Επικό ταξίδι μέλιτος

Με Honda RS150R
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

8/9/2017

Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά 24 χώρες και δύο ηπείρους διέσχισε ένα ζευγάρι από τη Μαλαισία, που αποφάσισε να κάνει ένα ξεχωριστό ταξίδι του μέλιτος, διαφορετικό από τους συνήθεις ρομαντικούς προορισμούς και τις γλυκανάλτες κρουαζιέρες που προτιμούνται συνήθως.

Οι νεόνυμφοι Mohd Alfishahrin Zakaria και Diana Latief ξεκίνησαν το ταξίδι τους αμέσως μετά το γάμος τους στις 8 Απριλίου από την Selangor, για να καταλήξουν μετά από 146 ημέρες, (τέλος Αυγούστου) στο Λονδίνο. Η είδηση όμως είναι, πως αυτό το ταξίδι το έκαναν πάνω σε ένα Honda RS150R (ένα μικρό μοτοσυκλετάκι της Big-H που απευθύνεται στις αγορές της Ασίας), κουβαλώντας μαζί και τα πράγματά τους χωρίς κανένα άλλο όχημα υποστήριξης.

Ο Alfishahrin (31 ετών) και η Diana (30 ετών) ανάμεσα στις χώρες που διέσχισαν ήταν η Ταϊλάνδη, το Νεπάλ, η Ινδία, το Πακιστάν, το Ιράν, η Αρμενία, η γεωργία, η Τουρκία, η Αλβανία, η Κροατία, η Σλοβενία, η Ιταλία, η Ελβετία, η Γερμανία, η Γαλλία, ενώ φυσικά δεν θα μπορούσαν να αφήσουν έξω από ένα τέτοιο ταξίδι και ένα πέρασμα από την Ελλάδα, πριν καταλήξουν στην πρωτεύουσα της Αγγλίας όπου έχει την έδρα του ένας από τους μεγαλύτερους αντιπροσώπους της Honda στο Chiswick. Σημαντική υποστήριξη για την πραγματοποίηση του ονείρου τους ήταν ο Σύνδεσμος Πρόληψης κατά των ναρκωτικών της Selangor, ενώ το ζευγάρι συνέβαλε με σχεδόν 40.000 RM (περίπου 8.000 ευρώ) από δικούς του πόρους, μαζί με μικρότερες χορηγίες από εταιρείες όπως η Honda UK, η Givi Μαλαισίας κ.α.

Για τον Alfishahrin πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρεί ένα μακρινό ταξίδι καθώς στο παρελθόν, το 2015 συγκεκριμένα, είχε διασχίσει τις "1000 στροφές" στην Chiang Mai, ενώ είχε πραγματοποιήσει και ένα ταξίδι περνώντας από εφτά συνοριακές γραμμές ανάμεσα στην Ταϊλάνδη, την Myanmar, το Λάος, την Κίνα, την Καμπότζη, το Βιετνάμ και την Σιγκαπούρη το 2016.

Είναι αξιοσημείωτο δε ότι το ζευγάρι ολοκλήρωσε το ταξίδι του χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα μηχανικό πρόβλημα, όπως δήλωσαν οι ίδιοι, ενώ άγνωστο είναι το αν επέστρεψαν στην πατρίδα τους με το μηχανάκι ή προτίμησαν να επιστρέψουν αεροπορικώς…

Ετικέτες

Benda: Έρχεται Ελλάδα μέσω Teoren Motors - Αρχή με Redstone 550

Είσοδο στην αγορά αρχικά με τα ATVs της Benda - Σε δεύτερο χρόνο οι μοτοσυκλέτες
Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/12/2025

Η κινέζικη Benda που ξεχώρισε στην EIMCA με το υβριδικό σύστημα κίνησης που παρουσίασε που έχει ως βάση του έναν boxer κινητήρα 250 κ.εκ. θα βρεθεί σύντομα και στην ελληνική αγορά με την Teoren Motors A.E. να αναλαμβάνει την αντιπροσώπευσή της.

