάμεις του με την καμπάνια Good Max “Rage Against Childhood Cancer”, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από τον Ignacio Vilarroig προς τιμήν του 12χρονου γιου του, Max, ο οποίος διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο στο νοσοκομείο Sant Joan de Déu στη Βαρκελώνη.

Η δράση αυτή αναδεικνύει μια σκληρή πραγματικότητα, μόλις το 4% της παγκόσμιας χρηματοδότησης για τον καρκίνο κατευθύνεται στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο. Το Good Max έχει ως στόχο να αλλάξει αυτήν την αναλογία, με θάρρος και αποφασιστικότητα.

Ένα βίντεο με εντυπωσιακή παραγωγή αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μέσα από αναφορές στο κινηματογραφικό franchise Mad Max πού αποτέλεσε και έμπνευση για το όνομα της καμπάνιας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το MotoGP στηρίζει μια ειδική κλήρωση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία στο Grand Prix της Καταλονίας. Όσοι συμμετέχουν με δωρεά μπαίνουν στην κλήρωση για paddock και grid pass για δύο άτομα, μια σπάνια ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τον παλμό του MotoGP. Όσο μεγαλύτερη η δωρεά, τόσες περισσότερες οι συμμετοχές. Το σημαντικότερο είναι πως το 100% των εσόδων θα διατεθεί απευθείας στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο στο Hospital Sant Joan de Déu.

Το MotoGP, η Good Max και το “Racing for the Future” στέλνουν το μήνυμα ότι οι αγώνες μπορούν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από θέαμα, μπορούν να γίνουν κινητήριος δύναμη ελπίδας.