Έρχεται: NAXOS ADVENTURE RALLY 2018

Εκατό αναβάτες απ’ ολόκληρο τον κόσμο, δίνουν ραντεβού στο Νησιωτικό Rally της χρονιάς
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/3/2018

Η Νάξος έχει τεράστια μοτοσυκλετιστική παράδοση κι ως το μεγαλύτερο και πιο πράσινο νησί των Κυκλάδων, προσφέρει και τις περισσότερες ευκαιρίες για ένα Rally, ακριβώς όπως το Naxos Adventure Rally που πέρσι έκλεψε την παράσταση: Με καλεσμένο Adam Riemann και την παρθενική εμφάνιση του νέου KTM 1090 Adventure R προκάλεσε αίσθηση με τις εικόνες και το κλίμα που μετέφερε. Την περσινή επιτυχία τους ευχόμαστε φέτος να ακολουθήσει και η νέα διοργάνωση του Rally στις 20 έως 23 Απριλίου. Η συμμετοχή είναι ανοικτή για όλους.

Δείτε τον Adam Riemann να οδηγεί στην Νάξο, κι αναλυτικά το Δελτίο Τύπου της διοργάνωσης:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

NAXOS ADVENTURE RALLY 2018

 

Εκατό αναβάτες απ’ ολόκληρο τον κόσμο, δίνουν ραντεβού στο Νησιωτικό Rally μοτοσυκλέτας της χρονιάς. Το Naxos Adventure Rally 2018!

Οι λάτρεις της μοτοσυκλέτας θα ¨οργώσουν¨ το Νησί σε 400 χιλιόμετρα,

Street και Off-Road διαδρομών – πρόκληση!

Guest Riders Adam Riemann - Γιούρκας Σεϊταρίδης και Βασιλης Ορφανός!

Μια μοναδική περιπέτεια σε δυο τροχούς, στα βουνά και τις ακτές της Νάξου, όπου η θέα και το τοπίο κόβουν την ανάσα! Η περιήγηση στις ιστορικές διαδρομές, τα γραφικά χωριά και τα σημαντικότερα μνημεία του τόπου, δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τη φυσική ομορφιά και τον πολιτισμό του μεγαλύτερου Νησιού των Κυκλάδων.

Το τρίπτυχο, που αποτελεί τον σκοπό της διοργάνωσης είναι η ανάδειξη της τουριστικής αξίας της Νάξου, η προβολή της ιστορίας και της πολιτιστικής κληρονομιάς του Νησιού και η προσέλκυση εναλλακτικών μορφών τουρισμού.

Το Naxos Adventure Rally 2018, πατάει γκάζι από 20 έως 23 Απριλίου, με σημείο εκκίνησης το βραβευμένο Barozzi Restaurant & Cocktail Bar στο λιμάνι της Χώρας.

Το Naxos Adventure Rally 2018, τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Ζήστε και εσείς την περιπέτεια σε δυο τροχούς, στα μοναδικά τοπία της Νάξου.

Δηλώστε συμμετοχή  www.naxosadventurerally.com

 

Διοργάνωση Aliberti Projects.
Επικεφαλής Οργανωτικής Επιτροπής
Αλιμπέρτης Ευθύμιος +30 6930899009
 

BMW C 400 GT και Χ 2025 - Ώρα ανανέωσης, σχεδόν χωρίς αλλαγές στη σχεδίαση [Video]

Νέα TFT οθόνη, έξτρα χώρος κάτω από τη σέλα, Euro 5+ προδιαγραφές - Τιμές στην Ελλάδα
νέα BMW C 400 GT και C 400 X 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

10/10/2024

Τα 400άρια scooter της BMW, C 400 GT and C 400 X, ανανεώνονται για τη νέα χρονιά με περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό και κινητήρα προδιαγραφών Euro 5+.

H BMW άλλαξε στα C 400 GT και C 400 X και έβαλε μια νέα TFT με διαγώνιο στις 6,5 ίντσες, η οποία συνδέεται με το πολυχειριστήριο στο αριστερό γκριπ, ενώ για το GT η γερμανική εταιρεία προσφέρει προαιρετικά οθόνη-tablet 10,25 ιντσών. Και στις δύο περιπτώσεις προσφέρεται συνδεσιμότητα με smartphone και έλεγχος κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής και πλοήγησης, ενώ αν το κράνος και το κινητήτό είναι συνδεδεμένα με την οθόνη με Bluetooth δεν απαιτείται η εφαρμογή της BMW για τον έλεγχό τους.

