ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 4ου ΑΓΩΝΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΟΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ TRIAL 2015

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/9/2015

Η ΛΕ.Μ.Μ (Λέσχη Μοτοσυκλέτας Μεγάρων) μετά έγκρισης της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε. διοργανώνει τον 4ο  αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος TRIAL 2015 την Κυριακή 4/10/2015 στην Πάχη Μεγάρων.

 

Ο αγώνας θα διεξαχθεί συμφώνα με τον αθλητικό νόμο 2725/99,τον γενικό κανονισμό αγώνων TRIAL της  Α.ΜΟΤ.Ο.Ε  και τον παρόντα ειδικό κανονισμό.

 

ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΓΩΝΑ-ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ:  Παπαπανούσης  Νίκος

Μέλη  : Τουμπανιάρης  Χρήστος- Παπαπανούσης  Νίκος

Πρόεδρος Αγωνοδικών :  Τρύπος  Γεώργιος

Αγωνοδίκες : Τουμπανιάρης  Χρήστος -Προίσκος  Γεώργιος

Παρατηρητής : Α.ΜΟΤ.Ο.Ε.

Αλυτάρχης : : Α.ΜΟΤ.Ο.Ε

Γραμματεία : Σταματάκης  Ιωάννης

Τεχνικός  έφορος : Χατζής  Χρήστος

Υπεύθυνος  διαδρομής- κριτών  : Τρύπος  Γεώργιος

Ιατρός αγώνα : INTERSALLONIKA

Έκδοση αποτελεσμάτων : ΛΕ.Μ.Μ

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΩΝΑ

 

Ο αγώνας θα διεξαχθεί στην Πάχη Μεγάρων .

Το μήκος της διαδρομής είναι περίπου 2 Km (επί 3 κύκλους). Οι ειδικές  διαδρομές είναι 6 (επί 3 φορές).

Η διάρκεια του αγώνα είναι 3 ώρες. 

 

Η προάφιξη στο τέλος επιτρέπετε.

Ο αγώνας είναι  “NON STOP” . 

Οι κατηγορίες στις οποίες μπορούν   να συμμετάσχουν οι αθλητές είναι αυτές που προβλέπονται από τον γενικό κανονισμό  TRIAL.

Οι μοτοσυκλέτες πρέπει να φέρουν μαύρους αριθμούς συμμετοχής σε λευκό φόντο στην μάσκα.

Θα δοθούν έπαθλα : Κύπελλο στον 1ο ,2ο ,3ο  κάθε κατηγορίας και μετάλλια στον 4ο ,5ο, 6ο .

Συμμέτοχες υποβάλλονται μέσω του αθλητικού σωματείου στο οποίο  είναι μέλη οι αθλητές. Η δήλωση θα  γίνεται από τις λέσχες στο e-amotoe.gr.

Παράβολο συμμετοχής : 50 ευρώ

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Έναρξη δηλώσεων συμμετοχής :  Δευτέρα  28/09/15

Λήξη δηλώσεων συμμετοχής :  Σαββάτο 3/10/2015

Έλεγχος εξακρίβωσης  :  Κυριακή  4/10/2015  9 π.μ-10 π.μ.

Τεχνικός έλεγχος : Κυριακή  4/10/2015  9 π.μ-10 π.μ.

Εκκίνηση : : Κυριακή  4/10/2015  10:30 π.μ.

Δημοσίευση αποτελεσμάτων : Κυριακή  4/10/2015  2:00 μ.μ.

Απονομή : Κυριακή  4/10/2015  2:30 μ.μ.

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Οι αθλητές που επιθυμούν να συμμετάσχουν, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τον Αθλητικό Σωματείο στο οποίο είναι εγγεγραμμένοι για την δήλωση συμμετοχής τους. Οι δηλώσεις συμμετοχής πρέπει να αποσταλούν μέχρι το Σάββατο 29/8/2015 Η δήλωση Συμμετοχής θα γίνεται ηλεκτρονικά και μόνο από τις λέσχες στο e-amotoe.gr. Το παράβολο συμμετοχής για όλες τις κατηγορίες ορίζεται στα 50 ευρώ.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. (Φόντα Συμμετοχής-Αριθμοί)

Οι κατηγορίες στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν οι αθλητές είναι οι παρακάτω: Κατηγορία Α Από 18 ετών και χωρίς περιορισμό στον κυβισμό της μοτοσυκλέτας.