Στο Μιλάνο η Benda που έχει γίνει γνωστή για τις cruiser μοτοσυκλέτες της, παρουσίασε και το ATV της με το οποίο σύντομα θα εισέλθει και στην αγορά της χώρας μας μέσω της ελληνικής Teoren Motors A.E. που προσθέτει έναν ακόμη κατασκευαστή στο ενεργητικό της έπειτα από την UM Motorcycles και την Phelon & Moore.

H αρχή με την Benda δεν θα γίνει με κάποια από τις μοτοσυκλέτες της αλλά με το ATV Redstone 550 R2, το νέο παντός εδάφους μοντέλο των Κινέζων που βασίζεται σε πλατφόρμα που εξέλιξε η ίδια η εταιρεία όπως και τον V2 κινητήρα του των 500 κ.εκ. 

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Σύμφωνα με την Benda το Redstone 550 R2, που έχει ξεκινήσει να διατίθεται ήδη σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές όπως είναι εκείνες της Πολωνίας, της Τσεχίας και της Ρωσίας στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του με τον κινητήρα του να αποδίδει 48 ίππους, με το R2 να υποδηλώνει ότι έχουμε να κάνουμε με την διθέσια έκδοση. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από χρωμιομολυβδενιούχο ατσάλι με τους Κινέζους να αξιοποιούν και το σφυρήλατο αλουμίνιο για να συγκρατήσουν το βάρος σε λογικό επίπεδο και να προσφέρουν έτσι ωφέλιμο βάρος, 20% μεγαλύτερο από εκείνο του ανταγωνισμού, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.

Το Redstone 550 R2 έχει υποβοηθούμενο τιμόνι DPS και τρία προγράμματα λειτουργίας (Work, Standard, Sport) που μεταβάλλουν τον βαθμό υποβοήθησης στο τιμόνι αλλά και την απόκριση του κινητήρα και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να διαχειρίζεται αποδοτικά το θερμικό φορτίο του κινητήρα με στόχο την αυξημένη διάρκεια ζωής του V2. Μπορεί να ρυμουλκήσει φορτίο έως 697 κιλών και βγαίνει σε δύο εκδόσεις, μία με μονή σέλα και μία με διπλή που έχει και μακρύτερο μεταξόνιο.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.

Το βάρος βρίσκεται στα 415 στεγνά κιλά για την κοντή και στα 425 για την μακριά έκδοση, ενώ το μήκος είναι 2.165 και 2.365 χλστ. αντίστοιχα με πλάτος και ύψος στα 1.245 και 1.260 χλστ. αντίστοιχα (1.450 χλστ. για τη μακρύτερη έκδοση). Το μεταξόνιο, βρίσκεται στα 1.300 χλστ. για τη στάνταρ έκδοση και στα 1.500 για την μακρύτερη.

Στις προδιαγραφές περιλαμβάνεται φυσικά σύστημα κατ' επιλογήν τετρακίνησης με διαφορικό που κλειδώνει. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη εμπρός και πίσω με διπλά ψαλίδια εμπρός και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ αερίου και στα δύο άκρα, ενώ οι τροχοί έχουν ελαστικά 25 ιντσών και οι ζάντες είναι αλουμινένιες με επιλογή για 12 ή 14 ίντσες. Την πέδηση αναλαμβάνουν διπλά δισκόφρενα. Και στις δύο περιπτώσεις η σέλα απέχει από το έδαφος 950 χλστ. και στα 305 χλστ. βρίσκεται η απόσταση από το έδαφος.

Στην EICMA έκανε την εμφάνισή του και το Redstone 1000 Mud, κορυφαίο μοντέλο της σειράς, με τον V2 κινητήρα του να παράγει 98 ίππους. Η αντιπροσώπευση της Benda στην Ελλάδα αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο μισό του 2026.

Η Benda έρχεται Ελλάδα μέσω της TEOREN MOTORS Α.Ε.