EICMA 2021: Το πρόγραμμα της μεγαλύτερης Έκθεσης μοτοσυκλέτας που ξεκινά Τρίτη 23 Νοεμβρίου

Θα έχει το μισό μέγεθος
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

22/11/2021

Συρρικνωμένη σε μεγάλο βαθμό αναμένεται να είναι η EICMA για φέτος, η μεγαλύτερη Έκθεση μοτοσυκλέτας στην οποία παρουσιάζονται τα νέα μοντέλα της επόμενης χρονιάς. Με αρκετούς κατασκευαστές μοτοσυκλετών να απέχουν ακολουθώντας μέτρα περιορισμού, η τεράστια Έκθεση μοτοσυκλέτας του Μιλάνο θα καταλαμβάνει φέτος λιγότερα περίπτερα, την ίδια ώρα που έχουν ήδη παρουσιαστεί, τα περισσότερα από τα νέα μοντέλα στην γκάμα των εταιρειών που δεν θα παραστούν.

Η BMW, η KTM και η Ducati είναι οι πιο ηχηρές απουσίες ενώ ταυτόχρονα κι άλλοι κατασκευαστές που θα έχουν περίπτερο, όπως η Kawasaki, το έχουν αναθέσει σε ισχυρούς αντιπροσώπους της Ευρώπης χωρίς να στελεχώνονται από ανθρώπους του εργοστασίου.

Μεγάλες επίσης απουσίες αναμένονται στον χώρο των αξεσουάρ και των ανταλλακτικών, που έχουν δώσει από τώρα ραντεβού με το κοινό στην EICMA του 2022 που αναμένεται να επιστρέψει στην πρότερη αίγλη της, ως η σπουδαιότερη Έκθεση μοτοσυκλέτας του κόσμου.

Ακόμη κι έτσι όμως, η EICMA παρουσιάζει δημοσιογραφικό ενδιαφέρον και φέτος, όχι μόνο γιατί θα παραστούν οι Ιάπωνες κατασκευαστές στο σύνολό τους, αλλά γιατί τις πρώτες ημέρες θα κινούνται στους διαδρόμους της όλα τα μεγάλα στελέχη των εταιρειών, ακόμη κι εκείνων που δεν θα έχουν περίπτερο, μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τα πρώτα σχόλια όχι μόνο της περιόδου που περάσαμε, και περνάμε, αλλά και της επόμενης χρονιάς που έρχεται.

Θα είναι επίσης και η πρώτη ευκαιρία, για να δούμε από κοντά όλα τα νέα μοντέλα που δεν έχουμε ήδη οδηγήσει στις παρουσιάσεις που προηγήθηκαν, έχοντας έτσι ένα πρώτο, χειροπιαστό, σχόλιο για την εμφάνισή τους.

Το MOTO, όπως κάθε χρονιά, θα είναι και φέτος στην EICMA για να σας μεταφέρουμε όχι μόνο τις παρουσιάσεις απευθείας, αλλά και το δικό μας, πρώτο σχόλιο για όλα όσα πρόκειται να δούμε από κοντά.

Θα υπάρχουν λοιπόν και παρουσιάσεις νέων μοντέλων, όπως τις έχουμε συνηθίσει, με το πρόγραμμα να είναι το παρακάτω. Σημειώνεται η χώρα Ελλάδος και όχι η τοπική:

 

Πρόγραμμα Τρίτης 23 Νοεμβρίου

10:00    HONDA

10:40    MV AGUSTA

11:00    ROYAL ENFIELD

11:20    TRIUMPH

11:40    SILENCE

12:00    Εγκαίνια

13:00    HELBIZ

13:20    SUZUKI

13:40    PIAGGIO GROUP

14:20    BIMOTA

14:40    KAWASAKI

15:00    KYMCO

15:20    CAKE

15.40    FANTIC MOTOR

16:00    VMOTO SOCO

16:20    BENELLI

17:40    VENT

17:00    ZERO MOTORCYCLES

17:20    SYM

17:40    SORIANO ENGINES

18:00    TROMOX

18:20    YADEA

18:40    CFMOTO

 

Πρόγραμμα Τετάρτης 24 Νοεμβρίου

10:20    URBAN TUCANO

10:40    GPR EXHAUST SYSTEM

11:00    VOGE

11:20    MYTECH

11:40    Παρουσίαση της Κινεζικής εποπτείας μοτοσυκλετών

12:00    ROYAL ENFIELD

12:20    SHAD

12:40    RISEMOUSSE

13:00    MONDIAL

13:20    VMOTO SOCO

13:40    HONPE

14:40    NIU

15:00    UM MOTORCYCLES

15:20    BAD BIKE

15:40    LS2 HELMETS

16:40    NOKO E-BIKE

17:00    LIQUI MOLY

18:20    HONPE

16.40ELETTRICARS MOTORCOMPANYHall 18EICMA TALKING AREA L60

18:00    TINBOT

 

Πέμπτη 25 Νοεμβρίου

15:00    YAMAHA "ONE MORE LAP" - VALENTINO ROSSI

 

Ετικέτες

MotoGP Βαλένθια, FP1: Jack Miller και Yamaha στη κορυφή

Αναμενόμενες "εκπλήξεις" στα ελεύθερα λόγω επιλογών στα ελαστικά
Jack Miller Valencia FP1 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/11/2025

Ο Jack Miller ήταν ο αναβάτης που έγραψε τον καλύτερο χρόνο στα τελευταία ελεύθερα δοκιμαστικά της σεζόν, βάζοντας στο τέλος ένα φρέσκο ζευγάρι ελαστικών.