 Λευκό φόντο - Μαύροι αριθμοί (οι αριθμοί αρχίζουν με το ψηφίο 1)

Επίπεδο δυσκολίας ΕΔ=Το δυσκολότερο για τα ελληνικά επίπεδα Σήμανση ΕΔ=Κόκκινο βέλος.

 Κατηγορία Β Από 18 ετών και χωρίς περιορισμό στον κυβισμό της μοτοσυκλέτας. Λευκό φόντο - Μαύροι αριθμοί (οι αριθμοί αρχίζουν με το ψηφίο 2)

Επίπεδο δυσκολίας ΕΔ=Μέτριες σε τεχνική δυσκολίες.  Σήμανση ΕΔ=Πράσινο βέλος Κατηγορία Junior Από 12 έως 17 ετών και κυβισμό από 50 έως 125 κυβικά.

 Λευκό φόντο - Μαύροι αριθμοί (οι αριθμοί αρχίζουν με το ψηφίο 3)

Επίπεδο δυσκολίας ΕΔ=Το ευκολότερο δυνατόν Σήμανση ΕΔ=Κίτρινο βέλος

 ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ-ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ

Ο ανεφοδιασμός επιτρέπεται μόνο στο χώρο επισκευών - ανεφοδιασμού με τον κινητήρα σβηστό διαφορετικά υπάρχει ποινή αποκλεισμού. Ο ανεφοδιασμός πρέπει να γίνεται με μπιτόνια καυσίμων και παρουσία πυροσβεστήρα μη τήρηση επιφέρει ποινή αποκλεισμού. Η εξωτερική βοήθεια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ (εκτός του χώρου επισκευών - ανεφοδιασμού) σε  περίπτωση βλάβης στη διαδρομή, η επισκευή μπορεί να γίνει μόνο από τον αναβάτη με τα εργαλεία που διαθέτει.

Τελετή απονομής επάθλων

Η τελετή απονομής θα γίνει στο χώρο του αγώνα.

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΦΕΣΕΙΣ

 Οι ενστάσεις και οι εφέσεις υποβάλλονται εγγράφως στον Αλυτάρχη, τον Βοηθό του ή στον Γραμματέα του αγώνα προσωπικά από τον ίδιο τον αθλητή. Κάθε ένσταση πρέπει να αναφέρεται σε ένα μόνο θέμα. Το κόστος ένστασης είναι ίσο με το παράβολο συμμετοχής, ενώ το κόστος έφεσης είναι διπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής. Οι ενστάσεις υποβάλλονται:

1.Για αντικανονική συμμετοχή αθλητή το λιγότερο 30’ λεπτά μετά το πέρας εξακρίβωσης.  2.Κατά των αποτελεσμάτων εντός 30’ λεπτών μετά την δημοσίευση των.

3.Για τεχνικούς λόγους εντός 30’ λεπτών μετά τον τερματισμό και του τελευταίου αθλητή.

Για πληροφορίες σχετικά με τον αγώνα :

Παπαπανούσης  Νίκος  6977837790

Τρύπος  Γεώργιος  6938736381

BMW F450 GS 2026 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το πλαίσιο τιμής στην Ελλάδα!

Κοντά σε KLE 500 – Κάτω από DRZ 4S
BMW F450 GS 2026 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το πλαίσιο τιμής στην Ελλάδα!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

31/10/2025

Έχουμε επιβεβαιώσει από διαφορετικές πηγές το πλαίσιο τιμής που θα έχει το νέο BMW F450 GS το οποίο θα δούμε από την επόμενη εβδομάδα στην EICMA. Επειδή η BMW Hellas είναι θυγατρική του εργοστασίου και το εργοστάσιο θα δείξει στην EICMA το νέο F450 GS με τιμή Ιταλίας, έχουμε ήδη όχι απλά μία τάξη μεγέθους για το πόσο θα κοστίζει στην Ελληνική αγορά, αλλά ακόμη περισσότερο, πρώτες διαβεβαιώσεις από τις πηγές μας για το πλαίσιο της τιμής του στην ελληνική αγορά.

Η βασική έκδοση, που σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW, θα είναι πλούσια εξοπλισμένη και όχι τελείως γυμνή, όπως συνηθίζει η BMW,

θα κοστίζει από 7.000 έως 7.200 Ευρώ. Αυτή θα είναι η τιμή στην Ελληνική αγορά, το τονίζουμε.