Στον στάνταρ εξοπλισμό των μεσαίου κυβισμού σκούτερ της BMW ανήκει το cornering ABS (ABS Pro το ονομάζουν οι Βαυαροί), όπως και το Dynamic Brake Control (DBC) που δεν επιτρέπει στον ψεκασμό να τροφοδότήσει το μοτέρ, από μία τιμή επιβράδυνσης και έπειτα -στο δυνατό φρενάρισμα- ακόμη και αν ο αναβάτης ανοίξει το γκάζι, ενώ το σύστημα ενεργοποιεί και τα αλάρμ σε φρενάρισμα πανικού. Στάνταρ είναι και το traction control όπως και το  Engine Drag Torque Control (MSR) που ανάλογα με τις συνθήκες μειώνει το φρένο του κινητήρα για να σταθεροποιήσει το scooter.

νέα BMW C 400 GT και C 400 X 2025

O 400άρης κινητήας και στις δύο περιπτώσεις δέχτηκε τις αλλαγές που χρειάστηκαν για να πληροί της προδιαγραφές Euro 5+ και η απόδοσή του βρίσκεται στους 34 ίππους και τα 3,57 κιλά ροπής στις 7.500 και 5.750 σ.α.λ. αντίστοιχα. παραμένοντας ως είχε.

Κάτω από τη σέλα ο αποθηκευτικός χώρος έχει αυξηθεί κατά τρία λίτρα για το C 400 X, ενώ για το GT η αύξηση φτάνει συνολικά τα 12 λίτρα με τη BMW να υπολογίζει και τα ντουλαπάκια, ενώ η ζελατίνα του ρυθμίζεται πλέον χειροκίνητα. 

νέα BMW C 400 GT και C 400 X 2025

Οι Γερμανοί βελτίωσαν και τη χωρητικότητα του έξτρα top case που βρίσκεται πλέον στα 43,5 λίτρα. Πιο σημαντικά ίσως αυξήθηκε το βάρος που μπορεί να μεταφέρει από τα πέντε στα 10 κιλά, ενώ εντός θα βρείτε θύρα USB που δεν χρειάζεται να την ψάξετε γιατί υπάρχει και φωτισμός.

Στη σχεδίαση δεν υπάρχουν αλλαγές στα δύο scooter της BMW, ή για να ακριβολογούμε θα πρέπει να περάσετε αρκετά δευτερόλεπτα κοιτάζοντας το ράμφος του "Χ" για να καταλάβετε ότι είναι ελαφρώς διαφορετικό από του υπάρχοντος μοντέλου. Το GT συνεχίζει την πορεία του αυτούσιο ωστόσο και τα δύο είναι διαθέσιμα σε δύο νέες εκδόσεις C 400 X "Rugged" και C 400 GT "Exclusive".

νέα BMW C 400 GT και C 400 X 2025

Το C 400 X "Rugged" ξεχωρίζει από το ματ λαδί χρώμα "Kalamata metallic matt", με τη BMW να χρησιμοποιεί ξανά το όνομα της ελληνικής πόλης σε μια νέα απόχρωση πρασίνου. Η έκδοση έχει επίσης ζάντες βαμμένες κόκκινες, "χρυσές" δαγκάνες και αυτοκόλλητα που το κάνουν υποτίθεται πιο σκληροτράχηλο σχεδιαστικά, ενώ η ζελατίνα είναι φιμέ, η επένδυση της σέλας μαύρη-κόκκινη και τα ελαστικά έχουν "off road" σχεδίαση. Προαιρετικά είναι διαθέσιμες και χούφτες και στις φωτογραφίες φαίνονται επίσης και κάγκελα στα πλαϊνά του φαίρινγκ αλλά και μεταλλικά ένθετα στην ποδιά.

Το C 400 GT "Exclusive" είναι βαμμένο σε λευκό περλέ χρώμα, οι ζάντες είναι βαμμένες χρυσές, οι δαγκάνες κόκκινες και η επένδυση φέρει κεντημένο σήμα. Παράλληλα υπάρχει και προτζέκτορας που προβάλλει το σήμα της BMW στον δρόμο, στο πάτωμα και όχι στους καθρέπτες, όπως συνηθίζεται στα αυτοκίνητα, ενώ και εδώ υπάρχουν μεταλλικά ένθετα στην ποδιά.

Η τιμή του C 400 X στην Ελλάδα ξεκινά από τα 7.300 ευρώ και του C 400 GT από τα 8.400 ευρώ.