Επιστροφή για τις σχολές οδηγών: Ανοίγουν από Δευτέρα 19/4

Τεράστιο το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/4/2021

Οι σχολές οδηγών παραμένουν κλειστές με τεράστιο πρόβλημα επιβίωσης για όλους τους εργαζόμενους σε αυτές και ταυτόχρονα με μεγάλες ουρές αναμονής στους υποψήφιους σε μία μάλιστα εποχή που η ατομική μετακίνηση έχει επαυξημένη σημασία.

Το καλό νέο είναι πως θα έρθει σιγά – σιγά αποκλιμάκωση καθώς ανοίγουν και οι σχολές οδηγών από Δευτέρα, 19.04.2021, με αυστηρά μέτρα προστασίας.

Συγκεκριμένα:

  • Τα θεωρητικά μαθήματα και οι θεωρητικές εξετάσεις θα γίνονται μόνο διαδικτυακά.
  • Θα γίνονται υποχρεωτικά self tests ανά εβδομάδα για τους εργαζόμενους.
  • Υποχρεωτικά self tests για τους εξεταζόμενους 24 ώρες πριν την πρακτική εξέταση.
  • Εκπαιδευτές και εξεταστές θα κάνουν υποχρεωτικά self tests δυο φορές την εβδομάδα και συγκεκριμένα κάθε Δευτέρα και κάθε Πέμπτη.
  • Τα ραντεβού των εξετάσεων θα γίνονται ανά μία ώρα και θα πρέπει να τηρούνται όλα τα μέτρα προστασίας από τον κορονοϊό (χρήση μάσκας, ανοιχτά παράθυρα κλπ).
  • Ήταν ένα αίτημα των σχολών οδήγησης αλλά και των υποψήφιων, εδώ και πολύ καιρό.

Ανάκληση Yamaha XMAX στις Η.Π.Α. – Χαλάρωση του μπουλονιού της πλάκας ασφάλισης εκκεντροφόρου

Μετά την Ιαπωνία και στην άλλη μεριά του Ατλαντικού - Αφορά σκούτερ παραγωγής 2018-2022
xmax
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/11/2025

Ο αμερικάνικος οργανισμός Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων (National Highway Traffic Safety Administration -NHTSA) ανακοίνωσε ανάκληση του Yamaha XMAX δίνοντας οδηγία στους ιδιοκτήτες να σταματήσουν να οδηγούν το σκούτερ.

Η σχετική ανακοίνωση του αμερικάνικου οργανισμού αναφέρει πως η πλάκα ασφάλισης του εκκεντροφόρου άξονα ενδέχεται να μην επαρκεί για να μείνει το μπουλόνι στη θέση του και να χαλαρώσει -λόγικά το πάχος της δεν είναι το προβλεπόμενο. Έτσι δεν θα συγκρατείται σωστά ο εκκεντροφόρος άξονας, με αποτέλεσμα να σβήσει ο κινητήρας, κάτι που μπορεί να προκαλέσει απώλεια ελέγχου του σκούτερ και ατύχημα.

Η ανάκληση αφορά 2.715 XMAX που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2018-2022 και αναμένεται ότι ένα στα τρία από αυτά θα έχουν αυτό το πρόβλημα. Ο NHTSA προτρέπει τους ιδιοκτήτες να μην οδηγούν το σκούτερ τους μέχρι να ολοκληρωθεί η επιδιόρθωση με την τοποθέτηση νέας πλάκας ασφάλισης.

Ο αριθμός ανάκλησης του NHTSA είναι ο 25V778000 και περιμένουμε να δούμε αν η συγκεκριμένη ανάκληση θα επεκταθεί και στην Ευρώπη.