Ωστόσο μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ακριβή έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, διότι δεν θα ξεπερνά το όριο των 8.000 Ευρώ, όπως ήταν αναμενόμενο. Αντιθέτως θα έρχεται αρκετά κοντά στην βασική έκδοση, παρουσιάζοντας την μικρότερη διαφορά μεταξύ συμβατικού και αυτόματου κιβωτίου.

Περιμένουμε στην Ελλάδα την ακριβή έκδοση στην περιοχή των 7.800 – 7.950 Ευρώ.

Θυμίζουμε πως η αποκάλυψη πως το νέο F450GS θα έχει αυτόματο κιβώτιο είχε γίνει πρώτη φορά από το MOTO, στο παρακάτω VIDEO όπου είχαμε την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα για μερικές ημέρες, κι έπειτα γράφτηκε και από άλλους:

 

BMW F450GS Concept - Η πρωτότυπη της EICMA στα χέρια μας!

Μία δυνατή αποκλειστικότητα! Η BMW F450GS στα χέρια μας για μία προσεκτική επιθεώρηση! Αποκλειστικές πληροφορίες για το μοντέλο που θα φτάσει στη γραμμή παραγωγής! Τι αλλαγές θα έχει - Πόσο θα κοστίζει Thanos Feloukas #motomag #f450gs #bmwmotorrad

Posted by Moto Magazine Greece on Monday, June 2, 2025

 

Η παραπάνω έκδοση, η Trophy, που θα ακολουθεί και την αντίστοιχη του μεγάλου GS, θα έχει και την επιλογή να διατεθεί με ακτίνες.

Την μοτοσυκλέτα την κατασκευάζει η TVS που είναι ινδική μάρκα και τρίτη στην ιεραρχία βάση όγκου πωλήσεων και τέταρτη από πλευράς αποδοχής του κοινού. Την σειρά ανάμεσα σε αυτές τις δύο λίστες την επηρεάζει η Royal Enfield που έχει μικρότερο όγκο πωλήσεων αλλά κρατά υψηλότατο κύρος μέσα στην αγορά της Ινδίας.

Είχαμε επιφυλάξει σκληρή αλλά δίκαιη κριτική στον προκάτοχό του, το 310GS και ελπίζουμε πως το νέο F 450 GS θα διαφέρει σημαντικά και θα καταφέρει να κάνει την διαφορά.

Δεν έχει άλλωστε και πολλές ευκαιρίες καθώς πλέον η κατηγορία έχει γίνει απίστευτα ανταγωνιστική και για πρώτη φορά έχει τόσους πολλούς εκπροσώπους.

Χαρακτηριστικό είναι φυσικά το νέο τεύχους του MOTO που κυκλοφόρησε σήμερα και είναι το μεγαλύτερο συγκριτικό της κατηγορίας!

Από το 2018 έως και το 2023 λέγαμε στις εταιρείες να ρίξουν μεγαλύτερο βάρος στην εξέλιξη των μικρομεσαίων κυβικών, σταματήσαμε όταν είδαμε τι έρχεται και μάλιστα περιμένουμε τουλάχιστον δύο ακόμη επώνυμους κατασκευαστές να απαντήσουν το 2027. Οπότε η BMW δεν έχει μεγάλο περιθώριο να ποντάρει στο όνομα για να δικαιολογήσει την υψηλότερη τιμή.

Το πρώτο αυτόματο κιβώτιο στην κατηγορία αυτή, δείχνει πως η πρόθεσή της είναι να δημιουργήσει ουσιαστική διαφορά, ενώ η υπόσχεση που αφήνει για πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες, καθιστά την αγωνία για την τελική τιμή ακόμη μεγαλύτερο. Με βάση τις διαβεβαιώσεις μας όμως, αυτό θα είναι το πλαίσιο τιμής. Μιλάμε λοιπόν για 1.000 έως 1.300 Ευρώ ακριβότερα από τις αντίστοιχες κινέζικες προτάσεις για την βασική έκδοση, που αν και δεν διαφέρει πολύ η χώρα κατασκευής, η BMW δηλώνει σίγουρη για την απόσταση σε συμπεριφορά. Αυτό θα το κρίνουμε στην πρώτη δοκιμή που αναμένουμε να είναι σύντομα, καθώς εξίσου σύντομα αναμένεται να έρθει και η μοτοσυκλέτα στην Ελληνική αγορά!