Οι αναβάτες που είναι συνήθως πιο αργοί άλλαξαν τα ελαστικά τους με φρέσκα ελαστικά και οι ταχύτεροι κράτησαν αυτά που χρησιμοποιούσαν από την αρχή και αυτός ήταν ο λόγος που ο Miller βρέθηκε στην κορυφή του session με χρόνο 1:30,382 που πέτυχε προς το τέλος του, ενώ για μεγάλο χρονικό διάστημα των ελεύθερων δοκιμαστικών -μέχρι περίπου τα μισά- ταχύτερος όλων ήταν ο Alex Marquez που έκανε τελικά τον 6ο χρόνο, κρατώντας τα ίδια ελαστικά.

Ο χρόνος του Miller ήταν μακριά από το απόλυτο ρεκόρ γύρου στη Βαλένθια που πέτυχε το 2023 ο Maverick Vinales (1:28,931), ο οποίος επέστρεψε στη δράση μετά τον τραυματισμό του για βρεθεί στη 19η θέση. Το ρεκόρ του Ισπανού δεν αναμένεται να κρατήσει για πολύ ακόμη.

Ο Αυστραλός της Prima Pramac Yamaha Team ήταν 3,2 δέκατα πιο γρήγορος από τον δεύτερο Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Aleix Espargaro (Honda HRC Test Team) για να συμπληρώσει αυτή την μοναδική για φέτος τριάδα σε FP1.

Ο Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team) έφερε μία ακόμη Aprilia στις πρώτες θέσεις με τον Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) να κλείνει την πρώτη πεντάδα -ούτε αυτός άλλαξε ελαστικά.

Η V4 Yamaha YZR-M1 του Augusto Fernandez (Yamaha Factory Racing Team) ήταν 10η, ίσως στην πιο ελπιδοφόρα εμφάνισή της μέχρι τώρα, με το session βέβαια να μην έχει και ιδιαίτερη βαρύτητα για τον λόγο που σας αναφέραμε και αυτό φαίνεται και από τον χρόνο του Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) που βρέθηκε 14ος, ενώ στη 18η θέση βρέθηκε ο Marco Bezzecchi. 

Ο Pecco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) είχε τον 21ο χρόνο και ήταν 2,5 δέκατα πιο γρήγορος από τον Nicolo Bulega που ζει το όνειρό του με την ευκαιρία που του έχει δοθεί -ήταν και ο μόνος που δοκίμασε σκληρό εμπρός ελαστικό-, ενώ 24ος και τελευταίος, 1,541 δλ. από την κορυφή, ήταν ο Jorge Martin επίσης στην επιστροφή του στη δράση.
 

 

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

Jack MILLER

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'30.382

2

Ai OGURA

Trackhouse MotoGP Team

1'30.705

3

Aleix ESPARGARO

Honda HRC Test Team

1'30.707

4

Raul FERNANDEZ

Trackhouse MotoGP Team

1'30.800

5

Franco MORBIDELLI

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'30.860

6

Alex MARQUEZ

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'30.884

7

Joan MIR

Honda HRC Castrol

1'30.926

8

Pedro ACOSTA

Red Bull KTM Factory Racing

1'30.998

9

Fabio DI GIANNANTONIO

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'31.033

10

Augusto FERNANDEZ

Yamaha Factory Racing Team

1'31.035

11

Fermin ALDEGUER

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'31.113

12

Luca MARINI

Honda HRC Castrol

1'31.146

13

Johann ZARCO

CASTROL Honda LCR

1'31.171

14

Fabio QUARTARARO

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.204

15

Alex RINS

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.301

16

Brad BINDER

Red Bull KTM Factory Racing

1'31.319

17

Enea BASTIANINI

Red Bull KTM Tech3

1'31.326

18

Marco BEZZECCHI

Aprilia Racing

1'31.364

19

Maverick VIÑALES

Red Bull KTM Tech3

1'31.430

20

Somkiat CHANTRA

IDEMITSU Honda LCR

1'31.454

21

Francesco BAGNAIA

Ducati Lenovo Team

1'31.528

22

Miguel OLIVEIRA

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'31.715

23

Nicolo BULEGA

Ducati Lenovo Team

1'31.766

24

Jorge MARTIN

Aprilia Racing

1'31.923